-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz gabor9991 #74462 üzenetére
Én inkább venném az 1.4 16v -t
Amit néztetek egy szög egyszerű szívó motor szíjas vezérléssel, amit 5 évente illik cserélni.
Nem azért szakad el a szíj, mert szar francia, hanem mert nincs betartva a csere intervallum.
A rugókat nézzétek meg, hogy mind ép legyen.
Fékezéskor nem pislogjon, a ködfényszóró visszajelzője.
Ne szivárogjon a váltóolaj a kapcsoló rudazat tengelyénél.
és a felxicső a kipufogónál ne fújjon ki.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz gabor9991 #74764 üzenetére
Én utálom a contit, ha német nem lesz vele gond, de ha román, mert ott is gyártat, akkor időzített bomba.
Amúgy a főtengely szíjtárcsából van 5 és 6 bordás, ha az 5 bordásat vetted akkor ezzel nem lehet gond, mert az simán meghajtja a 6 os rendszert.
Baj olyankor van, ha 6 os szíj kerülne az 5 ös rendszerre. ;)
Szóval jók lesznek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gabor9991 #74923 üzenetére
Diag megmondaná, de szerintem inkább fhp jeladó. A 2 es meganera nem jellemző az immo hiba. Kulcs és egyébb gondok vannak, de az mást produkál.
Ettől még kártya felismerési gond lehet.Próbáld ki, hogy beülsz kártya be kártya ki, kártya be és akkor indítsd.
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz gabor9991 #74927 üzenetére
A Rönó ezen motorjai nyomatékszegények alacsony fordulaton, azért érzed gyengébbnek. Padlózni kell meg forgatni, 4000-től indul az élet.
Persze van akinek ez nem jön be,én ezért is adom el az enyémet.Nem kell autópálya, egy sima főút is megteszi az ilyen picimotoros izéknak, ahol tartható a 100, ott már ez 2900 körül forog. Csak menni kell vele egy-két órát folyamatosan 90-100 körül, ne legyen bene sok lakott rész.
Nem csak a kati miatt, az autók amúgy is szeretik ha néha mennek.
Persze attól is függ milyen kocsi, ha ilyen napi 2-2Km távos akkor egy nagyobb út előtt dolgozni kell rajta. Ha rendes használatban van (10-15Km pl), akkor nem muszáj.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz gabor9991 #74927 üzenetére
Ha halálán van az immo tud firvsa dolgokat produkálni.
Az enyémből ki lett vágva, mert teljesen kialudt a ledje. Meg elkezdett hurok hibát dobni. Indult még rendesen, de nem akartam megvárni míg az lesz, hogy hol indul hol nem majd egyszercsak nem.Immo hibánál csak teker teker de nem indul be. Ac tiltva, ugyebár.
De az fhp-t érdemes megtisztítani, én azzal kezdeném, ha nincs diag, hogy egyértelmű legyen mihez kell nyúlni.
Gyertyacserénél hézag be lett állítva?
Denso típusa? Mert az se mindegy!Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz gabor9991 #75915 üzenetére
Benzingőz leválasztó szelep. (canister szelep)
Ez az a nagy fekete kocka a jobb első sárvédőívben.
Ha lehúzod a csatiját megszűnik azonnal a zaj, és a tenkszellőztetés is.
Próbáld ki, hogy a tanksapkát levéve a csappantyút kitámasztva egy hosszú csavarhúzóval, ráadod a gyújtást.
Ha így is csinálja akkor csere, ha nem akkor tisztítás.
Ez van a nagy fekete kocka tetejében ami rossz, ha rossz. A nagy fekete kocka csak egy aktívszén szűrő.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz gabor9991 #77026 üzenetére
Ez minden jbs- váltónál előfordul, gyakorinak nem nevezném, de 6-7 évente cserélni kell.
Ha kiszakad valóban elfolyik a váltóolaj nem mondott hülyeséget, de nem szokott kiszakadni, a benne lévő csapágy előbb megadja magát és elkezdi ereszteni az olajat, ha valaki lesz@rja és jár tovább vele akkor szokott kiszakadni. Utána meg vakarhatja a fejét a váltócsere miatt.Magyarán illik cserélni, ha ereszt.
Thalianal viszont nem tudom fejből a méretet.
2 féle van valóban emlékeim szerint a szűkebb a thalia clio a nagyobb a megane.
De alváz alapján kikeresik neked. (a legtutibb meg az, ha megméred egy tolómérővel, kb. 2 perces mutatvány.)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gabor9991 #77356 üzenetére
A thalia a clió futóművét kapta azaz átmenő csavaros.
Ott ha eltörik a csavar akkor kiütöd teszel be másikat na bumm.
Szóval thalian/clion nem tudod beszívni a gólyaláb részeit vagy egészét.
Megane
ThaliaEgyszerűen a 2 es megane minden idők legrosszabb renaultja, ezt maximálisan ki merem jelenteni, még ha meg is köveznek érte.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
t.imi
addikt
válasz gabor9991 #77735 üzenetére
Összefoglalóban szereplő linkben elsőre ezeket hozta random alvázkódra az alkatrészlink:
7751478853 HÁTSÓ KÖTÉNY LEMEZ -49 004 ft
7751478642 202C AJTO -128 722 ft
7701478733 284C HATSO LOKHARITO -89 917 ftKözben beelőztél Nem lesz olcsó, de gondolom nem a bontópláza áraira kíváncsi a biztosító.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen