-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz attilav2 #20834 üzenetére
Ha nincs pénz cserére, akkor miért merült fel a gondolat, hogy le kellene cserélni? Csináljátok meg rajta a hibákat, nekem is 15 éves autóm van, kívülről mintha új lenne (a rozsdát kivéve ), belülről is, a mechanikai részen van 1-2 javítani való dolog. Viszont biztos vagyok benne, hogy a lecserélése a te esetedben sem fizetődne ki. Azzal az autóval még legalább 5 évig el lehet járni a megfelelő karbantartás mellett, sőt még 7 évig is, vagy akár tovább.
Szerintem tartások meg, bár azt sem tudom milyen autóról van szó.
-
rob210
Topikgazda
válasz attilav2 #20834 üzenetére
Ha csak a zárbetét rossz akkor főleg érdemes megcsinálni.
Az nem is kerül olyan sokba.
Valamint ha kicseréled a betéteket akkor újra 1 kulcsos lesz a kocsi.
Esetleg egy távos központival 9.000 körül van jobb minőségű, lehet kulcs nélküli is nyitás szempontjából.A benzinbetöltőt ki lehet cserélni, macerás nem is olcsó, de megéri.
Ha csak emnyi baja van akkor boldog ember lehetsz illetve a családod.
Én biztos nem gondolkoznék a cserén.Renault power
-
tresh
addikt
válasz attilav2 #20854 üzenetére
HA-on kb az első 10 autót bontják abból ki a központi azt viszlát olcsóbban nem lesz vagy márkakereskedés drágán vagy utángyártott alkatrész unix stb olyan nincs hogy nincs vagy hogy ne lehessen megoldani
Unixszám : 910654 REME2200N NEUTRON Központi zár garnitúra 22k listaáron clio/meganehoz
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz attilav2 #20854 üzenetére
Ne haragudj, ha ennyi pénzed van csináld, de halkan megkérdezem, ezt a korroziót az utólagos központi miatt komolyan montad? Mert az azért jó nagy marhaság, ahhoz b@zinagy kókányolás kell, hogy attól korrodálódjon az ajtó.
Én a te "problémáddal" biztos nem vacakolnék ennyit.
Megvenném a betéteket, meg a távos központit, kb. 2 óra alatt beleszórnám a kocsiba és csókolom.
Távos egy kulcsos autó lenne újra.
A másikaz, hogy a zárat sose falaztatnám, dugóztatnám le.
Ritka nagy szopás ha lemerül az aksi vagy az elem a kulcsban távban.Szar amikor a saját autódba nem jutsz be.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz attilav2 #20876 üzenetére
A motor ugyan az. A felfogatási pontok is értelem szerűen.
De ha kell fúrni akkor se korrodálódik el az ajtó, ahhoz vízben koszban meg sóban kell álnia.
És van itthon 6 db os zárbetét készlet, ez tuti mert én os cseréltem amikor megvettem a kocsit.
Használt autónál nem árt hátha maradt a régi tulajnál kulcsRenault power
-
giigz
veterán
válasz attilav2 #20880 üzenetére
Erre én is mindig gondolok, hogy bezzeg Franciaországban még lehet egy csomó alkatrész, és akár még jó áron is lehetnek... De ugye honnan tudom meg, hogy mi a kínálat/készlet? Mivel nem tudok franciául, ezért nekem kb. esélytelen, hogy onnan szerezzek alkatrészeket. Vagy te úgy gondoltad, hogy elmész oda? Mert az is költséges, meg a posta is...
-
aphra2
aktív tag
válasz attilav2 #20880 üzenetére
Felesleges a zárakon ennyit rágódni , ...keresni kell a környéken olyan zár vagy kulcs szervizt, aki autó zárakkal is foglakoznak , és akkor a saját dugózáraidat elviszed és megcsinálják , sőőt a másmilyent is átlamellázzák , és akkor marad az eredeti saját 1 kulcs, ..max ha nincs cuccuk akkor bontóból 1-2 dugózárat még viszel nekik , azokból már össze lehet sakkozni egy komplett készletet.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
tresh
addikt
válasz attilav2 #21070 üzenetére
Szélvédőmosó csöve a műszerfal mögött elrepedt, a csere műszerfal le bontásával járna ezért "nem éri meg", szigszalaggal körbe lett tekerve.
Ez a mondat egy f@szság már bocs...sehol nem megy a műszerfalba..de ha még ott is menne kb 5 perc szétszedni..ergo szerelőtök balf@sz....a spricni cső mind kint megy jobb első dobtól
Benzincső is hugyész@aré van és nem nagy matek cserélni.
Riasztó ha szívja az akut kuka és venni kell egy másikat ha nem lehet megjavítani...Na most ez így munka díjjal együtt legyen 30-40k és akkor új riasztót számoltam..
Azt a szerelőt el kell hajtani a pitsába mert dolgozni nem akar...normális szerelő pik pak megoldja
-
rob210
Topikgazda
válasz attilav2 #21070 üzenetére
Én nem akarlak se téged se a rokonságodat megbántani, de szerintem adjátok el.
Nektek nem való autó.
Amit a zárbetéttel is szenvedtek, szenvedtetek, az egy marha rossz vicc.A megoldás egy bicikli.
Ha családnak kell akkor 3-4 bicikli.
Bár lehet annál is közölné a szerelőtök, hogy a kartel belever az indexrelébe, így jobb ha lecserélitek.Utálom a hozzá nem értő balf@sz szerelőket.
Kíváncsi lennék neki mi hol van bevezetve a fejébe mert agya az nincs az tuti.Ablakmosócső a műszerfalba, hát persze a feleségemben meg tegnap cseréltem kuplungtárcsát
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz attilav2 #21105 üzenetére
Kevésbé műszaki érzékkel megáldott emberek szervizkönyv, kis is műszaki beállítottsággal rendelkezők, ilyenért nem nyitják, ki mert pofon egyszerű.
cső lehúz új cső hozzá szigetelő szalagoz a régi csővel az új behúz, cső feldug és öröm boldogság.
Ez kb 5perc.Renault power
-
ThodEE
őstag
válasz attilav2 #21109 üzenetére
Igen az anyós ülés mellett megy el a műanyag takarókba a lábnál és azon az oldalon végig a hátsó ülés alá.
Ha tényleg szivárog az baromi veszélyes főleg ha valaki dohányzik, de feltekert ablaknál rosszullétet is okozhat. Szigetelő szalag stb nem jó mert a benzin feloldja, mindenképp érdemes egybe cserélni ha valóban van ilyen gond.
Szerk:
Belül csak pár csavar tartja a műanyag takarókat, hátul elég felhajtani az ülő résztés akkor a műszer falig kb hozzá is férsz, tovább nem ismerem mert én kábeleket húztam be arra azért találkoztam vele[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
válasz attilav2 #21109 üzenetére
Húha.
Na most vagy neked van valami nagyon elkötögetve vagy nem tudom, de a benzincső a karosszérián kívül (alatt) fut.
A hátsó ablak spricni csöve, ha már ilyen szakmaian fogalmaztál, az pedig a tetőkárpitban és az oszlopokban.
Szóval nem tudom neked milyen cső folyik hol, de valami annál az autónál, nagyon nem kerek.
Vagy lehet az enyém van ésszerűen összerakvaTresh te erről a csövezés dologról mit tudsz?
Neked hol megy a hátsó ablakmosóhoz a csöved?Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz attilav2 #21141 üzenetére
Na akkor ebbe most menjünk bele kicsit.
Milyen benzincsövet keresel?
Vagy hogy keresed?
Univerzális benzincső?
Nem hiszem, hogy van gyártó szerinti benzincső.
Egy márkát kerülj el mindenképp ez a semperit.
Az egy 6-7 hónapos ciklus alatt képes kirepedezni.
A másik kérdésem, neked most mi van elrepedve a tank beöntő, mert akkor tankot kell cserélni, a kis darab benzincső ami rámegy az alján a benzinszűrőre?
Vagy a fém cső az alján?
Jó lenne azt a gépet látni, lehet megrágnád a bokád, ha egy hozzáértő megnézné és 20 perc alatt autót csinálna belőle.Renault power
-
giigz
veterán
válasz attilav2 #21271 üzenetére
1. Beszéld meg a dolgot édesanyáddal, hogy mit akar vele csinálni. Amíg ez nincs meg, addig teljesen fölösleges bármiről is beszélni.
2. Ha megakarja tartani az autót, akkor kérdezd meg az ismerőseidet, hogy hova hordják az autót, tudnak-e jó szerelőt a városban.
3. Vigyétek el oda az autót.
-
giigz
veterán
válasz attilav2 #21778 üzenetére
1.4 8v, 55kW 75 LE 114 Nm
Elég gyenge szintet képvisel Az enyém egyelőre nincs top formában, én azt mondom rá, hogy hihetetlen erőtlen csiga, de egy pöpec állapotú lehet, hogy annyira nem gyenge. Az A-ból B-be eljutáshoz elég, de azért még a mindennapi közlekedéshez is jó lenne 15+ lóerő többlet.
-
őstag
válasz attilav2 #21778 üzenetére
Ezt találtam róla:
http://www.thecaryoudrive.com/hu/121277068d5
Renault Megane I (BA) 1.4 E (BA0E) (1996) (benzin) - Gyorsulás
ferdehátú, 5-ajtók, 5-ülések, méretek: 4160.00 mm x 1700.00 mm x 1420.00 mm, tömeg: 1075 kg, hengerűrtartalom: 1390 cm3, felülvezérelt felülszelepelt (OHC), 4 henger, 2 szelepszám, max teljesítmény: 75 hp @ 5800 rpm, max nyomaték: 114 Nm @ 4250 rpm, gyorsulás (0-100): 13.80 s, végsebesség: 170 km/h, váltók (automata/manuális): 5 / -, üzemanyagfajta: benzin, üzemanyag fogyasztás (városban, országúton, vegyes): 9.4 l / 5.2 l / -, gumiabroncs: 175/65 R15Azért egész jó motor ez a 14s gyorsulás nem rossz, kár hogy anyámék elrohasztják ezt a jobb sorsra érdemes autót
"de egy pöpec állapotú lehet, hogy annyira nem gyenge"
ezt csak megerősíteni tudom, amíg rendesen karban volt tartva pillanatok alatt elérte a 100-at a mienk is.[ Szerkesztve ]
-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest