- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- ASUS routerek
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- DIGI internet
- Milyen switch-et vegyek?
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Windows 11
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #12313 üzenetére
Megfelelő szerviz háttere legyen az autónak minden másban ugyan az a történet mint pl egy német dieselnél..esetleg egy gyors diag az elektronikai rendszer átvizsgálása miatt de más egyéb nem hiszem..mellesleg elég friss széria így nagyon mellé nyúlni max agyon használt céges gépeknél lehet..
-
Reaper04
aktív tag
válasz Mágus2 #14627 üzenetére
........
az az igazság, hülye vagyok hozzá. Nem értem.kinyomó tárcsa, kuplung tárcsa, kuplung nyomó lap ... pffffffff
MMA87 De ha kuplung szettet akarok venni, akkor miért ezt írják bele, ha nem is ez kell bele? Vagy is .. ez is kell bele, de Mágus2 szerint nem is szétszerelhető. Akkor most hogy van ez? úúúú
Ha szettről van szó, akkor miért nem úgy válogatják össze az egészet, hogy megveszed beszereled kész. Mint a szíjaknál. Komplett szett beszerelteted, ennyi. Itt meg megveszed, de mégse jó?Mert itt a frid-car on meg nem írja hogy mi van bent a "szett"-ben, de az ár ugyan az mint a másikon amit linkeltem, ha egyben veszem a kinyomó csapággyal.
Okosíííítsatok légyszi!!
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz Mágus2 #14632 üzenetére
ez mind stimmel, erre gondoltam, hogy:
felmegyek az oldalra, megnézem a luk márkát a készletből, (meg is találtam) : Link
Igaz nincs bent kinyomó csapágy... De van kuplung nyomólap, meg kuplungtárcsa.És itt elakadtam, mert írtátok hogy a szerkezet és a nyomólap különböző ... ezen rugózok csak.
De elvileg a kuplung szerkezetben vannak ezek benne, kivétel a csapágy?
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #16989 üzenetére
Szokás kérdése én már megszoktam az elején nekem is megreccsent egyszer kétszer
Amióta kezeltem xadoval meg összeszoktunk nincs bajom vele.
Annyi a trükkje, hogy nem dobálni kell a sebességeket hanem megvezetni a váltókart érdemes párszor álló helyzetben rakosgatni a sebességeket, hogy az ember keze rááljon.
A céges okádiák után nekem is furcsa volt mint írtam, de azért nem egy ipari hulladék.Renault power
-
_NCT
őstag
válasz Mágus2 #17189 üzenetére
Szerintem biker kolléga arra akart rávilágítani, hogy ő is egyet ért azzal, mindenből ki lehet fogni a szart.... Csak az nem mindegy, hogy pl 20-ból 13-nál előjött a hiba, vagy 20-ból esetleg csak 5-6-nál.
De ez már más kérdés, aki megbízhatóbb autót akar, nyissa ki a pénztárcát jobban.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz Mágus2 #17189 üzenetére
én tökre egyet értek ezzel. szerintem kevés az a gyári hibás autó, aminél elmegy az olajnyomás, porlasztók stb ez mind a (rossz) használatból eredö hiba/és vagy tényleg kiszolgálta már magát. pl nem tudják, hogy a turbónál mire kell odafigyelni. hiába gyári 20-30ezerkm a csereperiódus, nincs érzéke az autókhoz, nem mondja neki senki, nem érdekli azt hiszi így jó. stb
én is tudnék mesélni, 1.5dCi thalia ismerösnél... busz motorolajat rakott bele, mert az ugyanúgy jó bele, buszba jó, akkor autóba is. alig indult már a végén, odavoltak már a porlasztók is stb (120-30ekmnél), "nem, megyek vele, amíg megáll, majd akkor meg lesz javítva".. stb. ezután már indítóspray-vel kelllet indítani stb. amíg egyszer felkapta az olajat a turbó és átalakult forma 1-es autóvá, kb szétpörögte magát. (utána szerelönél is)... tessék. 4 új porlasztó, 1 felújított turbó, fötengely, hengerfej, mittudomén.
és akkor gondoljatok bele, hány ilyen és hasonló van és hogy ezeknek a 90%-a utána az lesz, hogy "fú tipikus hibák".
utána a szerelö meséli, beszélgetett ismerösevel ugyanígy thalia 1.5dCi. "milyen olajat raksz bele, mikor cseréled" stb válasz: mér ebbe kell olajat cserélni.
na puff, szar "török thalia, szar delphi rendszerrel"még jóhogy ezek lesznek. "érzékeny" dCi az nem "1970-es orosz dízel teherautó" meg 1980-as 2,5-ös merci. stb. ezekre figyelni kell, mert utána jönnek a "tipikus" hibák.
a renault meg a többi cég is hibás azért, mert eladják az autót, hogy hú ez nagyon nem szervízigényes, stb, mert ez a divat, hogy nem kell sürün szerelöhöz járni olajcserére. aztán 150ezernél vagy nem tudom, ami elött eladják a nyugateurópaiak, mert megtehetik, beszarik.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
válasz Mágus2 #17193 üzenetére
Még jó, hogy nekem márkaszervizben azt ajánlgatták Mármint Valeo-t.
Igazából én is ideges vagyok mikor ki jön a hiba, de még mindig 1.5 milla alatt vagyok ráköltésben, ami kötelező volt. És igazából sztem a termosztáttal a végére is érek a hibáknak, legalábbis remélem, elég sok mindent kicseréltettem. Csak sajnos én is elfelejtem sokszor, hogy ez egy 10 éves 1Millás autó volt, nem egy 3 éves 2 millás. Mert ha azt szeretném, hogy 2 évente 2x kelljen rákölteni kopó dolgok miatt, akkor az árban sem itt kezdődne. Főleg hogy 1milláért szinte szemetet árulnak a magyar piacon.
-
_NCT
őstag
válasz Mágus2 #18639 üzenetére
Nagyon jó, akkor megnyugodtam Elvileg benzinszűrő tavaly lett cserélve, szal még bőven jónak kell lennie annak is.
Amúgy venni akartam anno 1.6 16V gófot, 4eset, de mivel a normális 2003 körüliek 1.3-1.5 között voltak, így baromi drágának találtam, az alatt meg ipari hulladék volt....
-
tresh
addikt
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #20156 üzenetére
Ahogy írod uram.
Tegnap este felszívtam magam és kicsit megnézegettem a korbácsot.
Nekem be vannak számozva a korbácsaim, annó kikeresgettük melyik honnan hova megy.
Egyszóval a 8as megy a fordulatszám mérőre aminek mind a 7 szála az ecuba megy.
A jelet meg a felső holtponti jeladó generálja csak úgy mint a befecskendezési pontot is.
Tulajdonképpen egy impulzus amit az ecu alakít át ahogy írtad is.Szóval giigznek egy kábel hiányzik a boldogságához, de ezt még én is elektromos szakival huzatnám be.
Renault power
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #20180 üzenetére
Hát komolyan mondom tiszta ideg vagyok... Tehát akkor csak 1.4 8v-hez keressek ilyen kábelköteget, és akkor reménykedhetek abban, hogy az fordulatszámmérős lesz...
Ja igen, és mit mondjak? 1.4 8v Megane-hoz kábelköteget keresek? Ez alapján már tudni fogják mire gondolok, vagy van még valami, amit mondanom kellene?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #20911 üzenetére
Mire lennél kíváncsi? haverom hajt egy diesel 2.0 11x LE- s verziót leggyengébbet kombi szerintem egy fostarisznya méretileg meg vicc kombi létére ha laguna akkor csak az m1 vagy a m2
(#20910) dj79 : jó kis tütter az jó motorral kis gondoskodás és imádni fogjátok mert kimegy a világból
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz Mágus2 #20915 üzenetére
abból jó keveset csináltak, nem? tv-ben is csak 1-2 hétig reklámozták. nekem is tetszett.
Laguna 3-at én 2.0dCi-vel vennék, az elvileg rettentö jó motor. Az autó meg biztos megbízható. De szerintem itt nincs LagunaIII tulaj. esetleg indexen biztos van laguna topic."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #20915 üzenetére
a 4 controlra gondolsz.
Nagyon jó gép, de tapasztalatokat nem tudok mondani az egyik kollégám vette, de benzines 140lovas verzióban.
Egyenlőre 6hónapja megy vele, de mindig mosolyogva szál ki belőle.
Mondjuk én is csorgatom rá a nyálam néha.
Nem is kell mosatni annyian csorgatják ráRenault power
-
FerNandor
őstag
válasz Mágus2 #20919 üzenetére
Gondolom, hogy szuper lehet. nekem is egyböl tetszett!
szerk.: mármint, ahogy megláttam. nem vezettem még nem, hogy ilyet, de semmilyen Lagunát sem[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #20919 üzenetére
Hát a haveromé inkább nem mondom mit járt meg de lényegtelen most már megy ez a lényeg Viszont nekem hatalmas csalódás volt méretileg... merem állítani hogy ami 2006-os lagunánk jobban pakolható pedig nem kombi..
(#20916) rob210 : köszi Semmi gond én is írók olvasok néha mellé hulla fáradtan
(#20921) FerNandor: na majd akkor ha lesz valami tali egyszer és szabad lesz fater lagunája avval jövök és kipróbálod
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #20940 üzenetére
Megmondom a frankót én egy ilyet szeretnék.
Ez pont az a méret kategória ami nagyon bejönne, de asszony ellenzi mondván nagyon nagy.
Nem kell ekkora kocsi nekünk.Így egy ilyen lesz a csere darab.
700.000.- keret lesz rá max és klíma illetve minimum 1.6 os motor a követelmények.
Meg a fehér szín.
Renault power
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #21904 üzenetére
Nem a fojtószelepet (Egyébként ez ly-os vagy sima j? A FF az ly-t aláhúzza...) babráltam, hanem az alapjárati motort szedtem szét, és utána csak rosszabb lett, de ugye az alapból is kuka volt. Most meg már biztos az Motor hőmérséklet jeladó az nem egyenlő a vízhőmérséklet jeladóval? Mert gondolom ha a vízhőm jeladó rossz lenne, akkor nem mutatná vagy hülyeséget mutatni a vízhőfoknak, de azzal nincs gond. Viszont a motor hőmérséklet jeladóra még nem gondoltam.
Valószínűleg az lesz a legjobb, ha rádugják a gépre, meg aranyáron átnézik
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #21912 üzenetére
Nem javíttatni akarom velük, csak a hibákat feltárni. Azzal a céllal megyek oda, hogy derítsék ki mi az oka annak, hogy rob cuccával sem tökéletes az alapjáratom, és annak, hogy a saját cuccommal mi az oka. Az alapjárati motor biztos, de még azon kívül is lesz valami probléma, ezt kell kideríteniük
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #21955 üzenetére
És ezeket a lehetőségeket mennyire nehéz kizárni, ha elviszem egy szakszervizbe, egy diagnosztikával, ill. a csövek atnézésével megállapítható a baj forrása? A turbónyomás kimérésével kellene kezdeni?
Giigz:
Elvileg Lunát is holnap nézik, drukkolok mindkettőnknek.[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #22012 üzenetére
Két mérés alapján nekem tizedre azonos idő jött ki. Üres autóval, csak én ültem benne, semmi csomag, és benzin is alig volt már Nyilván sok tényezős a dolog, de ha a gyár 11 másodpercet ad meg, neki meg 16 másodpercnél sehogy sem akar lejjebb menni, akkor azért lehet következtetni... Ha pedig szintén 11-et ad meg a gyár, de ő 12 másodpercet mér, akkor is lehet következtetni, hogy kb. rendben van az autó
Nem mondom én sem, hogy ez a tökéletes hibafeltárási mód, és lehet gyenge módszernek nevezni, de egy kiindulásnak én biztos megcsináltam volna
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Kövér kagyló lehet a Honor Magic Flip
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Nyaralás topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen