-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz Dareios 86 #18510 üzenetére
Biztosan az izzítás lámpája gyullad ki?
Nem valami service lámpa (stop, villáskulcs, ilyesmi)?A füst, nagyobb fordulaton hiba és az alapjárati rángatás elég egyértelműen porlasztási hibára utal. Gyanús, hogy csúcs vagy nagynyomású szivattyú probléma.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Dareios 86 #18512 üzenetére
Kezd azzal, hogy kiteszteled az izzítógyertyákat.
Ha ez megvan érdemes megméretni a csúcsokat.
Illetve egy fontos dolog a víz nem fogy a kocsiból?Mert a fehér füst az sok jót nem jelent.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Dareios 86 #18534 üzenetére
Az rohadtul nem jó.
A kopogó hang az sosem egészséges.
Lehet akár főtengely csapágy is sürgősen menj el vele szerelőhöz!!!!!!!!!!
A fekete füst ha nem szűnik meg 5-10 kilóméter után, egr takarítás után szokott lenni, akkor bizony porlasztó csúcs, felújítás/csere.Renault power
-
biker
nagyúr
válasz Dareios 86 #18547 üzenetére
alapjáraton döcög, dadog, remeg a motor pl
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mycso
Topikgazda
válasz Dareios 86 #18547 üzenetére
Amit írtam fentebb, meg most már biker is írt neked pl.
ITT elég jól összeszedték.
Neked ILYET nem szokott dobni??? Mert akkor egyértelművé válik a dolog.
Diag-ot rádugva gyorsan kideríthető, akár egy ilyen kínai ELM327-el is.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
aktív tag
válasz Dareios 86 #18682 üzenetére
Dareios 86: Ez az orok tema, amirol allandoan beszelunk: dizel vagy benzines. A dizel mellett szol, a majd' fele akkora fogyasztas, viszont ezt a penzt felre kell tenni a porlasztocsucs-cserere, amibe most Te is belefutottal.
En azt mondom, ha CSAK ennyi baja van a kocsinak, csinaltasd meg, es akkor meg par evig tudsz vele boldogan menni, a kovetkezo csere elott meg eladod.
Vagy esetleg nezz szet jol, vannak felujitott, vagy hasznalt porlasztok joval kevesebbert is. Bele lehet egy olyat is tetetni, de utana lassan kezd el arulni a kocsit. -
giigz
veterán
válasz Dareios 86 #19644 üzenetére
1. Milyen motor?
2. Mit jelent az pontosan, hogy nem indul? Gyújtásra rá tudod rakni, és utána megy el az áram, vagy már a gyújtás sincs meg?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Dareios 86 #19644 üzenetére
Nem vagyok dieseles de ennél részletesebben is leírhatnád a jelenséget, mert ebből sose jövünk rá.
Berakod a gyújtáskulcsot van áram teker az önindító csak nem indul el?
Vagy már az önindító sem megy?Renault power
-
giigz
veterán
válasz Dareios 86 #19654 üzenetére
Pár hónapja nekem is ugyanilyen problémám volt, egy akksicsere megoldotta. Ez abszolút nem biztos, ezen kívül még sok minden miatt lehet, csak egy tipp.
-
Dareios 86
csendes tag
válasz Dareios 86 #19659 üzenetére
Felraktam az aksit tölteni töltöttem 1 napig de úgy sem indult be.Amúgy mekkora aksi kell a 1.5 dci be mert az enyémbe egy varta 60 ah-s aksi van nem tudom mennyi idős mert mikor vettem a kocsit 1.5 évvel ezelőtt ez volt már benne.
-
rob210
Topikgazda
válasz Dareios 86 #19660 üzenetére
Mint írtam nem vagyok dieseles de a tiedben nincs felső holtponti jeladó?
Mert a teker teker de nem indul hiba a benzineseknél az szokott lenni, az vezérli a befecskendezés ütemét.
Mikor nyomja be az üzemanyagot a hengerekbe.Persze lehet még sok minden más is, gyújtás, kiment biztosíték
etc.etc.Renault power
-
tresh
addikt
válasz Dareios 86 #19654 üzenetére
Rob mar leirta a lenyeget..en mondjuk meg azt meg neznem hogy kap e a masinka gazolajat mert lehet nem tud eleg naftat beloni ha ez lenne akkor =szivattyu gond..mondjuk jo lenne tudni mennyi km melyik szerias 1,5 dci mert a korabbiak az uzemanyagra is harklisok voltak..de ha teker az onindito,izzitogyertyak ok akkor en a szivattyura gondolnek hogy kap e naftat esetleg porlasztoknal lehet meg gigszer de azt ketlem
-
FRENK1988
veterán
válasz Dareios 86 #21017 üzenetére
El ne add ha már rendbe tetted. Foleg ugy nem ha ismert az előélete vagy te vagy az első gazdája
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
válasz Dareios 86 #21017 üzenetére
Ha ezt mind megcsináltattad és el akarod adni akkor szólj
Renault power
-
Coyot
őstag
válasz Dareios 86 #21017 üzenetére
Én is ebben a dilemmában vagyok, bár én végre találtam egy komplett motort bele 150 ért új porlasztókkal (még garisak), jó állapotban.
Má' nem
-
giigz
veterán
válasz Dareios 86 #24269 üzenetére
Ha nem eszi az olajat es nincs benne sok km, akkor 5W is lehet, de ha mar szokta csipegetni, akkor lehet 10W jobb, egyebkent kb. mindegy. Ha sok km, es kopott a motor, akkor meg xado olaj vagy xado kezeles.
Ar/ertek aranyban a legjobb a Mobil es a Total.
-
rob210
Topikgazda
válasz Dareios 86 #24269 üzenetére
Én télre az 5W40 et tenném, jobb a hideg indítási értéke.
Persze ha már kopott a motor akkor lehet 10W40-is.Renault power
-
giigz
veterán
válasz Dareios 86 #24794 üzenetére
Nekem is aktívan párásodik...
Párosodás elleni ablaktisztítóval kell kezelni, elvileg az jelent valamit, én még nem próbáltam, de kifogom egyszer...
-
FRENK1988
veterán
válasz Dareios 86 #24794 üzenetére
Legkondit izzitsd be. Nem csak nyáron jó
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
válasz Dareios 86 #24794 üzenetére
Két lehetőség van lukas a fűtőradiátorod, vagy pedig valahonnan vizet kap az utastér.
Ki kell deríteni, honnan jut be a víz az utastérbe.Renault power
-
aktív tag
válasz Dareios 86 #24794 üzenetére
Szia!
Szerintem Neked is az lesz a problemad, mint nekem: eldugult a szelvedo elotti vizelvezetod, megallt benne a viz, es a szellozorendszer legbeszivojaba befolyt, igy az utasterbe.
Nekem is ez mar tobbszor gondot okozott. Volt, amikor ki kellett beleznem a kocsit miatta. Most, hogy megjott az osz, teli ment falevellel, megint eltomodott. A jobb oldalit gyorsan kitakaritottam, a bal oldalt kicsit nehezebb (en ahhoz szet szoktam huzni a gumicsovet), azt ma este fogom.
Szerk.: Ha jaratod a ventillatort, es marad a para, akkor tuti viz van a kocsiban. Ellenorizd le ugy, hogy felszeded az ajtonal levo kuszobot, vagy ha van a padloba epitett rekesz, nezz bele, hogy vizes-e.
Ha igen, akkor nezd meg, hogy a pedalok felett, illetve a kesztyutarto mogott van-e viz. Ha igen, akkor szellozesen keresztul jon be valoszinuleg... mint nekem...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vírusirtó topic
- VPN topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Suzuki topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest