- Bittorrent topik
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- PHP programozás
- Synology NAS
- Vírusirtó topic
- VPN topic
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nünüke1975
aktív tag
válasz Coccolino_O #60265 üzenetére
Ezt a kört én is megfutottam,aztán vettem egy 3-as megane-t. Amúgy a 2007 utánit mondták nekem amit érdemesebb az a ránc felvarrott lenne.Ott már javítottak egy két dolgon.Viszont a belseje ennek is málik tudtommal csak nem olyan mértékben.
-
salieri.
őstag
válasz Coccolino_O #60265 üzenetére
3-as 1,6-os,benzines megane vegyél szerintem, bár elég kevés van belőle.Nekem 2-es van alapvetően elégedett vagyok vele,költeni kellett rá, de melyik autóra nem kell?
-
xuldar
őstag
válasz Coccolino_O #60265 üzenetére
Ha Megane 2-t keresel, lehetőleg a phase 2 darabok közül válogass, a phase 1 sok gyermekbetegségét javították benne. Ezeket 2006-tól gyártották, és az első lámpáról és a hűtőrácsról lehet megkülönböztetni őket. A neten rá tudsz keresni, melyik hogy néz ki.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
baluka6
aktív tag
válasz Coccolino_O #60265 üzenetére
Szia,
Dízelt vagy benzint keresel?
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #79777 üzenetére
Erről nemrég volt "vita" sokan tcenek csúfolják, de örülj neki, hogy nem az.
Ez egy sima 1.2 es szívó motor ráakasztva egy turbóval. Este ha nem felejtem el megnézem a gyári cikkszámotRenault power
-
KTU
addikt
válasz Coccolino_O #79785 üzenetére
"A kuplung (friction plate+pressure plate) csak egyféleképpen mehet vissza, pontosan középen kell lennie. Magyarul ne kérdezd, fogalmam sincsen, hogy mik ezek."
Ez a "kuplungtárcsa központosító". Ez lehet egy már nem működő váltóból kiszerelt nyelestengely, vagy a méreteire esztergált akármi, ebonitrúd, keményfa, stb.
Ami biztosítja hogy, mikor rakod fel a váltót, (összeilleszted a motorral),
"A sebváltón lévő input shaft (valami tengely)"
nyelestengely, becsússzon a kuplungtárcsába, és a lendítőkerékbe (lendkerékbe).Ha ezt csak szemre lövik be, ott lehet egyensúlyozni a váltóval, rángatni össze-vissza-anyázni....
Régebben megcsináltam én is "párat", van ilyen bizonyítványom is,
de most ilyennel és mással is, inkább hozzáértő szerelőhöz megyek, ahol megvannak a célszerszámok, szaktudás, és a napi rutin is hozzá.(#79783) oszy: Ha tudod mit kell csinálni, megvannak a megfelelő szerszámok és körülmények.
Akkor nem nagy kihívás.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #79785 üzenetére
Ezt a kijelentésed cáfolom. Twingónál igen is nehéz még szerszámmal is.
Sok a bontandó dolog mire összerakhatod a kocsit. A gyári szintideje profi műjelyben is 8 óra.
Én a meganeal (szerelés szempontjából hasonló platform) műhelyben csápossal emelőkkel tehát mindennel ami kell reggell 9 kor kezdve estére végeztem. Se hülyének, se lassúnak nem érzem magam és azt hiszem elég jól ismerem a motorterét a renaultoknak. A srác akivel cseréltem így se hitte el, hogy egy nap alatt meglett a dolog toyota egyszerűbb az 6 óra alatt megvolt. A zsigulin meg egy kezem a seggembe dugva is 3 óra :) csak úgy mint sok hosszmotoroson.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #79800 üzenetére
Vagy kevered a szezont a fazonnal vagy nem tudom miről van szó.
Az izzító gyertya nem rendelkezik hézaggal.
A gyújtógyertya meg más tészta. De sejtésem szerint az érdekel és ott gyártói korlátozások vannak.
Én a boschtól hányok, nagyon sok renault tulajt tett már tönkre bosch gyertya anyagilag.
Mire eljutott hozzám kidobáltam a francba őket kapott denso gyertyákat és onnantól minden oké volt.A denso az 0.85 és 0.9 között kell hogy legyen.
A boscht ki kell keresni a katalógusból, de sose lesz olyan mint egy belevaló gyertyával.
NGK (ezt se szeretem) , Beru, Equiem, Denso ezek az ajánlható gyertyák. Briskel is vannak jó tapasztalatok, de ezt én szvsz nem ismerem.Renault power
-
Jimmy8
senior tag
válasz Coccolino_O #79795 üzenetére
1.3-as benzines E kadettban váltólevétel nélkül cseréltem kuplungtárcsát.
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #79802 üzenetére
Az, hogy szarok az ellenállások egyértelműen gyújtáshibára utal. Mekkora értékeket mértél?
Illetve a gyertyákat kivéve látszik az állapotukon, hogy mi a bibi.
Pont 2 napja csináltam a párom bersoját mert durrogott a kipufogó. Hibakód nem volt, de én már tudom, hogy ez nem azt jelenti , hogy jó az autó.
Na szóval élőadatos ellenőrzés során egyből meg is lett a bűnös. 4 es henger 12%os gyújtáskimaradás. Felcseréltem az egyes négyes trafót. Szépen átvándorolt a hiba az 1 es hengerre na mondom megvan a bűnös.
Trafó csere párban, szépen szalad a szekér.
Nem a rádugom megnézem a hibakódot című diagnosztika a diagnosztikaRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #79806 üzenetére
Ez nem hab nyugodj meg télen ilyen lesz.
Angol nyelven van ilyen a clióhoz is, nekem magyarul is van.
Meg úgy minden renaulthoz isVáltóolaj 75w80 elf nfj
Motorolaj Evolution 900 SXR 5W-40 mivel a tied turbós, abba nem szabad 5w30 at tenni, mert megég.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #80035 üzenetére
A tiéd turbós ott más a szikra más a sűrítés.
Wd40, vagy fojtószelep tisztítóval. A karburátortisztító olyan mint a féktisztító, csak erősebb agresszívabb azaz tilos!
A gyertyahézag egyébként gyertyától is függ.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #80053 üzenetére
ott talán még jobban, egy szívó benzin nem olyan kéynes mint a turbós.
Ott sokkal kisebb a tűréshatár.Renault power
-
oszy
veterán
válasz Coccolino_O #79785 üzenetére
Semmiképp nem én akarom kicserélni. Egy jó barátomhoz szoktam vinni az autókat, ha esedékes. Nem hiszem, hogy profi, de autószerelő.
(#79792) molnarpeter: megfogom várni. Úgy döntöttem. Jobban örülnék, ha lehetne állítani rajta, hogy előbb fogjon!
(#79794) Fehér Farkas: Mi lehet még ennek az oka? Merre kell a hibát keresni?
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #80150 üzenetére
1.6 dci scenic 3 annak a haspáncéljában 6 liter is elfér mire folt lesz alatta, addigra meg késő.
Ez a motor rendszerint az olajmelegítőnél ereszti a vizet vagy a vízpumpánál.
Neki is még a gyári van fent.
De igazság szerint lehet bármi, termosztát tömítés, mert itt is műanyag a ház és szeret vetemedni. Repedés valamelyik csövön, vagy oxidáció valamelyik csatlakozási ponton.
Majd kiderül.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz Coccolino_O #80168 üzenetére
Pedig egyáltalán nem hülyeséget írt, a műanyag miatt ért engem is csoda.
M2 1.5dCi esetén amikor eresztett a Mecafilter olajszűrőm, a hátsó kerék mögött voltak csak olajcseppek.
Nem tudtam mire vélni, aztán pár 10km múlva a következő indításnál jelzett a fedcomp, hogy töltsem fel az olajat. Hiányzott kb. másfél liter, de szerencsére semmi baja sem lett a kocsinak.
Előfordul, hogy a műanyag összegyűjti, aztán csak a menetszél viszi ki onnan a folyadékot.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #80965 üzenetére
Ez nem hiszem, hogy szelep hiba.
Csattogás, van?
Illetve check engine van?
Minden esetre a durrogás az gyújtás hiba az biztos.
Nem tudom milyen diagon volt, de annak látszania kellene.
Ha nem megy 600 fölé a fordulat az lehet akár gázpedál jeladó hiba is, diaggal ezt is lehetne nézni, élő adataban.
Látatlanban nem tudok mit mondani...Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #80971 üzenetére
A 1,3 és 2,4 dolgozik párban.
180°al elforgatva tehát igen lehet 4,3,2,1, nek nevezni, de inkább 1,2,3,4 nek hívnám a gyújtási sorrendet.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #80980 üzenetére
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Coccolino_O #81037 üzenetére
Szerintem rendelj netről, és legrosszabb esetben 14 napon belül visszaküldöd, ha nem az volt
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #81037 üzenetére
Nem tudom neked leírni hányszor nyúltam bele ilyenbe.
Két dolgot tudok mondani, vagy a gyújtás, és akkor olcsón megúszod.
Vagy a másik ilyen hibalehetőség ami ezeket a tüneteket produkálja azok az injektorok, de akkor kösd fel a gatyádat.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Bittorrent topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Automata kávégépek
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Napelem
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen okostelefont vegyek?
- Realme GT 2 - aláírjuk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen