- Microsoft Outlook topic
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #40900 üzenetére
az szerintem pedig olaj füst lesz, gázolajnál okádék savanyú szaga lenne a füstnek, meg inkább fehéres, gázadásra fekete. a kék tipikusan olaj! ha nem is sok, akkor hidegen felkapja az olajat kicsit.....
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #40902 üzenetére
Porlasztó bepisál kis nyomáson(kopott, rossz porlasztási kép).. csere még nem csinál nagyobb kárt az autóban..
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #40908 üzenetére
Az hogy pöccre indul az nem zárja ki azt hogy kopott a porlasztó főleg hogy írtad hogy gázadásra fűstől (feketén ergo kormol) Ez egyenlő azzal hogy túl sok elégtelen üzemanyag jut a rendszerbe a,mi pl a katalizátornak se jó. A legegyszerűbb elvinni egy cr-s dízelekkel foglalkozó céghez és megnézetni a csúcsokat utána okosabb leszel/ünk
(#40906) diablo1984: hát igen nem olcsó de ha időben megcsinálja akkor kevesebb kárt tesz az autóba
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #40942 üzenetére
Csipsz csak gyári értékeket produkáló autóra való amíg azt nem tudja addig csak ártasz vele.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #40944 üzenetére
Nem biztos hogy mind cserés lehet csak egy gyengélkedik egy bemérés nem nagy összeg és te is nyugodtabban alszol
-
just
aktív tag
válasz newwave0507 #40959 üzenetére
Gázolaj is olaj, füstölhet kéken, szagolj oda hogy szemet csipős erős a szaga(akkor gázolaj), vagy inkább dohos, ez utóbbi a motorolaj. Nekem is füstölt a megane(1,9dci) de csak padlógázra 1-1pamacsot. Chip után meg szinte folyamatosan ha padlóztam.
Two things what i hate. People that can't count...
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #40961 üzenetére
Porlasztok állapotát ha megnézeted rögtön könnyebb lesz kitalálni mi okozza ezt a jelenséget. Amúgy én a fekete füstre írtam hogy porlasztó ha hidegen kékesen fűstől akkor bizony ott olaj jut a rendszerbe valahol pl kartergáznál bármi.. Ezt így leírás alapján nem lehet megmondani. Az biztos hogy valahol motorolaj kerül az égés térbe
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #40963 üzenetére
Röviden nekem van egy olyan érzésem hogy az autód jelezni próbálja neked hogy foglalkozni kéne vele. Lehet szelepszárszimering stb.. nem akarok tippelni látni kell a jelenséget. De még mindig azt mondom ha teheted akkor porlasztó bemérés és kompresszió mérés se ártana lehet lesz meglepetés, és inkább most előzd meg a bajt mint később kerüljön 3x ennyibe
-
#32577792
törölt tag
válasz newwave0507 #40969 üzenetére
Messze van
Esetleg regizz ide, [link]
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #40967 üzenetére
Ezt mondtam Nem biztos hogy motor csere ez meg kell nézni és utána rögtön kiderül érdemes e vele foglalkozni avagy sem
-
rob210
Topikgazda
válasz newwave0507 #40965 üzenetére
Nem támogatom, lehet, hogy drágább felújÍtani a tiéd és macerásabb is.
De hidd el a motorcsere lepapÍrozása sem olcsó a beszerelés pedig szintén szivatós, talán még inkább mint a felújÍtás.Ráadásul, honnan tudod, hogy a használt motorblokk mennyit fog bÍrni, ha elkezd füstölni 15.000kilométer után elsÍrod magad.
A felújÍtott blokk meg ha nem himihumi műhelyben csináltatod sok 100ezerig jó megint.
motorcsere
felújÍtásRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz newwave0507 #40976 üzenetére
Az nem motorgenerál hanem autó restaurálás.
Túlvagyok pár motor generálon.
220 a max amibe fájt és volt már pár igen dzsuva blokk.Az olajat meg méresd meg, mert ha felhigul és agyonvág mindent akkor marad a blokkcsere valóban.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #40981 üzenetére
porlaszó/injektor alatt ugyanazt értjük, csak nagynyomásúnál a porlasztót injektornak hívják(adagoló fúvóka), sima adagolós dízelnél a porlasztó csak porlasztó!
biztos, hogy az lesz a hunyó! motort még első körben nem temetném, de az elégedetlen, vagy rossz időben történő porlasztás kinyírhatja a motort(lemossa az olajfirmet a gázolaj a hengerfalról így az jobban kopik! csináltasd meg, ha még hosszan akarod élvezni a verdát!
-
gooool
őstag
válasz newwave0507 #41692 üzenetére
Helló!
Megbeszélés szerint Somogy megyében is elérhető.
just kolléga autóját ők csinálták és elég patent lett.
ATC tuningÜdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz newwave0507 #41694 üzenetére
Gondolom akkor a Rigótök is ismert és nem célpont ezek szerint.
Na akkor hátha más kolléga tud érdemleges választ.Üdv, Balázs
-
speedydb23
senior tag
válasz newwave0507 #41696 üzenetére
40-ért valós chiptuning szerintem nem létezik, de lehet tévedek.
-
just
aktív tag
válasz newwave0507 #41712 üzenetére
Vészüzemmódba kapcsolt az autó és lomha lett? Szokott az 1.9 dci-nél (főleg laguna) a töltőnyomás érzékelő vezetéke rosszalkodni, át kell forrasztani és örök élet.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz newwave0507 #41714 üzenetére
Persze csak miután biztos vagy benne hogy a turbó és a befecskendező fejek rendben vannak. Alacsony fordulatról (kb 1500rpm) ha padlót nyomsz akkor nem tilt le?
Two things what i hate. People that can't count...
-
newwave0507
tag
válasz newwave0507 #41716 üzenetére
Illetve ahogy irtam is, járt gépen a verda, tehát kiirattatam a hibát, és elektronikus hibát irt rá, nem injektor hibát.
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
cellpeti
veterán
válasz newwave0507 #41756 üzenetére
hívtam egy ismerősömet, az ő szervízese azt mondja, hogy lehet, h kiszáradt. Hol tudom megnézni, hogy mennyi olaj van benne?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
just
aktív tag
válasz newwave0507 #42004 üzenetére
Szerintem az 1.9 dci turbója kb 170lóig jó ami gyárilag rajta van. Miért akarsz nagyobbat? Nekem chippel simán volt legalább 150ló és nem volt gond, ott inkább a kuplung ami gyárilag alulméretezett.
Two things what i hate. People that can't count...
-
Cane
őstag
válasz newwave0507 #45745 üzenetére
Igen, normál személyautóknál kb. 1 literrel lehet számolni.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
just
aktív tag
válasz newwave0507 #47495 üzenetére
Kürölbelül 0,5-1liter olaj lehet a különbség. Csak tipp, pontosan nem tudom.
Two things what i hate. People that can't count...
-
Cane
őstag
válasz newwave0507 #47500 üzenetére
Még mindig hátsó rugó kérdés. Ha azt írja a gyártó, hogy erősített kivitel, akkor az rugóanyag átmérőben vastagabb vagy a rugóacél több ötvözőt kapott? Meg az is kérdés, hogy megéri-e a plusz felárat.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #47596 üzenetére
Mivel papírod van róla teljes felelőssèggel tartoznak a meghibásodásèrt ès az ebből következő kárèrt!
-
forceberg
veterán
válasz newwave0507 #47599 üzenetére
Arra gondol, hogy a turbó csere nem oldotta meg az eredeti problémádat...
Lehet, hogy attól ment el az új turbó is.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz newwave0507 #47602 üzenetére
Rossz ezt olvasni, a modern autók nem a villáskulcsos szerelőknek valók.
Egy szakszerviz meg alapból semmivel sem jobb,mint egy sufni. Azon múlik, hogy kik dolgoznak ott.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz newwave0507 #47599 üzenetére
Oké ebbenaz esetben nincs miről beszélni.
Ha bevizsgálás után a szervÍz állapÍtotta meg a turbócserét és a beszerelést is egy azon cég végezte.
Akkor kapsz egy új motort turbóval.(értelem szerűenmotorgenerál)
Renault power
-
orosziem81
tag
válasz newwave0507 #47604 üzenetére
Szia,
Csak nem az Opel Penthe, a budai vámtól Pest felé a 6-os mellett?
Ha meg is ítélik, hogy neked van igazad, és kapsz tőlük felújított motort, másik turbóval, akkor is ez a banda fogja csinálni. Tehát akkor már a komplett motorodat kókányolják majd meg, mint anno a turbót.
Ez nem biztos, hogy a jövőre nézve jót tesz a kocsival. Érdemes lehet anyagi kártérítést kérni és másik szervízzel elvégeztetni.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz newwave0507 #47816 üzenetére
Én nem ilyesmit vettem náluk de a termékeikkel nem volt bajom eddig, nem kellett náluk garanciáztatnom semmit, de amit vettem azt normálisan rugalmasan korrekten adták.
Sok sikert.
Renault power
-
manoarc
senior tag
-
válasz newwave0507 #48062 üzenetére
Ha van helyed és nem kell akkor bontsd el, többet kapsz érte, mint 240. A vasat meg leadod utána.
Ellenben 200k motor+turbó+beszerelésért aprópénz idézőjelben, ha szereted az autót és nem vág földhöz a kiadás, akkor mindenképpen.
-
rob210
Topikgazda
válasz newwave0507 #48062 üzenetére
Ennyiért javÍttasd, ha nem is tartod meg utána 850.000.- ért el tudod adni.
Renault power
-
sowi
őstag
válasz newwave0507 #48062 üzenetére
en a pozsomnal itt adtam fel, igaz mar annyira a tokom televolt az autoval, hogy minden mindegy volt
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #48547 üzenetére
jófogáson, racing-bazáron, illetve a renault facebook csoportban találsz hozzá mindent!
mi ment amúgy tönkre a gépben, mije sérült a motornak? a turbót gariban cserélték és annyi?
-
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #48550 üzenetére
és a turbó tengely törése és a hajtókarcsapágyas dolog hogy jön össze? mert a tengely ha eltörik, attól még nem lesz hajtókar csapágyas, sőt az olajat sem kapja fel a tengelytört turbó!
az olajat ha felszívja, azt nem tudod leállítani, az felpörög, ha még a kártyát 100m-re dobod, az akkor is pörög, közben okádja a füstöt, majd egy csatt és kész a totálkár....
-
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #48556 üzenetére
nem szettétek még le a hengerfejet? mert nem biztos, hogy minden kuka, lehet csak 2 szelep és egy sor hajtókar csapágy! bár a turbó tengelye bele tudott szarni az olajba rendesen....
-
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #48558 üzenetére
persze, nem éri úgy meg! olcsóbb a bontott blokk! de ha még jár, akkor nem olyan nagy a gond, olajteknő le, hengerfej le, valszeg annyi elég lesz neki, mint amit írtam!igaz kb az is vagy 40+szerelési költség, de ha eddig jó volt a motor, valszeg nem lesz azzal gond, de majd látjátok!
az enyémről a vezérlés szállt el és az összes dugóba beleverte a szelep mintáját és összetaknyolták hogy menjen, nem is az volt a gond, hanem, hogy a használt hengerfej tömítést rakták vissza és 2 henger is beázott! meg a vezérmű tengely végén lévő bordáskerék(amiről lement az ék és azért ment el a vezérlés), na azt az ék helyen megfúrták és beleraktak egy százasszeg darabot ék helyett..... és így is ment.....
na én kihajigáltam mindent és kezdtem egy másik blokkot helyrerakni és (kopp-kopp) jó lett!
a régi is jó lett volna, de akkor már ott volt a jobb blokk....[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #48560 üzenetére
nem tudom, hogy mennyire nem volt benne olaj, de ha olaj nélkül jár, akkor megragad a dugó! majd látjátok, hogy milyen állapotú a henger fala, bár 355e km után csodát nem kell várni, lesz rajta le-fel irányban karc bőven!
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #48550 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de ennyiért kínai közepet fogsz kapni ami ugyanúgy elfogja hányni magát mint korábban.. főleg ha az a csoda turbós cég csinálja akire gondolok. Ennyi pénzét nem kapsz új turbót. De gyári alkatrészekkel felújítottat se. Inkább egy keveset futott bontott gyári turbó mint ez a sok felújított kínai szar. Ez tapasztalatból mondom.
(#48568) Adonimus: gondolom ezt viccnek szántad. Ennyiért csak szar van
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #48572 üzenetére
Akkor nem lesz gond Viszont azt még jó lenne tudni miért halt be a turbó. Annak mindig van valami oka pl túlnyomás ect. Ha kell pesti szerelő adok kontaktot.
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #48581 üzenetére
Jah értem Nem hallottam róluk még rosszat, de ez semmit se jelent.(szerintem ők is javíttatják valahol) Azért ha javasolhatom én inkább utaznék 300km-t is csak olyan szerelőnél legyen az autó aki tudja mit csinál és ha összerakja utána nem fog 30 ezer km után ki hullani alólad. Nagyon kevés a jó és hozzáértő szerelő inkább utazz egyszer és legyen picit drágább mint 2x 3x annyit fizetni a szerelőknek és még mindig rossz lesz Nekem lassan fél év alatt a cégese 1.5 dci be generál óta beleugrott közel 45 ezer km köszöni azóta is vígan rohangál.
Ui: a turbó kenése sok mindentől függ legfőképpen hogy eljutott e csórihoz az olaj. Amúgy ha szar kínai belsős simán lehet hogy megszorult azt viszlát... sok sebből vérzik ez mindig de a lényeg hogy legyen papírod hogy szakszerűen tették be különben drága mulatság lesz. Nálam a tapasztalat azt mutatja inkább egy bontott jó állapotú turbó, mintsem kínai szar 100-120 ezerért.. rendes gyári turbó 250-től indul...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #48583 üzenetére
Hivatalos mérőpaddal MO-n két cég rendelkezik tudomásom szerint. Bár azóta lehet ők is beújítottak erről nincs infóm. Még is azt gondolom ha van jegyzőkönyv, hogy a turbó meg volt pörgetve akkor tekinthető korrektnek.Ha csak zacsiba a kezedbe adja azt isten áldjon akkor én fel nem raknám az autómra.
Garanciajegy ne egy fecni legyen! ... ha van egyáltalán! A felújított turbó mellett legyen mérési jegyzőkönyv!!! ... lehetőleg ne photoshoppal rajzolt!
Katt lesz pár hasznos infód -
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #48677 üzenetére
akkor meg lesz csinálva a motor? levettétek a hengerfejet, hogy néznek ki a szelepek és a dugattyúk? csak 1 henger érintett a dologban, nem?
-
gixxergabi
senior tag
válasz newwave0507 #58705 üzenetére
Én felső holtponti jeladóra tippelnék, de majd jönnek az okosabbak...
-
rob210
Topikgazda
válasz newwave0507 #58705 üzenetére
Vagy fhp, vagy nyomásszabályozó szelep.
Egyiket se nagy dolog kiszűrni cserélni.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Elnéztük a mai dátumot
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Microsoft Outlook topic
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...