-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
válasz CriticalHit #51985 üzenetére
Udv!
En akksira tippelnek...ha cellazarlat van, vagy mar eloregedett (ami 9 evesen boven benne van), akkor hiaba toltogeti az ember, meg se nyikkan.
Mas nem igen okoz ilyesmit, maximum meg az inditasgatlo tud hasonlot eloidezni.Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #51985 üzenetére
Tegyél rá egy multimétert indítás közben.
Ha leesik akkor egyértelműen kuka az aksi.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz CriticalHit #51985 üzenetére
akár önindító is lehet....
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz CriticalHit #51985 üzenetére
Próbáld ki először egy másik akksival, de ha azzal is, akkor az önindítóban vagy leragadt a bendix, vagy a szénkefe kopott el. Annyitmég tehetsz, hogy ha hozzáférsz az önindítóhoz, akkor finoman kocogtasd meg kalapáccsal. Ha szerencséd van, akkor visszaugrik, de akkor is érdemesebb lesz megnézetned egy szakival
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #52020 üzenetére
Cellazárlat esetén igen.
Ezért mondtam, hogy hogyan próbáld ki.Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz CriticalHit #51985 üzenetére
Szia pár éve ugyan ez a jelenség állt fenn nálam is, (ugyan így 1.5dci@106) az önindító halálozott el.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #52031 üzenetére
Na ezek után viszont akár az is lehet hogy valóban a kábelköteggel lesz a baj.
De én továbbra is az aksi mellett voksolnék.
Mert az önellenőrzés során ha nincs elég feszkó akkor a gép szépen sorban elkezdi dobálni a hibákat.Renault power
-
PHenis
senior tag
válasz CriticalHit #52031 üzenetére
Mértél már aksifeszt terhelés alatt? Mondjuk felkapcsolt fényszórókkal.
-
diablo1984
veterán
válasz CriticalHit #52034 üzenetére
indul már a kocsi? próbáltátok bikázni, vagy már napok óta a kattanásokat hallgatjátok?
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #52034 üzenetére
Ne haragudj én erre már nem tudok mit mondani, de ha sikeresen kinyírod az elektronikát, ne szar franciázz majd.
Ha segítséget kapsz miért nem fogadod meg?Renault power
-
baluka6
aktív tag
válasz CriticalHit #52034 üzenetére
Eléggé aksi gyanús. Nekem is volt ilyen, amikor rajta hagytam a világítást és lemerült az akku. Szerintem vagy cseréld ki, esetleg próbáljátok meg bebikázni (lehetőleg egy 10-15 percet töltsétek az akksit a másik autóról), de lehetőségekhez mérten akkut kéne cserélni. Akkor a jelenlegi zárlata is kiküszöbölhető.
-
Tosee
őstag
válasz CriticalHit #52044 üzenetére
Múlt hónapban cseréltem akkumulátort, az előző megadta magát! Nálam minden fogyasztó működött, viszont a motort nem volt képes beindítani! Indításra csak kattogás volt... Bebikáztuk, és a legközelebbi helyen vettem egy másik akkumulátort!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #52044 üzenetére
Nincs multimétered? Ha nincs nem tudsz kölcsönkérni?
Kölcsön aksi?
Nincs egy haver rokon senki akinek az aksiját egy indítás erejéig be lehetne rakni?Renault power
-
KTU
addikt
válasz CriticalHit #78501 üzenetére
Mennyi idő telt el az első csere óta?
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #78501 üzenetére
Sok okos 120e/6 évet ír.
Én 100/5 nél többet nem javaslok.
Lehet, hogy buksz egy évet, de a motorgenerál lényegesen drágább!
Az időben pedig 6 évvel számolva is bőven benne vagy.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
polonic
félisten
válasz CriticalHit #81120 üzenetére
Ez ilyen. És attól, hogy ennyibe kerül, még nem jelenti azt, hogy megbízható is.
-
harry
veterán
válasz CriticalHit #81120 üzenetére
Azert egy olajcseret kb barki meg tud ejteni, en ezzel nem fordulnek markaszevizhez... Akkor inkabb, ha valami nagyon tipus-specifikus gondom van, vagy diag kell stb. De akkor is vannak elerheto specializalodott szervizek.
Ha van korabbi szamlad, osszenezheted a valtozasokat, gondolom a forintgyengules nem kedvez a hivatalos beszerzesnek. Az oradij meg hat, markaszarviz.
Amugy milyen motorba raktak 10w40 olajat...? Jo az?Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
lsebestyen
addikt
válasz CriticalHit #81123 üzenetére
@gyfaszt kapok ettől, offtopikos autóval is jártam hasonlóan. Direkt kértem, sőt még lapra is leírtam, hogy 5W40-et tegyen bele. Mikor el lett hozva a verda, kijelentette, hogy 10W40 került bele, mert sok km van már az autóban. Főleg, hogy azzal az autóval nagyon sokat mennek rövidtávokat, pont fontos lenne, hogy a hidegoldali viszkozitása hígabb legyen. 10W40-ből amúgy nincsenek is nagyon jó olajak, zsiguliba való.szerk.: 2008-as az már DPF szűrős, nem? Abba meg alapból 5W30 kéne.
[ Szerkesztve ]
-
t.imi
addikt
válasz CriticalHit #81120 üzenetére
Óra díj (is) kicsit soknak tűnik.
Én [ide] hordom, neked 20-20% járna a gk korára tekintettel. Emlékeim szerint 13k volt a tolatólámla kapcsoló mdijjal együtt.sebestyen ez a 5-40 - 10-40 régi fétis. Engem autóboltos magyarázta állandóan, hogy inkább a 10-40, kopott motor, stb. Egy Ignis ddis volt az áldozat.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz CriticalHit #81123 üzenetére
Ez a 10w-40-hez ragaszkodás basszus. Tök mindegy, hogy nincs -25 fok, attól még magasabb hőmérsékleten is folyósabb az 5w olaj.
Itt 0W és 5W van összehasonlítva, melegoldali viszkozitás egyezik. Nézd meg mennyivel folyósabb. Gondolhatod a 10W milyen.
Amúgy érdemes az egész videót végignézni. -
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #81120 üzenetére
A márkaszervíz nem egyenlő a megbízható szervízzel.
Ráadásul mid van neked öreg dti-d , mert ezt az olajat másba nem raknám.
Jah látom gratulálok a fiúknak....[ Szerkesztve ]
Renault power
-
harry
veterán
válasz CriticalHit #81130 üzenetére
Jo, de hidegen?
Gyari szuro: ezt is tudsz venni te is.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
tusi74
őstag
válasz CriticalHit #81135 üzenetére
"Azt gondoltam, hogy a 18 ezer forintos órabérű márkaszervizben csak a szakmailag legfelkészültebb, legmegbízhatóbb autószerelők dolgozhatnak a legmagasabb szintű minőség-ellenőrzés mellett. Így vagyok nyugodt. Naívitás vs realítás".
Bár én magához a témához nem tudok hozzászólni, de ehhez a mondathoz igen. Én Közel 10 évig hittem azt, hogy egy kisváros Fő útján levő, fényreklámmal kivilágított XXX Autó az n+1 alkalmazottal, a csilivili épülettel garancia lesz arra, hogy jól fognak dolgozni. Rob210 átnézte a Clio-mat, ami 15 éves, és több olyan dolgot talált, amit rendszeresen kellett volna karbantartani, cserélni, és sosem tették, pedig évente tuti vittem, ha pedig hiba volt, akkor többször.
Rob210 arra is rájött a szervízkönyvből, hogy mindig olyan olaj került az autóba, amit éppen a polcon találtak. Pedig én is épp azért hordtam oda, mert abban hittem, hogy ők biztosan nem engedhetik meg maguknak a gány munkát, hiszen ennek a mai világban híre mehet. Én is tévedtem.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #81135 üzenetére
OE9871116
még ha teljes áron veszed is 3000 a bárdiban.
elf 900 sxr 5w40Renault power
-
DonThomasino
veterán
válasz CriticalHit #81141 üzenetére
"Azt gondoltam, hogy a 18 ezer forintos órabérű márkaszervizben csak a szakmailag legfelkészültebb, legmegbízhatóbb autószerelők dolgozhatnak a legmagasabb szintű minőség-ellenőrzés mellett. "
Teljesen jogos a feltevés, csak sajnos sok esetben nem igaz.
Nyugi, ezen szinte mindenki átesik.[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #81141 üzenetére
hidd el a márkaszervíz 1650 ért veszi a gyári szűrőt csak úgy mint minden autószerelő
A feltevésed, meg azért nem állja meg a helyét, mert sok esetben a frissen végzett szakmai tapasztalattal nem rendelkező srácokkal töltik fel az emberhiányt.
Az, hogy magas az órabér, nem azt jelenti, hogy aki a munkát végzi sok pénzt keres.
Sajnos egy műhelynek komoly működési költségei vannak és midenhol spórolniuk kell.
Ez látszik meg az elvégzett munka szinvonalán. Aminek egyenes következménye, hogy mindenki elpártol tőlük.
Magyarán, ha nem a minnél több hasznot kivenni minnél rövidebb idő alatt, című Magyar szlogent követnék jobban járnának, de hát ők egy márkaszervíz!
Nekik kijár a gőgösség és a kiokktatás joga.
Hány és hány ilyennel találkoztam már aki szegény súlyos 10/100 ezreket hagyott ott márkaszervízben és csak rossz volt az autó.
Aztán pár 10 ezerből hibamentes lett és verte a fejét a falba, hogy micsoda pofátlanság ez.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #81144 üzenetére
Ez igaz azzal a kiegészítéssel, hogy garancia idő alatt muszály vagy odavinni és ezzel rendesen vissza is élnek.
Amit vásárláskor kapsz kedvezményeket és csillog tőlle a szemed azt szervízidő alatt busásan visszafizeted.
Akkor van nekik cumi, ha valaki bevállalja és nem hordja hozzájuk. Tudok ilyet és nem bánta meg.Renault power
-
CriticalHit
őstag
válasz CriticalHit #83796 üzenetére
1461 CM3 78KW K9KT764D046108
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #83796 üzenetére
Gates, dayco, vízpumpával hosszbordással, főtengely szíjtárvsával, szimeringekkel 130e
Minden ami olcsóbb, az nem teljes csere, vagy cigány munka.Renault power
-
gooool
őstag
válasz CriticalHit #83800 üzenetére
MIndkettő jó lehet, hosszbordás szettet és főtengely ékszíjtárcsát minden esetben külön tudsz venni, ahogy szimmeringeket is.
Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
-
osztszoroz
aktív tag
válasz CriticalHit #83809 üzenetére
Én kb 10 helyre írtam ( alvázszámmal, minden fontosnak vélt adattal ) árajánlatért .
Egyetlen helyről sem jött válasz. Budapest,Scenic 1 ,2002.Attól,hogy paranoiás,még nem biztos,hogy nem üldözik.
-
osztszoroz
aktív tag
válasz CriticalHit #83811 üzenetére
Köszi.Megkérdezem.
Attól,hogy paranoiás,még nem biztos,hogy nem üldözik.
-
Josi
aktív tag
válasz CriticalHit #83809 üzenetére
Én 240 km-ről mentem vezérlést cseréltetni.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
harry
veterán
válasz CriticalHit #83814 üzenetére
Mondjuk a markaszerviz ilyen aron valoszinuleg nem cserelt volna ennyi mindent... kerhetsz esetleg toluk is kivancsisagbol egy arat ugyanerre a melora.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #83809 üzenetére
Van több féle szíjhosszúság, illetve automata és mechanikus feszítésű.
Ha klímás az autód akkor automata feszítésű.
Illetve a lényeg, hogy 6 pk-s legyen és 1200mm vagy 1203mm gyártó függő a 3 mm es eltérés.
Ez a gyári cikkszáma:
8200861569[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
Josi
aktív tag
válasz CriticalHit #83822 üzenetére
Oda meg nem inkább 5W-40 kellene?
Márkaszervízben annyi az olaj ára. Ha nem muszály, akkor nem ott vesszük.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #83826 üzenetére
10w40 jobb főleg télen
Csak nem hallottad ki a mókáskedvű szervizes hangjából, az iróniát.
Bocs de engem biztos nem tudna senki rábeszélni egy bevált dolog lecserélésére, főleg, ha az rosszabb.
De miért nem kérdezted itt meg?Renault power
-
harry
veterán
válasz CriticalHit #83828 üzenetére
Ne szidd magad, mindig mondom jatszva tanul az ember Legkozelebb tudod, tanulopenz...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #83828 üzenetére
Szervíz vs. Felhasználó. 1:0. Sajnos minden napos eset.
Eladja a hordós olajat ami neki 3000.- kannás áron. Ezen van a haszon.
Renault power
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz CriticalHit #83826 üzenetére
1.9dCi-be (F9Q750) mehet a gyári ajánlás szerinti 5w30/40? 260 000Km van már benne gyári olajpumpával, én 5W-t szoktam bele tenni, hogy gyorsabban átkenjen mindent hidegen, bár melegen elméletileg ugyan azt kéne tudnia mint a 10W-nek.
Olajpumpát célszerű cserélni hajtókar csapágyazáskor? (mind a kettő megelőző jellegű karbantartás)
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #83993 üzenetére
Szakszerűtlen szerelés.
.Megfeszítették és elpattant.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
tresh
addikt
válasz CriticalHit #84767 üzenetére
Szerintem ok, ha a gyárihoz ragaszkodsz
-
forceberg
veterán
válasz CriticalHit #84767 üzenetére
Hány km van benne? Ha most vetted a kocsit, akkor egy hajtórúd csapágysor csere megejtése sem lenne elvetemült ötlet.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
-
polonic
félisten
válasz CriticalHit #84787 üzenetére
Én pl minden második olajcserénél cserélem a gázolajszűrőt.
És a gyári csereperiódus felezve van, 30 helyett 15 ezer. De mondjuk szerintem minden harmadik olajcserénél is vállalható, 45 ezrenként. -
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #84787 üzenetére
Tankolástól függően 20-30ezrenként nagyon ajánlott! Amennyiben vízérzékelős, lehet már korábban rinyálni fog.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- Politika
- Steam Deck
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Óra topik
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs