- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Windows 11
- Asustor NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
- Vírusirtó topic
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz roseane2004 #49804 üzenetére
ja, a szelepek a hengerfejben vannak, a kár feltárása a hengerfej levételével kezdődik, dízelnél azért van nyomaték, az általában nem szokta megúszni egy újraszelepezéssel, de majd látja a szerelő, de gyakorlatilag az egész motort szét kell szedni, hogy lássák, hogy mi sérült még!(ha jól emlékszem, volt itt vezérlésszakadt clio2-es, 400e ft fölött sem állt meg a mutatvány, mindig jött valami...) De nem meg akarlak ijeszteni, de fájni fog.... sajna ez ilyen...
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz roseane2004 #49809 üzenetére
Megbontás után tudnak úgyis konkrétumot mondani, akár 200-ból is kijöhet, de ha szerelő csinálja, akkor a mondadíj is nívós, mert időigényes egy dolog a feltámasztás!
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #49804 üzenetére
Szia. Szétkapni szét tudom, a hibát a mértékét meg tudom mondani javítani gépműhely hiányában nem tudom.
Illetve nincs meg a vezérlés rögzítő szettem ami az összerakásnál kell.
Ha pesten vagy (én gadagrét) megoldható a dolog.
Kezedbe kapd a hengerfejet elmész vele a szakihoz akit ismerek, ha bem találsz jobbat és "csak" az összerakásért kell szakit fizetned ez így szerintem jóval olcsóbb.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #49814 üzenetére
Ha szétszedtem utána meg tudom mondani mi az amit csinálni kell rajta.
Ezzel a sok órás munkadíj kifizetése helyett sokat spórolsz.
Van egy hely ahova el szoktam vinni a hengerfejeket, ők egy adott áron dolgoznak hiba fügvényében.
Ha megcsinálták azt persze vissza is tudom szerelni.
De ha elment a vezérlés és felújítás lesz belőle, akkor értelemszerűen ott vezérlést is cserélni kell, na ez az amit szerszám hiányában nem tudok megcsinálni, ehhez műhelybe kell vinni!Tehát amiben én segíteni tudok az a hibamegállapítás, ha szükséges a hengerfej marás, síkolás, szelepek és vezetők cseréje. (ezt gépműhely végzi a lőcsei utcában vannak bejáratott cég, szépen dolgoznak.)
Majd a szétszedett motor összerakása nyomatékra húzása, azaz gyári állapot visszaállítása, de a vezérlést nem tudom kicserélni.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz roseane2004 #49817 üzenetére
Én egyszer egy Suzuki Swift-el 15-20-al mentem 5-6km-en át eléggé forgalmas úton mert az első futómű szétpergett. Más választásom nem volt. Hétköznap volt, pont meló vége idő (4-5 fele) így forgalom volt dögivel, de mindenki megértett, senki se dudált le, csak kikerült szépen. Szóval szerintem nem vészes.
Smoke some weed nigga!
-
Predator2
addikt
válasz roseane2004 #49804 üzenetére
Helló
Szeretnélek megkérni, hogy továbbra is írj majd a fejleményekről!
Érdekel majd, mi ment tönkre, mennyi volt a javítás stb...Kitartás!
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
roseane2004
csendes tag
válasz roseane2004 #49804 üzenetére
Sziasztok, a héten kaptunk sok pozitív visszajelzés, egy gyerekkori barátom apja, turbó felújítással foglalkozik, rengeteg kapcsolattal, elmeséltük a mi esetünk, hétvégére kiesett egy autó nekik, és szívességből elvállalta az autót nekünk minimális munkadíjjal.
Ma reggel el is vonatták közelben van a műhelyük.Délután már szét is kapják
Talán lesz képek is Majd beszámolok a fejleményekről.
Köszönöm mindenki segítségét -
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz roseane2004 #49907 üzenetére
Hujujujj, ott aztán lehetett csattogás rendesen, a szelep betámasztott a dugattyú meg eltört.... Ritka, általában a szelep enged, de így minden kuka a blokkban....
Mondtam, hogy előbb szèt kell szedni ès utána lóvèval dobálózni, mert tudnak furcsa dolgok lenni sajna, a dízel vezèrlès nem játèk.... -
diablo1984
veterán
válasz roseane2004 #49932 üzenetére
1.4 8 szelep megolhetetlen es kedvezo a fogyasztasa.
azért ez nem teljesen igaz, városban sok rövid távon akár a 10litert is bekapja..... na az nem kedvező!
-
diablo1984
veterán
válasz roseane2004 #50010 üzenetére
megane motor ha jól emlékszem alapból magasabb lóerővel rendelkezik, így lehet hogy valami jeladó, szonda nem küld megfelelő jelet a thalia motorvezérlőjének! Motorkódra azonos, vagy az is változott? Mert 1,5 dci-ből volt pár változat és ha nem sikerült azonos(kinézetű) "hardvert" beszerelni, akkor műszakit sosem fog kapni többet....
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #50010 üzenetére
Ezt igen nehéz lesz lepapírozni.
Műszakin csak tipusazonos motort leheet beépíteni.
A megane pedig nem 100% ban kompatibilis a thaliával, mint ahogy azt a leírásod bizonyítja is.
Nem akarlak elkeseríteni, de én nem véletlen mondtam a felújítást.
Lehet drágább, de egy motorcserénél, mindig elfeleejtik a tulajok, hogy nem csak megvenni kell a motort és beszereltetni, hanem azt hivatalossá is kell tenni!!!Renault power
-
forceberg
veterán
válasz roseane2004 #50014 üzenetére
A Megane kódja pl. K9k D7, tehát máris nem ugyanaz.
Ha meg nem indul be nekik, akkor megkérdőjelezendő a szerelők szakértelme. Valamit elfelejtettek, vagy nem tudnak. Így hízik ált. a számla...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Predator2
addikt
válasz roseane2004 #50010 üzenetére
Nekem az már gyanús lett volna, hogy nem találtak motort. Hány lóerős volt a tiéd?
Vagy tényleg ilyen nehéz másik dci motort találni?>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
forceberg
veterán
válasz roseane2004 #50019 üzenetére
Ha az EGR-t beett korommal felszerelik, akkor az is minősíti a szerelő brigádot.
Egy újonnan összeépített motornál néhány évig nem kéne hozzányúlni, ha okés a motor...
Amúgy 3db 10-es anya + egy elektromos csatlakozó. De ha nincs szerencse, akkor alig jön ki a belső rész a külsőből...[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
baluka6
aktív tag
válasz roseane2004 #50028 üzenetére
Mondjuk a 6os váltó nem jelenti azt, hogy hosszabbak a fokoztaok, lsd: 2es Scenic.
1.6 benzin ugyan annyit forog 130nál 5ös váltóval, mint 6sal.. -
válasz roseane2004 #50028 üzenetére
Ok, köszi. Sajnos csak a 4x4-es Dusterben van 6 sebességes váltó. Nézelődök tovább, végül is nem sürgős.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
roseane2004
csendes tag
válasz roseane2004 #50027 üzenetére
Kiprobaltak ma masik porlasztocsucsokkal,beindult,jart a motor is.
Vajon a szelep dugattyu osszeverodes kitudta iktatni mind a negy porlasztot?
-
diablo1984
veterán
válasz roseane2004 #50049 üzenetére
Max a csúcs vègèt elverni, de az kivètelkor látszott volna....
-
diablo1984
veterán
válasz roseane2004 #50052 üzenetére
és mennyibe fájt a 4 porlasztó?
-
tresh
addikt
válasz roseane2004 #50054 üzenetére
Hibatlan 2003as dci thaliak 300tol indulnak mar..
Most veszek kettőt ha mutatsz ilyet nekem
-
tresh
addikt
válasz roseane2004 #50056 üzenetére
Nem tudom én karcsúnak találom még ha egy thalia-ról is beszélünk.
-
Savanya
addikt
válasz roseane2004 #50067 üzenetére
Sajnos még nem sikerült ,de lehet készítek inkább .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
roseane2004
csendes tag
válasz roseane2004 #50010 üzenetére
Sziasztok,
Elkeszult azt auto, uj megane motor, porlaszto felujitas, uj vezerles, valto akadt egyesben, keves olaj volt benne, azt is kapott.240e a vege.
Viszont nyaron szallszakadt lett nemetbe(bp-munchen 700km) tartva a 2003as gyari michelin gumi jobb elsoje,
Ez abban nyilvanult meg hogy 120felett berezonalt az auto, gondoltuk 5 szemely plusz tele csomagtarto,ennyi a max.Ugy 500.km-nel egyik parkolobol kihajtva 110nel kezdett el szitalni a kormany, jo akkor 100al mentem tovabb gond nelkul.
Majd olyan 600km-nel parkolobol kijove a jobb eleje rangatta a kormanyt mintha 3 meterenkent kattyuba mennel.
Ezt 30-60km sebesseg kozott csinalta,megerkeztunk nemetbe.
Agyaltunk mi lehet, mi a toronycsapagyra tippeltunk,gumi ranezesre jo allapotban volt)Majd hazafele ugyanezz 60km/h felett elmult ,de 105-110nel szitalt a kormany.(Friss jogsis voltam hogy kicsit izgalmasabba tegyem az irasom, juliusban vizsgaztam,augusztusig 3000km vezettem,majd mentunk nemetbe,1 evig gokart karbantarto voltam nyarig,napi szinten gokartoztam nem egy defektes gumival nyomtam a palyan)
Igy jottunk haza keves megallassal 100as fix tempoval.
Elvittuk gumishoz mondta szallszakadt a jobb elso, kemeny hogy epp autoval hazajottunk es sajat labon.
Anyagiak miatt felkerult a teli gumi(Augusztusban) Arra a rovididore nem akartunk nyarit venni,teli is kuka igy hogy nyaron is hasznaltuk.
Hatso kereken maradt telen a teli gumi elol kapott uj teli gumikat, Nyaron eszrevettuk hogy bug az auto menet kozben a teligumival, majd kapta elolre az uj gumit elol megszunt a zaj.
Mar megvettuk a nyari gumikat, varunk a jo idore foleg hogy mukodokepes lett az auto, vajon elmulik a hatso bugo hang? Mert a szerelo elvitte az autot autopalyara tesztelni es mar cserelne kerekcsapagyat.De egyenlore nemet mondtunk neki,remenykedunk a nyari majd elcsititja a bugo hangot.
Az irasomat azert gondoltam megosztan, mert kertem itt segitseget toletek a hibas auto miatt, es gondoltam megerdemlitek a vegeredmenyt is.
A masik a sajat hibankbol tanulva ha valaki szitalo kormannyal talalkozik ne menjen autopalyara. Es maximum gumisig guruljon lassan. -
Wiz Khalifa
addikt
válasz roseane2004 #50124 üzenetére
Fűtés nem volt. Viszont autómosó igen. Gépi. És ott nyomatták rendesen a vizet.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz roseane2004 #50126 üzenetére
Nincs tetőablak Thalia-ba.
Ablakok persze felhúzva stb...
A sofőr oldalon találtam valami dugókat a pedál felett a múltkor porszívózáskor. Megfogom lesni hogy ez van-e az anyós oldalon is.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz roseane2004 #50128 üzenetére
Alvázmosást nem kapott de ez olyan mosó hogy ugyan úgy csapja elég rendesen az alját is mondjuk a víz. De nem tudom hol folyhat be. Nem baj. Holnap esküvő, de vasárnap megnézem. Kezdetben leszedem a szélvédő alatti műanyag burkolatot hátha látok ott valami lyukat.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #50139 üzenetére
Azonkívűl, hogy gyilkolod a környezetet mégjobban nem.
A motor nem megy tönkre ha ez a kérdés.De én ezekre a megoldásokra haragszom
Renault power
-
Savanya
addikt
válasz roseane2004 #50146 üzenetére
Füstölés nagyobb gázadásra ha dízel akkor lehetséges. EGR szelep kinyit ,de lehet ez már hiba is . Le kell "falazni " az EGR-t és kiíratni a computerből .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
Savanya
addikt
válasz roseane2004 #50148 üzenetére
Átlátszó lightos füstölés pedig EGR-t jelent ,de nem feltétlenül hiba ,csak működik rendesen .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #50157 üzenetére
Lehet kapni utángyártottat amit beszerel egy kipufogós ha jó helyre viszed 50.000.- ből megvan és nem ölsz meg senkit.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz roseane2004 #50170 üzenetére
furcsa, gondolom hülyeségnek tűnhet az a dolog, ha azt írom, hogy talán nem cserélték ki? mert ütött-kopottnak tűnik, mint amit pakolásztak a motorral és odavertek egyszer egyszer, de lehet csak vaklárma és nem egy ilyen piti dolgon spóroltak.....
-
mycso
Topikgazda
válasz roseane2004 #50170 üzenetére
Olajat kénytelenek voltak benne "cserélni", hiszen szét volt kapva a motor, asszem említetted a hajtókar csapágyakat is.
Ahhoz, meg az olajteknőt le kell venni. Tehát az olaj tuti "új" benne, viszont a szűrőt lehet nem volt kedvük lecserélni...bár ezt én is fillérb@szásnak találom, mert nem hiszem, hogy azon a párszát forinton múlna valami.
Azért ha jársz náluk, mutasd meg nekik/kérdezz rá.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz roseane2004 #50185 üzenetére
nem, nem lehet, teleszórja hibával az agyát és utána pislogsz, hogy nem jó!
Vegyél féktisztító spray-t és üvegmosó kefét és hideg zsíroldót és azzal próbálkozz!
-
LamerGyuri
senior tag
válasz roseane2004 #50192 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Savanya
addikt
válasz roseane2004 #50195 üzenetére
Vegyél egy flakon tűzhelytisztító habot vagy gázolajjal ki is égetheted a csövet . EGR szelepet meg WD40-vel .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #50203 üzenetére
A csapágy csere nem nagy cucc, te is meg tudod csinálni. Már ha van szerszámod.
Dob vagy tárcsa van hátul?Renault power
-
roseane2004
csendes tag
válasz roseane2004 #50205 üzenetére
Neztem youtu videot , nem tunik bonyolultnak,de olyan 23-27koruli dugokulcsunk nincs.Sajnos igy mindenkepp szerelo lesz belole.
De a regi olajszuro fent hagyasa hagy bennem egy kis ketelyt mivan ha tonkretette az uj olajat:/ Szivem szerint ha mar elvittek negyedmilliot az autoert rakjanak uj olajat uj olajszurovel.. -
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #50205 üzenetére
Hát egy zéger fogó is kell. Meg egy kerékkulcs.
Leveszed a kereket a dobot lehúzod abban van a csapágy.
Kiveszed a zégert és kinyomod a csapágyat, vagy óvatosan kiütögeted.
Másik csapágy be zéger vissza és ennyi volt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #50212 üzenetére
Pedig de.
Szoktam találkozni, több idegen szerelővel is, vannak barátaim.Viccet félretéve, vannak olyan dolgok amikkel szerelőhöz kell mennem szerszám hiányában, lásd vezérlés rögzítő szett. Szeretnék már régóta venni , de az ára sajnos mindig visszafog.
Pedig csak egyszer kéne megvenni aztán nekiállnék gyártani, komolyan kis vas és amiket képesek elkérni érte az botrány.
De tény, hogy ami nem igényel speciális drága eszközöket, azt nem adom ki a kezeim közül.Renault power
-
SPeti1984
senior tag
válasz roseane2004 #50234 üzenetére
Köszi.
-
diablo1984
veterán
válasz roseane2004 #50278 üzenetére
az 1,5 dci-be 5w30kell, így ha abba lenne akkor felejtős!
-
diablo1984
veterán
válasz roseane2004 #50280 üzenetére
akkor hagyd a francba, annyiért már bőven tudsz gyári elfet kapni bele, akkor minek kísérletezni?
-
diablo1984
veterán
válasz roseane2004 #50282 üzenetére
vw csoport az castrol-os.....
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz roseane2004 #50358 üzenetére
Katalizátornál van valahol a hang. Ma veszek egy gumikalapácsot és akkor aknára állok és szétpüfölöm az alját.
Smoke some weed nigga!
-
baluka6
aktív tag
válasz roseane2004 #50356 üzenetére
Szia,
Megane/scenic esetében 2005től (facelift) volt Update list fejegység, ez tudja az AUX-ot.
Az ez előtti autókban pedig Tuner list-es volt, ez nem tud aux-ot. Oda-vissza nem kompatibilisek egymással.A legegyszerűbb, ha a Tuner list fejegységhez veszel egy Yatour digitális ketyerét. ami azt tudja, hogy a cd-tár helyére csatlakoztatva, kvázi cd tár ként kezeli a magnó és lesz usb valamint aux kimeneted.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #50400 üzenetére
Lenne hangzás
De nem érzem, hogy ez lenne az évszázad bizniszeRenault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Gear S3 - második kör
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Milyen TV-t vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen