- DIGI internet
- F-Secure termékek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- SUSE Linux
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Microsoft Excel topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz DeFranco #71012 üzenetére
Náluk is rákérdezhetsz, engem érdekelne mit mondanak.
Nálam (Megane1) minden fokozatban billen egy picit a váltó ha elveszem a gázt, volt ugyan tartóbak / billenésgátló cserélve, de nem igazán lett különbség. Mondjuk ha csak némelyik fokozatnál van, ráadásul egy kvázi új autón (ez meg 16 éves ) , az azért fura.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Gombinyó
őstag
válasz DeFranco #71017 üzenetére
Megnéztem, de abszólút nem tapasztaltam, amit írtál. Minimális váltó mozgás akkor van mikor teljesen lelépek a gázról pl harmadikban és elkezd motorfékezni az autó. Olyankor kb egy milit hátrébb ugrik a váltó,majd ha rálépek a gázra akkor vissza. Ezen kívül nem mozog/rezeg. Direkt rajta tartottam az ujjam :) Abban továbbra se vagyok biztos, hogy a 0.9 tce váltója megegyezik e az enyémmel.
-
Gombinyó
őstag
válasz DeFranco #71106 üzenetére
Mennyit mennének vele? 5 évre én a 0.9tce-t csak szalonból merném bevállalni és a gari lejárta előtt eladnám (ami 5 év/100e km, ha sokat mennek bővíthető 150e km-re). Sokat bíró, strapa motor az 1.2 szívó 73le lenne, de az meg gyenge az 1.6 100 le-hez képest, használtan csak ezzel vállalnám be.
Robi elég jól összeszedte már a 0.9tce hibáit, akadt szép számmal.