-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Ha kell és szeretnél társalogni az építőjével megadom az elérhetőséget Remek munkát végeztek és egy remek autónak adták vissza újra a lehetőséget hogy rója vígan az utakat Sjanos nem az enyém de örülnék ha egy ilyen állna a garázsomba. Az Úriember aki birtokolj a gépet [link]
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
És azt a teljesítményt mivel viszed le az aszfaltra?
Komolyabb gázadásnál csak pörögne a kerék a kocsi meg egy helyben állna.
(alpine-ra gondolok)Az 1.6 os 0.7 baron kb 150lovat hozna.
Módosított hengerfejjel vagy felfúrással gyűrűzéssel esetleg kovácsolt vas dugókkal képzeled a dolgot?Renault power
-
Sly189
senior tag
Nem nem nem , félre értettetek. Itt nem a KRESZ érdekel engem hanem hogy mi a jó a motornak - és a fogyasztásnak.
Én úgy tudom, hogy ha sebességben van lejtőn lefelé, akkor nem fogyaszt a kocsi üzemanyagot.
Attól mert a KRESZ azt mondja hogy biztonságosabb sebességben... sok mindent mondd a kresz ))
-
eTrade
tag
Mikor és kitől vetted az autót?
Nem hinném hogy valaki csak úgy poénból írkálna ekkora km állást az adatbázisba, értelmetlen dolog lenne. Lehet hogy egy visszatekert céges flottás km faló gépet vettél?gixxergabi: Sajnos igaz a hír de van rá egyszerű megoldás [link]
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Na, beregeltem én is.
Nekem is még a belga rendszámot írja, meg valami 255k km-t.
Ez baromság valami átlagot számol valamiből.Közben regeltem faterom autóját, amit újonnan vettek és valami 170k km van benne, a myrenault szerint 272km van benne.
Erről ennyit.
Mod.: előző autómra, meg ~900k km-t ír..... (valahol 360k körül járhat)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Az két különböző dolog.
Amit forceberg linkelt, az egy elektromos kiegészítő fűtés az utastér fűtésére, dieselekbe rakják. (valahova a beáramló levegő útjába) Amíg nem meleg a hűtővíz, ez segít be az utastér fűtésébe.
Ilyen volt a megane2-ben is pl.
És még mintha itt lenne egy csavar, hogy csak auto. módban kapcsol be, vagy manuálban akkor, ha maxra van állítva a hőfok.Amit te írsz, hogy a vízkörben el van helyezve ~4db "izzító gyertya", az egy másik megoldás. Viszont ez nem széria a dieseleknél, megane2/scenic2-nél felszereltség függő volt. (pl. dynamique-nél még nincs). Ez valóban a hűtővizet melegíti, hogy minél hamarabb meglegyen az üzemi hőfok.
A turbónál, ahogy írod én sem tudok gyári megoldásról a visszahűtésére. Amit szintén forceberg írt a 17x lovas 2.0dci-k vízhűtéses turbóval vannak szerelve, de gyakorlati haszna ennek üzem közben van.
Az a baj a turbóval (amennyire én tudom), ha melegen van leállítva, akkor az olaj/olajfilm elpárologhat a csapágyak környékéről és az igazi baj a következő beindításnál jön, amikor X ideig szárazon fog futni, amíg ismét fel nem telik olajjal és ki nem alakul az olajfilm.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
Nekem 99es ugyanez az autó volt, nekem is nehezebben indult reggelente, végül egy önindító csere(felújítás is jó) oldotta meg nálam a gondot, utána pöcc-röff volt és indítózáskor sansza sem volt a fordulatszám mérőnek mászkálni, mert már járt is a motor benne! Az előtt nekem is ugrált a fordulatszámmérő meg 2000 körül mutatott indítózáskor, de nekem az önindító be volt rohadva, az kissé zárlatozott, az miatt csinálta, meg nem volt valami aktív hangja indításkor, mintha az akku gyengébb lenne!
Önindító csere után hibátlan volt hidegen-melegen az indulás, el sem hittem, hogy tud ilyet is az önindító, hisz mindig indított! -
diablo1984
veterán
Nekem csak volt, mert múlt nyáron eladtam! De mint mondtam minden új volt az enyém motorterében, adagoló, porlasztó(bevizsgált), turbó, motor is rendbe rakva(csapágysor, hengerfej komplett felújítás+sallangok). nem kormolt, ment mint a távirat. Mostani 6 éves 1,6 tdi-m sem eszik kevesebbet egy grammal sem sajnos, csak legenda ezeknél is az 5 liter alatti fogyasztás....
-
diablo1984
veterán
Ott más lehet a probléma, lehet a motortartó bakot rázza meg a motor, de bár az enyém 99es volt és dti, abban a sima telelendkerék volt semmi extra, de szerintem ebben a kasztniban a dci változat sem volt kettőstömegűs, sőt az újabbakban sem hinném, mert nincs róla rémhír, hogy széthullana!
-
ferzoli
Ármester
Elírtam, természetesen a jobb hátsóról van szó
Köszi srácok, próbálkozom a felvetett lehetőségeken.
Pécs kertvárosban történt, délben mentem haza, akkor vettem észre. Kamera nincs a környéken, bekapuztam több helyre, senki semmit nem látott.
Rendőrség mit tud kezdeni, huszadrangú dolog lenni nekik szerintem[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
egyszerű: lekötöd a lengéscsillapítókat, a hidat lecsavarod(rendesen be lesz rohadva a csavar, a küszöbnél fogja, de nem az a gond, hanem a híd 2 része között a csavar teste szabadon van és ott rohad meg a csavar), a fékcsöveket a hídnál a hollandereknél szétkötöd, a kéziféket kiakasztod, abs jeladót széthúzod és már húzhatod is ki a kocsi alól! Elviszed felújíttatni, a felújítottat beszerelni fordított sorrendben elvégzed!
Bakold alá a verdát és emeld magasra, valamint szétkapott állapotban ne nyomkodd a féket és ékeld is ki. Gyújtást se add rá, míg szét van szedve! Én magam csináltam, jó egy segítő kéz, de így is ki tudtam vitelezni és egy délután alatt megvolt a csere a sima betonon a kertemben!
-
rob210
Topikgazda
F9Q710 98 Le Motor
Milyen robbantott ábrát szeretnél?
Az egy csésze egy fedél egy leszorító csavar és egy O gyűrű amit a szűrőbetéttel együtt cserélni kell.
A csere után pedig nyomatékra meghúzni.
Két lehetőség van, vagy túl lett húzva és megrepedt vagy eldeformálódott, vagy nem lett eléggé meghúzva.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Egy 25 torx kulcs, kiveszed a középső csavart.
Hosszú aztán az egész fedél lejön.
Persze miután a vezetékeket a gyorscsatival leoldottad.
Ha a kezedben a fedél látni fogod, hogy a csészében benne van-e a tömítés.
Szerintem az lesz a baj, hogy kihagyták, vagy nem cserélték le.Renault power
-
egil2
csendes tag
Azt nézd meg, hogy nincs-e rossz sorrendben összerakva. Nekem Megane 1.9 dTi van, szemre nekem pont rosszul adta ki, hogy hová jön a tömítés. Aztán kitúrtam a szemetesből a papírját és rájöttem, hogy rosszul raktam össze.
Viszont hiába raktam össze jól, ugyan már nem rohannak a buborékok az üzemanyag csőben és viszonylag keményre fel is tudom pumpálni, mégis nehezen indul elsőre nagy hidegben. Ha 100m-t megyek és leállítom, akkor is pöccre indul, de ha ki tud rendesen hűlni, akkor nehezen indul be. Aksit már cseréltem, nem az a baj. Izzítógyertyákból 1-et kellett cserélni, jobb lett de nem tökéletes. Azért mégeccer szétszedem, nekem is ez jár a fejemben:-)[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Adagoló jó, jól be van állítva?
Az egyik kolègámnak volvoja van ezzel a motorral, hengerfejes lett, felújították a hengerfejet rajta, újra szelepeztèk, azóta nem tudják beindítani, már a 2. szerelő sem tud mit kezdeni vele, mègcsak nem is röffen a verda!
Ott is adagolóval lehet valami, egyszerűen kèptelenek beállítani. Mikor mondtam, hogy nem annyi az adagoló, hogy felcsapjuk rá a szíjat, hanem a tárcsáján is lehet állítani, csak nèztek rám bután..... igaz èn hülye vagyok hozzá, csak nekem komplett felújítás után indult is az autóm.... -
diablo1984
veterán
Az nem jelent semmit, az ha keveset eszik, de ha nem adja időben a kaját, akkor nem indul be! Nem ártana az adagolót levenni, tömítèseket kicserèltetni ès belőni gyári èrtèkre(kb 30e ft) ès visszarakni ès a vezèrlèshez finomítani! Na akkor mondhatod, hogy az adagoló jó!
-
molnarpeter
nagyúr
Szerintem szenzor csere, ha jól tévedek, külön megy a jel a műszernek és az ECU-nak, gondolom a figyelmeztetés utóbbi jel alapján megy. Ilyenkor ha lehúzod és gyorsan mérsz ellenállást, valószínű nagy eltérés lenne [link] - ha jó az ellenállás, vagy simán két pines szenzor, még mindig lehet kábel
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Köszi, de...
Az volt a gondom tavaly is ezekkel, hogy bármennyire is semmi gond nem lesz, mert azt írják, én biztos nem fújom be vele, főleg az alsó motortartó bakot. Ásványvizes palack és az ecet bevált Utóbbit kimondottam gyűlölik. Volvo-t néztem, mert az is kint áll már régóta, mert a garázs full tele van építkezési cuccokkal (is), de oda nem ette be a fene szerencsére.
Én, nem tudom, hogy a kicseszett Renault mitől olyan kurva jó hely ezeknek...
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen