-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok! Egy kerdesem lenne. Van egy oreg, 2005-os Modus a csaladban 1.6-os, 86 le. (Asszony es en is imadom, mert nagyon furge, kenyelmes es prakikus kisauto,ami kihaloban van ugye). Nemetorszagban elunk, es itt nem nagyon van Renault szaki, mondhatnam kontarok a markaszervizben is. Magyarorszagon megy mindig a nagyszerviz, de most kicsit bajban vagyok. 1-es hengerre mindig gyujtaskiesest ir random modon. Kicsereltem a komplett trafosort, gyertyakat ujra. Champion CET2 titan-ra. ES VTEC (aszt hiszem), trafokra, de van gyari Renault-om is hasznalt. A kocsiban 200k+ km, de 180-at megyi az Autobahnon vigan, fogasztasa 7 korul van, nem kormol, nem eszi az olajat, szoval megy. Szoval az van, hogy nem merem hazavvinni, az ODB olvasom mindig pedalszenzorra es 1-es henger, gyujaskimaradara panaszkodik. Szerintetek hazaviheto a kocsi, vagy mit nezzek meg esetleg rajta? Koszonom elore is!
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz rob210 #90349 üzenetére
Koszi szepen! Ez lehetseges ok lehet, mert azota 40k beleprogott, es a vezerles Magyarorszagon volt csak szerelve. K4M van benne, Modus specifikus (A nemet altalaban kisebb kw varians, de nagyobb Nm, a magyar nagyobb kw varians. ) A kerdes az,hogy ezzel haza lehet-e meg csorogni? Itt tenyleg sok a troger szerelo, rengeteg negativ tapasztalatom van.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz rob210 #90351 üzenetére
Szoval megvan a hiba. Hivatalos szerviz utan a szakik nem illesztettek vissza rendesen a legbeomlot, es a levego szurot. Szetszedtem es falevelek a szurohazban , es a porlaszto elotti motoros fojtoszelep sapkanal, ami bele volt gyogyulva. Par ora szivas (pucolas) utan, es visszaillesztve mindent rendesen, a hibakod 200km utan sem jott elo. (kis fordulat, sporolos, allat modjara az autbahnon 180-al), sehogy sem. Szoval nem injektor volt a hiba, a k4m-es modusban, hanem hanyga szerelesbol eredo dzsuva. Koszonom a segitseget!
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
-
válasz Benir8 #90384 üzenetére
Beszeltem sok emberrel errol, es van aki 400 ezer km koruli halalozast josol, valaki tobbet. Elobb megy szet a kasztni, vagy elektronika, -ahogy irtad-, mint ahogy a motor meghal. Ezt is talaltam egy forumon egy ilyet. https://1cars.org/16637-top-5-most-reliable-modern-engines.html
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz grizlisandor #90354 üzenetére
Ha kikoltozol nemetbe, magyar rendszamot le kell majd adnod, vagy fizetned kell az utadot, illetve egyeztetni kell a magyar biztositoddal majd. Azt hiszem 3 honap hataridod lesz erre. Itt rengeteg a sok draga es inkompetens szerelo. Foleg Renault vegett, automatat inkabb hanyagold itt kint. Itt a rezsiora dij az kb 100 euro, es ha csak megboffentik a motorteret, akkor is kiszamlazzak azt neked. Olyan autot keress szvsz, amit Magyar szerelod ismer, kint ismerik a szereleset. Nem hiaba van sok manualis az utakon itt. Ja meg egy dolog: Itt nem javiatanak, itt cserelnek dolgokat.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz polonic #90402 üzenetére
En reklamoznam Renault szakiknal is Csodaroszagabn (adnek jutalekot), nem csak hahu-ra raknam fel. Sok sikert az eladashoz! Ha het szemelyes, kerlek kuldj pm-et, mert megkerdezek egy csaladtagot errol kapcsolatban.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
-
válasz rob210 #90405 üzenetére
Hat ezert is hivatalak fel ugye 6 eve elek kint, 6. szerviz esett pofara nalam, pedig "egyszeru" Modus es Kangoom van. A foberlomnek a 19 eves Mercijevel is szenvedtek egy autoradio hiba vegett. Penz van, esz nem mindig.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
-
-
-
-
-
válasz norbert1998 #90704 üzenetére
Modusban 2m-es sogor is elfer hatul. En 175cm vagyok es pl Polestar2-ben nem ferek el hatul. Durva ez a modern-oreg auto viszonylat amugy: Sok oreg autoban kenyelemsen elvagy, mig az ujak meg deginban is hulladekok.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz PofaJenö #90708 üzenetére
En a helyedbe kimennek Nemetbe es piros rendszammal , labon behoznerk egy masikat.. 1000 Eurotol mar van ertelmezehto ajanlat. 3000-ert lattam egy 40 ezer korul hajtott 3-as Cliot, vagy akar egy ilyet: https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/renault-clio-authentique-1-2-16v-48kw-authentique/2594198064-216-6482 (szomszedban van)
Piros rendszam 50 euro, plusz az idod, meg az atiras kb 20 Euro.Vagy Magyarorszagon szinten a csere.
En nem javittatnam, mert valahol mindig zorogni fog, vagy valami soha sem lesz vele rendben, es a kasztni merevesege sem ua. mar. Nekem volt ilyesmi csattom, es a kocsi igazabol nem lett jo, pedig gyari muhelyben javitottak. -- Igaz a kepekbol nem sokat latni, igy nehez barmi okosat mondani a szekembol.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
A hetvegen voltam egy Modust nezni a nejemnek Nemetorszagban. Mivel nem tologatos a hatso ulese (ez sajnos kizaro ok volt), igy nem vittuk el, pedig elvittem volna. Lenyegeben elso tulajos, nem dohanyzo, 10000-kent olajcseres. 1.2 75 LE. Magyaroktol. Alul csak a potkerek felnije rozsdas, nem csopog belole semmi, nincsen diag hiba, valto pontos, garazsban tartott. Auto hidegen pocc-roff, semmi csunyasag a kipufogobol. Klima es hute elozo evben cserelve. Minositett hatso folias. Nem nepperek, kozel nyugdijas koruak. Hatso ulessorban soha nem ult gyerek, elol is makulatlan. Odaadjak 1500-ert. Hatha valakit erdekel: https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/renault-modus-baujahr-2009/2594936297-223-6526 Vagy irjatok es megadom a szamukat es van ezernyi kep, amit csinaltam a kocsirol. Ja es van hozza gyari alufelni gumival.
[ Szerkesztve ]
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
-
válasz chopin42 #90793 üzenetére
En nem vennek Peugeot, ott a futomu lehet nyugos meg. Ez a renault motor szvsz atombiztos, de rob210 megmondja ugyis. A csaladban, es ismeros korben van tobb is. Kb csak a gyujtotrafo hal meg benne. En 5 liter ala tudtam menni varosban (nem Pesten igaz , hanem Nemetben, de igaz 1.6 k4m-mel is 6 ala megyek,ha kell) Nagyapamnak is van ilyen, baratnak is, es csak mennek ,ha megkapjak 10k-kent az olajcseret. Inkabb ezt, mint Peuogeot Allapot a lenyeg, nem a km
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
-
válasz norbert1998 #90863 üzenetére
Lehet hulyen fog tunni, de az elso gen Modus 1.6 motorral az eddigi leghalkabb autom, amiben ultem eddig. 160-170 km/h-ig szinte csendben lehet beszelgetni. 130 utazo teljesen csendes. (Nemet autopalya) Fotengely olyan 4000 korul megy. Egy C osztalyu Mercinel, illetve egy E osztalyu Merci busznal is halkabb.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Egy bugyuta kerdes. Roviden annyi, hogy a Kangoom teljes generalt kap a jovo heten Magyarorszagon, rozsdavedelemmel egyutt es mindig mindene rendben van/volt rakva eddig. Viszont sokat megy es a labaim oregednek 2010-es, K7M. A kerdes az,hogy lehet tempomatot utolag belerakni? Ha igen, ki az, aki vallal ilyet?
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Tanulsagkeppen: Eletem legforrobb utazasan vagyok tul. 670 Km-bol, kb 550 kilometert termosztat nelkul utaztam Magyarorszagra. A sztradan egyszerre futottem es hutottem magam. A motor emelkedon eleg jol birta, osszesen ketszer kellett megallnom forras vegett (10 secen belul megalltam es vartam,mig kihult), az Osztrak alpok alatt emelkedon, telire pakolt autoval, hetvegen, este. Viszont ugy nez ki a motor tulelte, en meg legalabb ingyen szaunaban voltam es meg 6.6 litere atlagot hoztam ki a vegen. K4M, Modus.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
-
-
válasz Sirus86 #90931 üzenetére
Es a motor tulelte, hihetetlen! Uj termosztatot es vizpumpat kapott. Egy darabka volt eltorve a vizpumpabol, es a termosztat is random nyitott csak ki (termeszetesen a szereles elott kinyitott). Az auto cirka 100 km-t ment hiba nelkul. Szivos ez a K4M
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Akinek szüksége van gyári Modus, Grand Modus szerelési útmutatóra (németül), az írjon rám és szívesen megosztom. Benne van az összes motor és a váltók (automata) szerelési ajánlásai is.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz rob210 #91385 üzenetére
Azert nem hiszem,hogy ezeknel vacakabb az 1.2 TCE :S https://telex.hu/belfold/2024/01/26/opel-puretech-motor-garancia-vezermuszij-olaj-csere-szerviz
Szembe szomszedasszonyaimnak is van egy Stellantis csoda. Mar igazi traktoros -szivatos autora hasonlit az opel, es csak par eves az auto.És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Jol ertesultem, hogy a Jogger hirbird az K4M-el jott ki? Vannak mar fent erdekes fogyasztasi adatok. 4,5-6,5 litering, ami nem rossz egy ekkora bodegatol. Van esetleg mar valakinek tapasztalata vele?
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz plömplöm #91492 üzenetére
Ha osszejon a tervem, akkor a 2009-es Kangoomat cserelnem le. Ahol doglozom nemetben meg olyan 18%-os kedvezmenyt is rakhatnek hozza az uj ara ala. Ugy meg mar a Kangoo dizel kiesne a kepletbol. Mas meg nincsen, mint alternativ, nagy puttyonos, megbizhato motoru gepezet. Update- Mai eu/forint arfolyammal 8.2 millioert elvhietnem a felpimplet extreme felszereltsegut autot + raktam bele par nyalanksagot.
[ Szerkesztve ]
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz norbert1998 #91581 üzenetére
Hat nem nagyon lattam meg Megane 3 kupet, de ez tenyleg gyonyoru kivul-belul! Es nincs is annyira elszallva az ara! GT Line meg 10k euro korul mar van boseggel valasztek- Nemetben. Jol lattam,hogy 2.0T ami 200 lo korul van, ugye?
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz lsebestyen #91610 üzenetére
Erdemes lenne esetleg a Becsuletes neppert megkerdezned, mennyibe kerulne behozni. Nemetben tenyleg vannak patika gepek. Pl ez igy elsore:
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/renault-megane-iii-coupe-gt-pdc-bose-klima-bluetooth/2667344210-216-1836Vagy
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/renault-megane-iii-coupe-gt-line/2671856022-216-2015
vagy
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/renault-megane-iii-coupe-gt-bose-soundssy-navi-/2656680632-216-12912
Siman alkuldhato kint minden.
En anno 700 km-t utaztam egy iranyban a Kangooert, ami mind a mai napig megvan. Neha a befektetett energia megterul, mert nem egy vacakot fogsz megkapni.
[ Szerkesztve ]
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz lsebestyen #91618 üzenetére
Ket helyen nezelodj:
Az egyik a Kleinanzeige, ez a mindenes aprohirdetes. A masik a mobile.de oldal. A tobbin kb. ugyanazok vannak. Fontos info:Kozep-eszak Nemetorszagban nem soznak, Bajorokat (del) felejtsd el, meg Del- es Nyugat Nemetorszagot is, mert rozsdahalom lesz az auto. Plusz Ausztria detto. En kozepnemetbol hoztam 6 eve a Kangoomat, mai napig tartja magat. Akkor nulla rozsda volt rajta 9 eves koraban. Itt viszont rengeteg autot neztem mar meg ismerosoknek, es 90% rozsdahalom volt. Ami Modust vettem, az is fentrol jott, na az sem rozsdasokdik, pedig 19 eves auto mar. Ha te magad hoznad ki, piros rendszamoz lehet kerni minden egyes helyi okmanyirodaban, azzal hazaviheted labon az autot.És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz lsebestyen #91621 üzenetére
Igy igaz, en mindig a kis "vacak" ODB olvasommal megnezem az aktualis hibakat, az mar egy jo kiindulasi alap. Mindig az aljat es a hibakat nezem elsonek, a tobbi mar reszletkerdes. Es mindig privat embertol veszek,mert a cegek susmusolnak ezekkel is, es meg teged akarnak hulyenek nezni (foleg a torok es arab). De a profi atvizsgalo mindig kell, mert otthoni koca vagyok,aki csak jobaratnak vett, meg maganak autot. Ezert javasoltam pl a Becsuletes neppert. O megnezi, elhozza, lepapirozza, te meg ulsz es varsz. Meg egy dolog: Ha van rajta TUV, akkor otthon nem kell ra muszaki, mert atviszik a Magyar muszaki rendszerbe.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
(Luk-e, az ero van veled van )
Az lehetseges, hogy a gyari valtok elmennek 250.000 km felett is? Ha igen, mi lehet a vege? VAlto olajcsere ketevenete eddig. Kangoo 2009, K7M . Allitolag hidraulikus kiemeleses a kuplung, igy magasan fog az elejetol fogva is. De meg mindig megy, es nem tudom hol a vege.És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz domper2015 #91645 üzenetére
Nekem meg semmi hala az egnek (mindjart 250k), vajpuha, neha hidegben reszket, de par perc utan elmulik. Csak meg vagyok dobbenve, hogy ennyit tud az eredeti kuplung vegyes hasznalat mellett.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
-
válasz diablo1984 #91695 üzenetére
En mar ezert valasztok olyan autot, ahol szerelo is van hozza es megbizhato. Egyszeruen tul sok a kontar, penzlehuzo, lusta szerelo. Mar itt is irtam, hogy 6.-ik szerelogarda irta le magat Nemetben, es mind lehuzott valahogy, vagy elcseszte az egyszeru autoimat. Es mar asszony is belatta, hogy nem nezunk autot szerelembol. Nezunk autot, amit meg lehet javitani es szerelo is normalis. Sajnos a kor nagyon zarul es nagyon keves a szerelheto auto mar. Remelem valtozni fog a trend.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz diablo1984 #91701 üzenetére
Igen siralmas a helyzet. Nekem pl osoreg szivo autoim vannak, es meg azt sem ismerik a szerelok Nemetorszagban. Amit tudok en csinalok garazs nelkul, ami meg tervezheto, viszem haza. Szerintem kb 2012-ig vagyunk rendben, utana meg erosen limitaltak a szerelheto motoros autok. De Rob jobban tudja ezt
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
-
válasz angyalpc2 #91898 üzenetére
Nalam szinten zenesz volt Renault gyari szervizben, szervizeles utan Nemetben. Csak fecskednozhettek, vagy nem tudom, de ki kellett Magyarorszagon mosni az egesz rendszert. Azota olyan fekrendszere van a Modus 1,6-nak, hogy felek, hatulrol belenkjonnek ha istenesen kell fekezni. (Negy tarcsas, nem dobfekes hatul). En nem fecskendoznek... Fizetsz az ember kicsit tobbet es at van mosva.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
-
válasz angyalpc2 #91912 üzenetére
De ez egy elony is vasarlasnal, ha rossz a hirneve! Szerintem siman mentheto darab. A "szakerto Ur" meg egy Renaulty gyulolo, aki mar tobbszor kinyilvanitotta a velemenyet itt. Talan Rob-nak kene mennie a TC-hez szakertozni ?
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
En 1.6-os Modust vennek helyette, esetleg 1.2. Nekem 1.6 van (es lesz is meg, mert nem tudtam jobbat venni sajnos ) A nemet forgalmim alapjan 860 Kg, de netes adatok szerint 1170 kg korul van. Varosban nagyon, de nagyon agilis es robbanekony, es siman meguszhatsz vele veszelyes szitukat, mert van benne tartalek. München kornyeken en siman leviszem varosban 6 ala, kozepesen moderalt uzemmodban (neha egy-egy elozes bejatszik). Rovid tavon (2*12 km) asszony vehemens vezetesi stilusban 7.3-al elvolt telen, mostmar 7.1. Es meg van helyed is pakolni, meg cangat is vihetsz vele. Tehat relative eros es meg tudsz pakolni is bele. Beltere eleg jol tartja magat, de a mubor kormany (ha van benne) az nagyon csunya lesz. Plusz isofix elol! En twingo helyett ezt vennem, foleg ha csalad is van.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz rob210 #92024 üzenetére
Nem csak itthon, hidd el. A tip-topnak arult Grand Modus egy fosch volt Nemetben. Felhivtam es mondta,hogy nemi jegkar van a tetejen, ez csalados ember, ezert mindig mindent megcsinal. Ez nem votl igaz. Megneztem: Belul-kivul patika volt.Viszont nivopalcanal mar lattam, hogy elhagyjuk egymast. A faszi 30000+ km alatt sem cserelt olajat. 3 ev alatt nulla olajcsere, es erre buszke volt! Hidegen csoda, hogy beindult, feltengelyek logtak. szervo hibas. Velemenye szerint ez egy jo auto, csak Renault es ezert vannak elektronikai hibai. Elso tulajos, garazsban tartott auto volt. Legalabb jo kis nyaralast iktattunk be. Szoval az oreg Modus marad, mert meg tip-top azokhoz kepest, amit lattam eddig. Elkepeszto!
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz Matefon #92044 üzenetére
Pucold ki a leghaz szurot, esetleg van benne valami. Illetve ahogy irtak elobbiek is: a csatikat nezd at. Esetleg a gyujtastrafo - vagy gyertyaknal kabelek mar nem tartanak jol es melegen elengednek. Nekem 1.6 Kangoonal volt ez (ugyanaz a motor, gyujtas, csak az 1.4-esnek kisebb loketre) Ha uj gyujtaskabelt veszel, ne vegyel illatosat, mert a nyest szereti (tapasztalat). Szagold meg elotte
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz vendingo #92080 üzenetére
Szia! Szerintem a harom kozul (tudod, mint a komuveseknel) egyet felejts el olcso, keveset futott es uj auto nincsen mar, foleg az olcso. En nem mennek az 1 sce es 0.9 tce oldalra. Mennek vagy 1.33 tce, 1.5 dci (ha megvan tenyleg a hosszu tav) vagy vissza az idobe es 1.6 benzin vagy . Esetleg az uj hibrid jogger, mert forumtarsak irtak, hogy az 1.6 szivo benzines vagy 1.2 D4f-es Turbos Grand Clio/Grand Modus vagy 1.2 sima szivo. Renault nem nagyon rohad (nekem 19 es 15 evesek vannak nemetben), pont errol hiresek. Hacsak nem Ausztriabol, vagy Bajoroktol behozott rosdahalmaz, vagy a tulaj tojt lemosni alulrol az autot. En vennek a Kangoot, abba aztan belefer minden. Nekem az 1.6-ba 8 borond belefer vagy egy Ikea pax kombisitva. Baromi olcso uzemeltetni, a hatso fektarcsa draga hozza, amugy meg faek egyszeru.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz vendingo #92097 üzenetére
Szerintem Rob A D4Fx kivetelevel mindent elkerulni 1.2 turbo eseten:
H5Ft https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Renault_engines
Ezek tenyleg nem jo motorok.
Amik meg jok, pl a 3-as Clio Grand Tour/Grand Modus eseten:
https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_D-Type_engineRob kerlek korrigald, ha hulyeseget irtam!
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vírusirtó topic
- VPN topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Suzuki topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs