- Vírusirtó topic
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Crypto Trade
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Max
- Mikrotik routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Linux kezdőknek
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zol01
tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, első Renaultom, első 1.5 dci-mel kapcsolatban. Hosszabb út után, enyhe fémes klattyogás hallatszik, a szerelőm azt mondta rá hogy engedjük el ezt hangot. Hidegen, indulás előtt nem hallani. Kérdésem az lenne hogy ez normális-e!? Remélem a videón hallható lesz
Előre is köszönöm
https://youtu.be/GlMXyF_NqEM
-
Zol01
tag
Olajat szeretnék cserélni, a kereső alapján találtam is szettet viszont a leírás alapján k9k6 és k9k8 motorkódúhoz való.
Az autó 2009 Renault Megane grandtour 1.5 dci, viszont k9k7 motorkódú. Esetleg másik szett után kell néznem?Még egy kérdés, a váltó olajról nem találtam semmit, tudnátok ebben segíteni?
Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Zol01
tag
Sziasztok!
Mai út alatt egy érdekes jelenség fogadott. Emelkedőnek haladtam ötödikben és egy pillanatra felvillant “engine faluire hazard” üzenet, ami ugye lehet olajnyomás probléma is a kezelési útmutató szerint. A szerelő olajcserén maximum vonalig töltötte fel az autót. Az lenne a kérdésem hogy a nagyobb terhelés és az olaj mennyisége okozhat e nyomás problémát. Megane III 1.5 dci
Előre is köszönöm!
-
Zol01
tag
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem hogy mennyire probléma az ha levegős a rendszer az autóban? Két szerelő is azt mondta hogy nem kell vele foglalkozni, meg ha megy az autó akkor nincs baj. Szerintetek hosszútávon ez okozhat problémát? Megane III 1.5 dci.
Videót lentebb linkelem!Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Zol01
tag
válasz gixxergabi #87743 üzenetére
Mindig jó ez olvasni hogy ilyen ügyesek vagytok és ennyire tudjátok hova kell nyúlni. Nem tudom mennyire lenne macerás ezt nekem megcsinálni. De köszönöm, sokat segítettél
-
Zol01
tag
válasz rob210 #87744 üzenetére
Valami hasonló reakcióra számítottam és volt egy olyan érzésem hogy ez nem normális és nem is tesz jót. A fogyasztásom 5.2 körül van. A teljesítményhez meg nincs viszonyítási alapom, már így vettem az autót. Bár amióta olaj és gázolajszűrő cserén volt azóta levegős ennyire. Meg ugye 86 lóerős szóval alapból sem egy erőgép. Köszönöm szépen neked is, ha a szerelőm mond dolgokat valahogy nem tudom annyira komolyan venni mint amikor te segítesz valamiben
#87746
A siemens csattogás vagy kattogás ugye nekem is adott, erről tavaly beszéltünk, így akkor érthető is[ Szerkesztve ]
-
Zol01
tag
válasz gixxergabi #87771 üzenetére
Örülök hogy sikerült megoldanod, remélem hamarosan én is megoszthatom veletek hogy mi okozza a hibát. Felhívtam egy másik szerelőt és azt mondta nem lehet levegős mert indul az autó. Mondtam neki hogy de bizony az, lassan több lesz a buborék mint az üzemanyag. Abban maradtunk hogy pénteken hívjam vissza és megbeszéljük a továbbiakat
-
Zol01
tag
Sziasztok!
Megoldódott a levegős üzemanyagrendszer. Találtam egy olyan szerelőt aki nem nyugtatgatott hogy jó az úgy és kicserélte a csatlakozókat, igaz hogy gyárira, de a lényeg hogy sikerült. Az autó sokkal finomabban jár, könnyedebben csinál mindent, és érzése talán még egy picit jobban is húz.
A másik dolog ami volt még az a két check engine, diagnosztika a nyomásszabályozó szelepre dobta a hibát, így az is cserélve lett. Az igazság az hogy egy évvel ezelőtt szintén kapott egy újat, mikor ezt mondtam a szerelőnek annyit mondott hogy elrakja amit kiszedett és ha megint előjön a hiba akkor lehet hogy a kábelköteggel lesz gond.
Szép apránként csak rendben lesz már.Tudom hogy láttatok már ilyet, gondolom naponta is többször, de megmutatom kiről is van szó
-
Zol01
tag
válasz rob210 #88026 üzenetére
Köszönöm is, mert miattad hajtottam addig a szerelőket hogy valaki hozzá nyúljon.
Akkor tudtam meg hogy cserélte amikor hívott hogy készen van az autó.
Egyébként az utolsó velem töltött kilométeréig rád bíznám ha nem kellene ekkora távolságok autóznom hogy hozzád kerüljön -
Zol01
tag
Az tényleg nem kevés, mondjuk én a feléből megúsznám. Megfordult a fejemben nekem is, de meló mellett próbálok asszonynak is besegíteni, meg a gyerkőccel is minél több időt tölteni. De persze a jövőben bármi előfordulhat, és nem a távolság lesz az elsődleges szempont, hanem Rob hozzáállása és szakértelme
-
Zol01
tag
válasz diablo1984 #88098 üzenetére
Szörnyen rossz ezt olvasni, és egyben nagyon fájó is. Sajnálom hogy így jártál. Én nem jártam még így vagy csak nem tudok a háttérben zajló dolgokról, de együttérzek veled.
Remélem Hétfőn minden rendbe raknak és azt kapja az autód amit megérdemel. -
Zol01
tag
Valaki tapasztalta már hogy valamelyik hangszóró nem szóll az autójában? Nem gondolnám hogy típushiba, de hátha van hozzáértő aki tudja hogy ez mitől jelentkezhet. Nekem a bal oldali magas és az bal első ajtóban lévő közép/ mély valami oknál fogva nem. Nem tudom hogy érdemes e valamit szétbontanom emiatt.
Előre is köszi
-
Zol01
tag
Sziasztok!
Mai hosszabb úton ismét előjött a check engine hiba. Ötödikben 90 környékén gyorsítottam. Sem a levegősödés elhárítása sem pedig a nyomásszabályozó szelep csere nem oldotta ezt meg. Megint csak egy pillanat volt az egész. Mire odanéztem akkor aludt el a stop lámpácska -
Zol01
tag
Sziasztok!
Az meganeomat ma hozhattam el a szerelőtől, picit több mint egy hónap alatt kétszer hagyott cserben úgy hogy nem indult el. Másfél év alatt háromszor. A hiba ami miatt elvontatták az az volt hogy nem volt meg a megfelelő üzemanyag nyomás. Résolaj veszteség méréssel kezdtek, akkor kiderült hogy a 3-mas porlasztón nagyon rossz értéket mértek. Felküldték Győrbe mind a négyet, ott kiderült hogy a negyedik sem működik megfelelően. A két rossz porlasztó megjavítása után, autóba vissza és szerelő elvitte próba utakra az autót. Többszöri indítás hosszabb távok után úgy volt hogy felhív és mehetek az autóért. De tartott egy kisebb pihenőt és tett még egy próbát és megint nem indult el. Ekkor diag és ismét nyomás problémát jelzett. Aztán rámértek fizikálisan és az érték úgy megfelelő volt. Üzemanyag nyomás érzékelő csere után indult az autó, valószínű fals értéket közvetített.
Robbal már beszéltünk erről telefonon és itt is szeretném neki megköszönni hogy próbált segíteni a lerobbanásom után. Próbálok most már nem a nagynyomású szivattyú hibára gondolni és nem félve indulni el az autóval.
Gondoltam megosztom veletek, hátha valaki számára érdekes lehet.[ Szerkesztve ]
-
Zol01
tag
Köszi! Nem tudom hol járt, nincs semmi infóm erről.
Delphi rendszer, 86 lóerővel ahogy Rob is írta(#89255) Forceberg Semmi baj, nem én vagyok az. Soha nem xaroztam le a Francia autókat, még az enyémet sem. Annak ellenére sem hogy már lassan a vételár ráment javításokra. Szerethető autó, és arról hogy ilyen állapotba került hozzám, sem az autó, sem pedig a Franciák nem tehetnek. Nyílván elgondolkodtam azon hogy elkellene adnom, de így ilyen állapotban nem sóznám rá senkire, a másik hogy mi a biztosíték arra hogy nem ilyen vagy még rosszabb állapotú autót fogok ki. Meg amikor kiderültek a gyengeségei akkor megfogadtam hogy helyrehozom, annyira amilyennek minden autónak lennie kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Zol01
tag
Srácok megint nem indult az autó.
Velem volt ismerősöm, indítás közben elkezdte pumpálni és nagynehezen indult. Haza értem leállítottam, tettem egy próbát és nem tekert kettőt sem és ismét indul. Megint azt írta hogy ellenőrizzem a befecskendező rendszert.
Annyi észrevétel hogy mikor pumpáltuk és közben tekert, szinte összeesett a pumpa. Nem tudom ez normális-e vagy sem.
Most már tényleg kezdek elkeseredni -
Zol01
tag
válasz gixxergabi #89294 üzenetére
Az nem tudom mert én indítottam. Viszont csak sima pumpálás után is lehet látni hogy visszafele megy buborék. Nem is kicsi. Ebben csak Rob tud majd segíteni, mert rajta kívül az összes szerelő elment mellette, azzal az indokkal hogy azt kidolgozza, meg hogy ez dci-nél normális
-
Zol01
tag
Sziasztok! A 3-as megane-al elváltak útjaink, sajnos nekem már nem volt kifizetődő hogy még többet költsek rá. Szeretném ha a következő autó is Renault lenne, mert nagyon szerettem az amit nyújtott. Most viszont benzinesben gondolkodnék. Van is kiszemeltem, arra lennék kiváncsi mennyire nyúlnék mellé ha e mellett döntök. Persze az autót átnézetem vásárlás előtt.
Válaszotokat előre is köszönöm!
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/renault/scenic/renault_scenic_scenic_1.6_privilege_facelift_jogumi_horog_klima_hifi_ss_200ekm_isofix_k-go_megkimelt_allapot-20014573 -
Zol01
tag
válasz polonic #90595 üzenetére
Indítási gondjai voltak. Indult, ment szépen, aztán parkolás után úgy gondolta hogy nem megyünk sehova. Csak tekert és ennyi. Elvileg a porlasztók fellettek újítva, a nagynyomású is jó értékeket mutatott. Sok nyomásszabályzó szelep, üzemanyagszűrő csere és rengeteg munkadíj aminek nem volt semmi látszata. És meg sorolhatnám. Aztán hol 4 napot, hol két hetet hol egy hónapot ment. És mivel Rob sajnos a végén csatlakozott be ebbe a dologba így nagyon sok pénzem rá ment. Utólag persze tudom ha trélerrel eljuttatom hozzá még úgy is feleannyiból megállt volna és működne az autó.
norbert1998 #90596 A Facelift miatt bátorkodtam volna befogadni a családba, de ezért is érdeklődtem itt hogy mi a véleményetek róla. Száguldozni nem terveztem, a lényeg hogy kényelembe és biztonságba eljussunk vele bárhova.
-
Zol01
tag
válasz salieri. #90616 üzenetére
Ez a 250k a megane után aprópénz lenne, ez bele is van kalkulálva. Meg azt gondolom ez egy vállalható összeg ha utána nem kell azon rettegnek hogy haza jutok e vagy sem.
rob210#90617 Azt hiszem meggyőztél. Keresgélek még akkor.Nem akarlak zaklatni titeket ezzel, de még ezt megérdeklődném. Összegben ez lenne a teteje. Nem lenne rossz ha vissza ülhetnék, mert nagyon imádtam. Bár ezt asszonnyal előtte le kell boxolnom. Nem lesz könnyű meggyőzni hogy visszaüljünk egy ilyenbe.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/renault/megane/renault_megane_grandtour_1.4_tce_dynamique-19893546 -
Zol01
tag
válasz norbert1998 #90620 üzenetére
Nekem is annak tűnt, pedig sok dolog ki lett rajta cserélve.
salieri.#90622 Persze tisztában vagyok vele, de nagyon sok negatív behatás ért a megane miatt. Tényleg szó szerint parázok minden autótól. De tudom ezen túl kell esni.rob210#90624 Most picit összezavartál az 1.2 tce-vel hogy szabad e vagy sem.
Amúgy köszönöm a lehetőséget nagyon rendes tőled, ha közelebb laknék lehet élnék is vele. Egyébként a megane-nál nem szeretnék kisebbet, nagyobbat inkább. De persze majd ahogy a helyzet hozza. Amúgy két gyerkőc van, meg néha valamelyik családtag. -
Zol01
tag
Sziasztok! Utolsó látogatásom óta új márkával bővült a család. Emiatt szeretném mindenkinek megköszönni azt a sok segítséget amit itt kaptam, akár látatlanban, vagy személyesen. És azt is hogy egy ilyen remek társaság tagja lehettem. Kívánok nektek sok problémamentes kilométert az autótokkal. Rob a számod még mindig biztos helyen van.
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket mindenkinek![ Szerkesztve ]
-
Zol01
tag
válasz diablo1984 #91009 üzenetére
Alapvetően a 3-as megane is jó autó, de valamiért nem volt kölcsönös az egymás iránti szeretet. Egyébként az új tulajnál azóta is megy.
rob210 #91008 Köszönöm szépen
Új hozzászólás Aktív témák
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen