-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkazmer
addikt
én is beszállok a klubba a sok kisautó mellé a családi 2.0-s espace-al..
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
szlovénia, mangart
szegény első komolyabb sérülését itt szerezte, mert egy pancser szlovén meghúzta a bal hátulját(bár megbánta, mert visszapattanva majdnem szakadékba esett)úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
azt hogyan lehet megtudni, hogy egy új (2.0 benzines 170le) espace-on mennyi a regadó illetve az áfa, valamint a cé, a bé és a défa? (úgyértem: pontosan mennyi rajta a különbözők adókból rárákódó összeg)
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
igazából egy "Espace Grand Initiale 2,0T 170LE", néhány extrával, 12.6m.
amiért fontos ez a mindenféle adóteher, az a következő:
lehetőség van külföldi hosszúbérletre, amivel meg lehetne spórolni a regadót, és az itthoni(bérleti díj utáni) áfát, mert az autóbérlést a cégek mint költséget elszámolhatják. a vétel utáni áfa annyiban játszik be, hogy ha jól tudom, mivel egy külföldi cég veszi, ezért nem itt fizet áfát, hanem a bejegyzése szerinti országban, kevesebbet.(tehát ennyivel is kedvezőbb a bérleti díj)
ezen kívül a magánemberhez képest mégegy komoly előnye van a dolognak, nem 20milliót kell keresni egy 10milliós autóhoz. tehát a lényeg a lényeg, nagyjából a magyar adókat ki lehet iktatni(helyettük persze a külföldieket be kell fizetni, de egyértelmű okonál fogva ez olcsóbb).
Nehogy ezért ne vegye meg az Eszpászt sokkal inkább az ára aggasztó, a végéről néhány 0-t levehetnének egyébként sajnos még csak a viszonylag távoli jövőben várható a csere, de nyilván a költségeket jobb mielőbb tudni, az adóterhek csökkenésére pedig nem fogadnék...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz plömplöm #212 üzenetére
de ennyi pénzért én inkább vennék mégegy egy lakást, az tuti.
a jelen gazdasagi helyzetben ez valoban megfontolando, hasonlo okok miatt nincs meg lecserelve a jelenlegi.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz plömplöm #214 üzenetére
konkrétan arról beszélek, hogy a gazdasági helyzet miatt az autó finanszírozása több problémába ütközik, mint tette volna mondjuk 3 éve.
amit írtam, az pedig autóbérlés, ott tuti, hogy ilyen szemmel nézve 'buksz' a dolgon - és mégis jobban megéri, mint megvenni. azért ez vicces szerintem.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
espace-nál egy kis fekete valami, nem kifejezetten észrevehető, ami, ha bekapcsolt lámpánál ablakot mosol, előremegy és spricceli a lámpát. habár ez gyári rendszer....
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
egy espace-al voltunk síelni ausztriában, és esett némi hó az utakra, amelyet nem nagyon takarítottak el.
sajnos az útviszonyok (kanyarok) és a félreállt autók nem tették lehetővé a lendületes haladást a kb 20-30cm-es hóban, így eljutottam odáig, hogy pörgött a kerék. És addig-addig pörgött, amíg egyszerre csak a computer sípolt egy nagyot, az ABS problémára figyelmeztető led világítani kezdett, a computer kijelzője pedig követelte, hogy azonnal goto szervíz.
Az esettel kapcsolatban az lenne a fő kérdésem, hogy hogy jön a kipörgés az ABS-hez?
Szervízbe egyébként nem került elvitelre, egyrészt egy világvége utáni osztrák településen renault szervíz csak elvétve akad, másrészt pedig két restart után nem problémázott többet a computerúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
espace-on borzasztóvá vált tőle a vétel; igaz nem levágva lett, mivel leszedhető (kicsavarozható) ezért csak ki lett szedve, de pont most síelés előtt, amikor a tetőbox elhelyezése miatt inkább leszedtük, fogta magát és beletört, tehát most nincs antenna.
visszatérve a vételre: ausztriában, a hegyek között egyetlen adót nem talált, Solymár, Bp II. ker, Bp XII. ker hegyei között már jobb a helyzet, de recsegésmentes adásra ne számíts.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
bakker, egy ilyen autót ([link], az akciós ajánlatokra gondolok) 1 éve még közel másfélszer ennyiért adtak
carminat navigáció bluetooth kihangosítóval, 6 lemezes cd tárral, távirányítóval _széria_ a _közepes_ felszereltségi szinttől
Initiale-hoz meg szériaként jár a bézs bőr, elektromos ülésállítás, kanyarkövető xenon vagy éppen oldalanként elöl-hátul szabályozható digitális klíma...
hihetetlen, hogy mennyire nem viszik ezek szerint az autókat...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz mynames #2319 üzenetére
hmm, akkor ez még várat magára, előbb-utóbb úgyis elromlik majd valami, vagy eljutunk egy kötelező szervízig, és akkor amúgyis kiolvasnak mindent ami kell
bár ki tudja, lassan a téli gumikat is le kell szedetni, akkoris le lehet bonyolítani egy ilyet...(és legalább a szervizes borravalója csak 1x jelentkezik )úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
tudja esetleg valaki, hogy az új espace-hoz adott carminat navigáció tartalmaz-e használható Mo térképet?
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz rebugra #3168 üzenetére
oh, na az remek
elég jó áron adják mostanában az espaceokat, raádásul már egy közepes "technline" vagy milyen felszereltségi szint mellé is széria a carminat...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
a szombathelyi renault baumgartner egy bizonyos "Kleber" típusú téligumit akar ajándékba adni, ha rendelünk náluk egy grand scenicet. ez mennyire jó típus?
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz tibi666 #3188 üzenetére
köszi
ezért kérdeztem, mert eddig csak michelin, bridgestone vagy continental volt az autókon, ez a kleber csak a szalon ötlete (vagy inkább ajánlata) voltúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
köszi, de a gumi legyen csak felsőkategóriás én úgy vagyok vele...főleg a téligumi, az osztrákok nem mindig jeleskednek a sípályák körüli utak tisztitásával, tavaly télen, síelés alatt, a 6 napból 3 nap nem volt lekotorva a sípálya és a szállás közötti kb 15km hegyi út...
meg aztán amerre lakom (solymár) sem nagyon szokás az utakat tisztítani egészen addig, ameddig a község egyetlen hókotrója a helyi auchan parkolóját tisztára nem kotorja...(#3190) ABnormal
ez azért annál nagyobb autó jóvalmeg aztán az espace-on is, amit vált majd, (nincs már szükség olyan sok személyes autóra) is michelin volt, jó gumi az...a kereskedő meg csak adjon valami jobbat, hamár egyszer valaki a 75%-kal zsugorodó magyar újautó piacon vásárlóként lépne fel
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
nem tudom, nálunk remekül bejött mindkét autóra. az egyikhez continentalt adtak nyárinak, és a szalon michelint ajánlott télinek, míg a másikhoz (a most lecserélendő espace) szintén michelin jött nyárinak és bridgestone télinek, később ez is michelinre lett cserélve.
az igazat megvallva ezeken kívül még egy goodyear volt az, amit '97-ben egy autóhoz adott a szalon, másról nemigen tudok véleményt mondani, de sokkal alább nem adnámúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
szerintetek mi a jobb választás?
egy közepesen felszerelt espace (dynamiqe felszereltségi szint + kb 5-700.000-nyi extra), vagy egy full extra közeli grand scenic (privilege + kb 500.000nyi extra, gyakorlatilag a bőrülésen és a panorámatetőn kívül minden)?
Az előbbi mellett az szól, hogy nagy, sokkal jobban kilátni belőle előre is és hátra is, továbbá a suv-okhoz hasonló "én vagyok az utak királya" érzést biztosít, és tiszteli a többi autó is, az utóbbinak meg nyilván az, hogy tele van mindenféle kütyüvel, amik sok más esetben könnyíthetnek a vezetésen (pl. kanyarfényszóró, bluetooth kihangosító, stb)úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz tibi666 #3227 üzenetére
ha scenic, akkor 160lóerős euro 5 2.0dci, ha espace, akkor 170 lovas benzines (viccesen fog hangzani, de azért, mert azon több a regisztrációs adó, tehát a német rendszámmal többet lehet megtakarítani )
a kanyarfényszóró nyáron tetszett meg nagyon, egy ford s-maxban volt szerencsém hozzá. bt. kihangosítót még valóban nem használtam; ilyenkor nincs egy mikrofon az autóba építve, mint a beépített gsm telefonoknál? a volvo pl. a fejtámlába teszi, és onnan felvéve azért elég jól érthető a beszéd...
a napfénytetőt kivéve természetesen ezek mind fontosak nálam is, klíma nélkül nem is nagyon tudok meglenni
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz tibi666 #3229 üzenetére
sokkal komolyabb autó, mint a gscenic.
igen, ez valóban így van, a scenicbe beülve elsőre nekem is egy olyan általános "gagyi" érzésem támadt, amit csak tetézett, hogy pl. a kesztyűtartó zárófedele egy hajlékony műanyag - suzukikba szoktak olyat tenni
de aztán az eladó elég határozottan győzködött, hogy de-de, privilege felszereltség mellett ugyanolyan ülése lesz, mint a mellette lévő megane-nak (bézs félbőr, a megane ülése tényleg elég kényelmes volt), meg általában, jobb lesz...
persze utána ugyanolyan hévvel próbálta eladni az espace-t is (sőt, talán még jobban, hiszen az mégiscsak valamivel drágább, akárhogyis nézzük), de akkoris maradt egy "jobban felszerelve lehet ez jobb is" felhangja a dolognakúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz tibi666 #3231 üzenetére
na a hangszigeteléséről nem tudok sokat, tesztvezetésre azért nem invitált az eladó a beszélgetésen pedig nem merült fel.
igazából egyre jobban hajlok én is az espace felé, azért talán olyan nagyon fapadosnak nem is kellene lennie, hiszen pl. csak a regadó különbség 300.000, amiből majdnem kijön egy oldallégzsák a 2. sorba+első-hátsó parkolóradar+nyitható csomagtérablak+audio csatlakozó box...és már a dynamiqe felszereltségi szinten is adnak hozzá xenont, félbőr ülést, automata renault kártyát, 2 zónás elöl-hátul szabályozható klímát, stb...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #3234 üzenetére
ma jártam a meglévő espaceszal szervízben, amíg nézegették, megnéztem a használtautó kínálatukat, volt kiállítva egy 4 éves bmw 525d, nézegettem, remekül felszerelt, belenéztem, nincs szétülve a bőr, és gyanúsan olcsóan adták, 4.3millióért - majd kiderült, hogy majdnem 180ezer van benne már
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
no új espace megrendelve, 2.0T 170LE, dynamique( xenon fényszóró, automata renault kártya, oldalanként elöl-hátul szabályozható aut. klíma, tolatóradar, félbőr ülések, 17"-os alufelni, sebességfüggő szervokormány, stb) + 1db ülés a 3. üléssorba + 6db napfényroló + külön nyitható csomagtérablak + audio csatlakozó box + tetőcsomagtartó-keresztlécek.
napfénytető végül nem lett, 420.000-et nem ér nekünk
ha minden igaz, januárban érkezik, és persze német rendszámmal.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz tibi666 #3242 üzenetére
hát az igazat megvallva kérdés, hogy akkor mennyire lehetett volna a mostani remek finanszírozási konstrukciót kialakítani, ugyanis a német rendszámmal együtt jár, hogy bérelt autó lesz, hiszen csak az egy legális megoldás, és mivel beszámítják a meglévő espace-t, ezért gyakorlatilag az elkövetkezendő 1 évben alig kell érte fizetni - tehát mire az első komolyabb összeget ki kell érte adni, addigra már várhatóan vége lesz a recessziónak.
amúgy köszi, reméljük, ez sem okoz csalódást, a meglévő nem okozott (annak ellenére, hogy az éves szervízköltsége a kisebb szervízigényű években is az éves minimálbér legalább kétharmadát is elérte), sőt kifejezetten szeretjük. épp ezelőtt kb 15 perccel léptem át vele a 190.000-ik km-t, ezalatt lekopogom egyszer sem hagyott cserben (illetve egyszer olaszo-ból hazafelé, este, kiégett a bal első xenon, az nem volt kedves tőle, de gurulni azért tudott ).(#3241)
pesten +fél liter.
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #3260 üzenetére
ha már megane és családi autó, akkor ez [link], aki kupéba rakná a családot, még nem látott kisgyereket....a "nagy gyerek" meg be se fér
mod: egyébként nem tűnik rossznak ez a megane, 5millió körül már egészen tetszetős kis modellt lehet belőle kihozni...
amikor az espace-t és grand scenicet néztük a szalonban beleültettek egy ilyen megane coupe privilege-be is, mutatván, hogy a grand scenic ülése is ilyesmi lesz - hát őszintén megmondom, közel olyan kényelmes volt, mint az általam etalonnak tekintett volvo féle első ülések...hátra a 192cm-emmel már nem merészkedtem[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
megjegyzem, nekünk az espace-ban a digitális számlálónak valami baja lett egyszer, pár éve, és visszaugrott 110.000et....
tehát nemrég léptem át vele a 80ezret az óra szerint; valójában viszont már ez 190ezer. hogy a kereskedő állítgat-e rajta vagy sem, azt nem tudom, ugyan nincs lehasználva, de bizonyosan senki nem hiszi majd el róla, hogy tényleg csak annyit futott 8 év alatt...
főleg, mert a szervízkönyvében van bejegyzés 100.000 utánról isúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz lajafix #3265 üzenetére
'aki kupéba rakná a családot, még nem látott kisgyereket.'
naná, hogy nem látott kisgyereket, a kúpét is azon célból vette hogy csinálhasson kisgyereket!
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
kereskedőnek már az lett mondva az első kapcsolatfelvételkor, hogy 185, illetve most a megrendelésnél hogy 190, tehát nem lesz átverve senki sem
egyébként ennek az espace III.-nak vagy minek (a mostani előtti sorozatnak) a fed. comp-jával elég sok a gond (remélem az újban már kevés hasonló lesz), pl. ha 20 fok feletti a hőmérséklet (nem néztem, de valahol itt lehet a határ), akkor ha az indítástól számított 1-2 percen belül kezded el nyomogatni a fedcomp is gombját, hogy mutassa pl. a tankolásig hátralévő km-eket vagy átlagfogyasztást vagy akármit, akkor sípol egy hatalmasat és kiírja, hogy felforrt a hűtővíz. egy időben csinált továbbá olyat, hogyha huzamosabb ideig napon állt (pl. egy nyaralás során), akkor meg kiírta, hogy rossz a légzsák.
ja, idén februárban síelésnél meg nagy volt a hó, kipörgött egy nagyobb emelkedőn a kerék, erre kiírta, hogy hahó, gond van az ABS-sel
tehát ez az espace fedélzeti számítógép egy külön történet azt lehet mondani...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz bakterka #3270 üzenetére
szalon?
szerk: nem tudom merre laksz, miskolcon van egy olyan mazda szalon, amely korábban renault szalon volt, emiatt nagyon jól értenek a renaultkhoz, és megvannak a kapcsolataik is. náluk biztos olcsóbban kaphatsz.
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
na renault baumgartner szombathely jól eladta nekünk az espace-t...megrendeltük október szinte legvégén, erre nov. 1-én kijön egy új akció, amelynek keretében az eddigi félmillió helyett már 1millió huf kedvezménnyel lehet espace-t vásárolni
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz forceberg #3274 üzenetére
hát igen, reméljük, holnap sikerül valamit alkudozni velük...
szerintem amúgy minden "kategóriának" (nevezzük így) megvannak a maga problémái, nálunk pl. az 1 fő tart el 6 főt családmodell okoz gondokat és így az a félmillió azért jobb helyre is kerülhetett volna, akár + extrák (lehetett volna jobb, "techrun" felszereltségű, amivel jött volna pl. gps, jobb hifi, teljes bőr ülések, 18"-os alufelni, stb), akár nem autózás területén...(egy repülős nyaralás ekkora családdal 1 hétre már milliós nagyságrend...)
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz tibi666 #3280 üzenetére
igen, végülis ha egy új autóba egy homelink rendszer 15-30e körül alakul, akkor ennek se szabadna olyan hű de nagyon soknak lennie...
valami ilyesmit [link] nem tudsz beállíttatni hozzá, bakterka?
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #3416 üzenetére
ok, hogy bőrülés meg anyámkínja is van benne 6millióért, akkora, hogy belefér egy átlagos család nagymamástul, stb...
de mit ér az egész, ha nem látsz ki belőle? aki szereti a belső tükröt használni, bele se üljön. további hibája, hogy nem csak hátra, de előre sem látni ki belőle, ugyanis ott az a hatalmas műszerfal, ami takar mindent, legyen az gyerek kismotoron vagy kutya, esetleg parkolásnál az előtted lévő vonóhorga.
szerencsére adnak hozzá rengeteg parkolássegítő kütyüt, de amit én a környéken látok, hogy a drága jó anyukák az espaceszal, xc90-el, x5-tel, c8-al és hasonlókkal, hogyan parkolnak tolatóradar és/vagy kamera vezénylettel, hát nem bíznám rájuk a virágládámat se...ja, 192cm vagyok, tehát nem a magasságommal van baj a kilátás tekintetében
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
ültem már olyan biztonságosnak mondott autókban (volvo s40, s60, s80, xc90), amelyekből ennél sokkal jobban kilátni. de még a cliojukból is sokkal jobb szerintem a kilátás. a marha magasan elhelyezett km óra és tsai pedig ne mondd, hogy a biztonságot javítják...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen