-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bálint OS
tag
Sziasztok,
Nem réégóta vagyok tulaja egy Clio 1.5 dci nek. Voltak kezdeti nehézségek füstölt mint az állat aztán megtaláltam az EGR-en van egy gumi tömités az előrre menő oldalon és ott fals levegőt szívott meg apró cseprőbb bajok) Ezeket orvosoltam és látszolag jó is lett viszont 1500km után most egy olyat csinál hogy hosszú menetnél mintha nem akarna tölteni a turbo ha odalépek neki. Olyankor gáz elvétel újra megnyom és azonnal seggrakéta. Valakinek valami tippje. SZétszedem ma a szívó oldalt átnézem újra hátha kosz fals levegő vagy valami hasonló. Turbó nem lóg, résolaj szint 5-5,2ml. Fogyasztása is 4,1-4,3l. Nincs kormolás se hibakód. -
Bálint OS
tag
válasz rob210 #77025 üzenetére
Jön egy elm327-es kis BT-s cucc valamikor mostanában. De egyre gyakoribb ez a jelenség. Nyomod neki mint a süket lepadlózod és gyorsul majd elér 2700-2800 köré és hirtelen hatalmasat rántz a turbó :S igazából most elkellene vinni megnézetni csak nem tudom hova Bp-n belül
-
Bálint OS
tag
Lehet hogy hülye kérdés, de dCi-nél ami delphi rendszerű utolagosan fellehet operálni egy üzemanyaghűtőt. Valaki csinált már ilyet vagy elev elég ha nem ürül ki a tank
-
Bálint OS
tag
Ugyan írtam ezzel kapcsolatban már és válaszolt is kaptam. Így leírnám hogy állok most.
Ugye a jelenség konkrétan az hogy az autó néha erőtlen lesz olyan mintha nem lenne turbo nyomás. EGR tiszta. Utána volt hibatároló olvasás/élő adat. Turbo nyomás szépen felépül állítólag. Hibakód olvasás ezeket dobta azóta légkondit is feltöltettem illetve lukas volt a hűtö azt kicseréltem. (Azota az hol megy hol nem mintha valami zárlatféleség lenne). EGR csere volt javasolva elsőként én ugy gondoltam hogy találomra lőni elég drága így sima dugót kapott ideiglenes jelleggel amig nem tudom mi a valódi hiba. Ezzel egy ideig szépen mintha megjavult volna. Közben beszereztem 2db MAP szenzort is bontottan. Majd a tgenpai nappal újra előjöt és nem tudom milehet. Nagyon valami elektromos dologra gyanakszom mert nem az első olyan hogy vezetékek megtörtek vagy kidörzsölödtek (alább a MAP szenzor vezetékei) mert konkrétan mindig ha fullad 3100 as fordulaton valami átbillen és kilő az autó. Gyanus hogy hajszálpontosan 3100 mindig.
Tipp hogy vajon akkor milehet. Fedlélzeti figyei hogy az EGR hogy dolgozik és az lenne tehát amig az nincs kicserélve vagy kiütve addig száolna annak a keverékével?
-
Bálint OS
tag
válasz rob210 #77626 üzenetére
Szenzor csere csak a gáz elengedésével megy igaz?
Azonban ha az EGR úgymond a dugó miatt nem kavar vissza gázt még elektronikusan az adagolásba bele szól akkor?
Másik hálisten ma új jelenség az M0 án egymás utn 3× leállt menet közben. Félek hogy ez a rettegett spén lesz bár tegnapi aló mosás lehet esetleg okozója. Azóta semmi. Elég ilyesztő. (másrészt nem mindig indit a kulcsal amikor bedudom akár még erre is gondoltam) A delphi diag meg Bocsh diag is volt rajta. Azthiszem a bosch mutatott több mindent. (Göddöllő Dízel szervízbe szoktam járni vele)
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vírusirtó topic
- VPN topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- További aktív témák...
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen