- AutoCAD
- Netflix
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Crypto Trade
- ASUS routerek
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Videó stream letöltése
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ebit
addikt
A legtöbb szivó diesel motor általában felújitás nélkül, lazán elmegy 250 ezer km felett, és az alkatrészeik is gondosan vannak megtervezve a nagyobb tömegerők miatt.
Nehéz az üzemanyag alapján összehasonlitani, a meghibásodási arányt, az általad emlitett forumok, nem igazán tekinthetők szakmainak.
Viszont az tény, hogy a jelenlegi ismeretek alapján a diesel teljeitménymutatóit, nehéz lenne jelentősen javitani, mint az elmúlt évtizedben,
-
Ebit
addikt
A javitás általában, valóban többe kerül a dieselnél.
A fogyasztás viszont szinte állandó, és alacsonyabb a benzineseknél.
Az üzemanyag fogyasztói árak alakitása, az egy másik kérdéskör, bár az üzemeltetési költségeknél, és az élet minden területén sajnos egyre meghatározóbb a szerepe.
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #363 üzenetére
A megoldás inkább az, hogy a vásárlás előtt, egy teljes állapotfelmérést érdemes csináltatni szakszervizben, a későbbi vitákat kizárva, valamint ebből látni fogod azt is mit szükséges rajta javitani, és kb az mennyibe kerülne.
Általában egy ilyen vizsgálat 10 k, és ha olyan helyen véhgezteted , ahol nem javitották az autót, szinte 100%-san objektiv.
-
Ebit
addikt
Szerintem egy alacsony ártól, nem szabad megijedni, mert az is lehet, hogy valaki a sokadik autójától akar megválni.
Egyik ismerősnek igy vásároltunk olcsón egy fiatal, kevés km-s, hibátlan Meganet, hogy ott állt , még három sokkal értékesebb autó, és az eladók teljesen korrektek voltak.
-
Ebit
addikt
Bontottan olcsóbb lenne
Ez azért nem biztos, mert a bontott autó esetében, nem ismered a klima előéletét,használtságát, és törött autó esetében még sérülhetett is.A másik a gyári klima utolagos beépitése, is sokszor jelentős átalakitással jár együtt./meghajtás stb /
Az utolagos klima, vadonatúj. -
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #818 üzenetére
Az első feltehetően szinkron berendezés hiba/olajcserével változhat/, de inkább egy jó álapotu bontott váltó lehet a megoldás.kb 50 k-ig beszerezhető/
A második a hütőrendszert kellene zártságra, tömitettségre megnézni, valamint a motor elhasználódását./ mert nagy terhelésnél melegszik túl a motor/
Számomra hengerfeje rendben megállapitás vitatható, tekintettel a több mint 200 eze rkm-re.
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #832 üzenetére
Egy olajcsere megoldás jobban tetszik.
Nézd majd meg 1 l vátóolaj mennyibe kerül, és az csak egy lehetőség, ami nem biztos, hogy megoldja a problémát.
Bontott váltott olcsobban is kaphatsz, inkább az állapota kérdéses, de ha rám hallgatsz keresel inkább egy kicsit drágább autót, kevesebb hibával.
-
Ebit
addikt
[I]Az is megoldás lehet, ha veszel egy ilyen autót, mellé meg egy egészet bontásra. És akkor komplett alakatrész utánpótlással rendelkezel.[/I
Ezt semmiképpen nem ajánlanám, mert a tipushibás alkatrészek, feltehetően , mindkettőben rosszak, és azért nem egyszerű szakszerúen kivenni, egy öreg autóból, egy alkatrészt, vagy fődarabot., a tárolásról, szállitásról, nem is beszélve.
A lényeg viszont az okmányolási részen van.
-
Ebit
addikt
A lényeg viszont az okmányolási részen van.
Forgalomból kivont autot, csak az előir tminősitéssel rendelkező zárt technologiájú bontok szerelhetnek szét.
Véleményem szerint, ma már ez nem lehetőség.
A bontott alkatrész esetén visszavásárlási gari van, ez valóban lehetőség.
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #925 üzenetére
Autoban a hi-fi, jóval 100 ezer ft felett kezdődik, és nem elsősorban a fejegység, és a hangszórókészlet az akadály, hanem az elhelyezési korlátok, valamint az utolagos csillapitások és a korrekt tápellátás kialakitása.
Az általad leirt alkatrészek anyag és munkadija, szintén alsó hangon 100 k felett lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ebit
addikt
Szerintem általánosságban , azt illene betartani, ha valaki nem ért egy termékhez, vagy nincs meg a kellő múszerezettsége,technikai háttere, tapaszatalata egyszerűbb szakembert felkeresni.
A másik érdemes a Assitance szolgáltatást kötni, és ezeket a gondokat elkerülheted.
-
Ebit
addikt
Jelen esetben könnyú volt, mert irta a márkatárstárs, hogy a számitógép kiirta a hibakodot., de az érintkezés ellenőrzésén kivúl, különben hogy állapitja meg a helyes műkődését?
Én viszont egyértelműen arra gondoltam,hogy a sok laikus ember beir néhány jellemző hibát olyan esetekben is, amikor nem az a megoldás.
Tudomásul kell venni, hogy ezek az autok, sokkal több, és összetettebbb elektronikai jeladóval vannak felszerelve, aminek a bemérése, nem egyszerű feladat./ a teljes meghibásodást könnyebb észrevenni, behatárolni, mint egy részlegeset, valamint akkor, ha a számitógép nem tárol hibakodot,akkor kezdődik az igazi diagnosztika/.[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Pontosan ezért is irtam, mert nálad nem volt még ilyen hiba, te is olvastad valahol, ahol " tisztelet a kivételnek"szintén laikusok hallottak már ilyet és tovább adják, egymást erősitve irják a forumokban, valamint azt állitani, hogy tipushiba lenne a Renault esetében azért, érdekes állitás.
A FHP jeladó ellenőrzése,csak egy része az inditási hibalehetőségek kizárásának.
-
Ebit
addikt
Twinivel még nem volt komolyabb gond.
A legtöbb renaulttal, általában nincs komoly, gond, de sajnos mindegyik autónál időnként előfordulhat egy gyakrabban meghibásodó, cserélendő alkatrész,ezért is érdemes a szükséges reviziók betartása.
Érdemes különben dokumentálni az üzemeltetési, javitási költségeket. -
Ebit
addikt
válasz AMD Power #1005 üzenetére
Alkudni kötelező szerintem.
Az autó értékének megfelelő reális árat alakitottak ki rá, akkor csak minimális a mozgástér., és azért nem mindenki szeret engedni a véleményéből.
Kereskedésekben játszák ezt a játékot, bemegy a vevőjelölt, tetszik neki az autó, elkezd alkudozni, és alku után kapja mega reális ár felett, és mindenki elégedett.
Szerintem az eredetiségi vizsgálatban próbálj valami olcsobbat felhajtani.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen