- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
sziasztok, érdeklődnék ti mit mondanátok egy renault megane III, 2010es (régebbi verzió nincs benne digitális kijelző rendes óra van benne ami mutatja az rpm-et meg a sebességet) 1,5 dinamique ha jól emlékszem 86kw 110le benzines, mondhatni jó állapotban 80 000 futott km-el mennyit érhet?
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz speedydb23 #51881 üzenetére
akkor 1,6 benzin 81kw 110le dynamique,,2010es, így néz ki mint a képeken képek
és ilyen a muszerfal kép a kijelző nélkül, a sebességmérő meg mutatós nem digitális fehéren világító mint a legtöbb képen, majd ha tudom lefotózom.Csak az érdekelne hogy mennyire tippelnétek az árát hogy tudjam jó vétel volt-e vagy sem, elég sok meganet látok hirdetéseken 70-80 000kmtől amiatt kérdem.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz speedydb23 #51886 üzenetére
köszi a válaszokat, akkor nem nyúltam mellé a vétellel
-
gergo5991
őstag
milyen problémára utalhat ha a benzines 1,6os meganet (2010es) beindítom és alapjáraton megy 1000ren de leugrik 800-ra - 900ra és ugy vissza 1000re.
Másik kérdés: mennyi km-nél kell hajtásszíjat (vezérmúszíj vagy nem tudom mi a rendes neve) cserélni?
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz diablo1984 #51992 üzenetére
nem megy közben a klíma, bár eddig csak télen -20 fok alatt vettem észre ezt a jelenséget úgy, hogy jelzett már hogy az akku is gyenge. Gyári akku van benne és megjegyezném hogy már 2-3 hónapja jelzett hogy gyenge az akku, legnagyobb hidegekben télen 3 hónapig nem volt bestartolva az autó és még ezek után is elsőre startolt egy pöccintésre. Most nem tudom az akku birta enniyre jól hogy nem merült le vagy az elektronikával van valami hogy azt jelzi h gyenge az akku, de kalap le hogy 3 hónap után első pöccintésre indult.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
valaki valami tipp, miért van az, hogy bekapcsolt klímánál 2010es renault megane ha 1esből indul el, lefullad. Elég jelentősen le is esik a fordulat ha a klíma bekapcsolódik.
-
gergo5991
őstag
nekünk 90 000km van a kocsiban most volt vezérlés cserélve vízpumpa, olaj, szuro, gyerták, gyertakábel (mondott még hogy valami más gyerta is volt cserélve ami drágább volt) munkával együtt 90e volt ismerős által. 81kw benzines, 2010es megane 3
már csak a hátsó komplett féket kell tárcsa meg a fékpofa vagy mittudom én mi az meg a jobb első kereken valami diót kell cserélni mert kotyog a kerék.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
Valaki meg tudná mondani 2010es megane 3masban miért ilyen a muszerrfal? kép1, googlen ilyen muszerfallal még 2010es 3mas meganet nem találtam, az összesen digitális a sebességmérő. most nem tudom jól-e neveztem meg de a képet megnézve tudni fogjátok miről beszélek
kép2
lehetséges a kocsiba beépíteni egy jobban kezelhető rádiót? a kijelzője elég fura az nincs a képen, az kb középen van fent ugy mint itt kép3[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
nektek a meganeban pontosabban a 3mas érdekelne, mennyire erősen fuj a levegőkeringető vagy hogy is mondjam? maxra van állitva, hallani a suvitést de sehol semmi mintha csak egy szivópálcából fujnák rám a levegőt. Csak egy skoda fabiahoz tudom viszonyitani, de ott 4es fokozatban jóhogynem egy orkán csap pofán
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
nem akarom hirdetni vagy valami ezt az oldalt csak igy margóra megjegyzem mert néha ha nem is itt de más topikban elofordul h problémát okoz hogyha linkelés van, szóval megane 3 ban tud valaki ilyen rejtett extrákrol amik ugyebár felárasak a gyárban de utólag is elő lehet hozni? 2 hét mulva van autosuliban vizsgam egyenlore még nem vezetem az autót de utána enyém lesz amiatt érdekelne csak
-
gergo5991
őstag
sziasztok, szeretnék olyan kérdezni, 3 mas meganeban van alapból hátsó ablakfutés? kolegák szerint minden kocsiban van olyan, esetleg egy képet is kérnék ha nem gond
lenne még egy nagyon fárasztó kérdésem: mi történik akkor, ha egy kocsi sebességben van, és kuplung nélkül startolok rá?
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
sziasztok, megane 3mat lehet "okositani"? felettem valaki kérdezte a lagunájával kapcsolatosan, neten nézegettem de sehol nem találtam, egy olyan rádió kéne csak amire rá tudnám kötni a telefont, esetleg valami jobb hangfalak a kocsiba. Azt vettem még észre mintha a hátsó ülésnél nem mennének a hangfalak, lehetséges hogy az előző tulaj lekötötte mert zavarta?
beépitett komputer ami középen van navival meg egyebekkel az nem igen érdekel mert telefonrol megoldom, egyedül azt találtam, de az is 480 euró környékén[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
sziasztok, segitséget szeretném kérni
tények: 1,6os 16v benzines megane 3 ról van szó (2010)
másik tény: a kocsi kb fél évet állt a parkolóban.probléma:
oldal közepén található egy ábra a kuplung állásokrol: itt
nekem a 3-4. pozicióban kezd el indulni az autó, és csusztatni se tudom szóval meginduláskor, váltáskor nagyot ugrik az autó / rug az autó.másik probléma: betettem rükvercbe, adom a gázt felemeltem teljesen a kuplungot, az autó nem moccan, mintha nem vette volna be a sebbességet. A váltó amugy nagyon szépen megy.
azt a tippet kaptam: a kocsi tul sokat (fél évet mához képest) állt a parkolóban, hogy levegőt kapott a kuplung, vagy esetleg berozsdált, szóval hogy be kell járatni a kocsi és akkor helyre áll, vagy hogy magától légteleniti magát.
Mivel itt azért vannak szakik, érdekelne a ti véleményetek.
ui.: ma kaptam meg a jogsimat, szóval az első menet egyből a gumis volt, feltenni a téli gumikat
-
gergo5991
őstag
sziasztok, megvolt az első utam (300km) a megane 3massal (1,6 16v), nagyon pöpec az autó, 5 sebességes, megy szépen, jól rugózik, csendes nagyon, még ki kell tapasztalnom hogy falukon 3masba vagy 4esbe menjek 50el, olyan 1800 fordulatnál van 4esben 50nél, 5ösben 90nél olyan 7-8 liter a fogyasztésa, 80nál 4,5 liter, mivel még kezdő vagyok úgy se taposom még neki a gázt. Volt mellettem egy kisérősofőr neki bár dizeles kocsija van, de mindig mondta hogy 2500 nál már váltsak fel, Szerintetek igy jó ezen a benzinesen vagy jobban meg kell pörgetni?
másik dolog: ez egy jó 4kmes emelkedő elég durva, itt 4esben mentem de padlógázzal és alig akart 2200 felé pörögni a motor, 50es éles kanyarban beváltottam 3masra azért, de na, azt hittem jobban fog menni a kocsi, pedig csak 2en ültünk benne. Szóval kérnék egy kis segitséget vagy kiindulási alapot hogy meddig pörgessem a motort, durvább dombon melyik sebességbe mennyi fordulattal menjek
válaszokat előre köszönöm, kép nemsokára jön
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
lehet nagyon off a kérdés, de érdekelne hogy jogosan-e kaptam parkolási birságot, azaz már a kocsi a rendörség vontatójára volt feltéve, mikor a kocsihoz érkeztem.
Egy sor paneház előtt parkoltam aminek a földszinti részén garázs volt,szóval garázs-járda-út. A tulaj nem is jött nem is ment, szimplán rosszindulatu k.csög volt és kihivtak a rendőröket, mert elálltam a garázshoz a felhajtót, Na szóval szerintem ami hibás itt:. az úton nem volt semmi felfestét, vagy a hótol nem láthattam ami elvégre az ő vagy a város feladata eltakaritani, mert alvégre amit nem látsz ilyen esetben az nem is érvényes
a másik meg hogy a garázson megjegyzem sötét volt, honnan a jó életbe kellet látnom hogy rá lenne irva hogy tilos oda parkolni, el leszek húzva? az ilyet nem kell valami norma szerint kinyomtatni egy fényvisszaverő táblát amit lát is az ember? vagy esetleg egy lámpát oda toszni?ui: 15e-be fájt ez a mutatvány, mától én is k.csög leszek és minden bisz-baszért ki fogom hivni a rendőröket..
-
gergo5991
őstag
sziasztok, valaki meg tudná mondani baj az ha beinditom a kocsit megyek vele 10métert kiszállok bezárni a kaput és elég erősen lehet érezni a benzint a kipufogóbol a kocsi körül.
Másik kéréskérdés - az aux bementet hol találom a kocsiban? tekergettem tegnap a rádiót és észrevettem hogy van benne aux szóval egyenlőre nem fogok rádiót cserélni ha rá tudom kötni a telefont. a hamutartó előtt van egy kis lenyitható fülecske ha azt le nyitom van 1 piros meg talán egy fehér bemenet, oda kell bedugni valami kábelt? ( egy linket tudnátok dobni milyen kell oda akinek van? )
Harmadik kérdés: 3masban "kruzolok" 50essel a városban meg ha gurulok elég nagy dombokon lefel (városon belül) olyan 2800-3000ren van a fordulat (elég figyelemfelkeltő) , válstak fel inkább 4-esbe városban 50el?
válaszokat előre is köszönöm, és bocsánat a pár nappal ezelőtt parkolós idegeskedős storyért, igy nyugodt fejjel átgondolva igen én néztem be.
-
gergo5991
őstag
válasz PeterPH #56382 üzenetére
nagyon szépen köszönöm a válasz, sikerült beszerezni és megy rendesen
ujabb kérdéssel fordulnék megint hozzátok, renault megane 3mas a modell mint mindig, az lenne a kérdésem a középen lévő kontrollpanelen érdekelne, hogy csak nekem világit a rádió bekapcsoló gombja, és rajta kivül semmi más, vagy csak le lett kötve az áramról a többi gomb világitása? esetleg hogy lehetne visszakapcsolni?
másik kérdés: a sebesség és fordulatmérő között van egy kis kijelzo, amin lehet nézni az átlag fogyasztást, fogyasztást, meg egyebeket. Ha be lépek a menübe csak nyelvet lehet választani, meg hogy a kocsi be zárjon-e indulás után. Több beállitás nincs ?
-
gergo5991
őstag
válasz gixxergabi #56780 üzenetére
gondolom az már extrás, 2010es modellről van szó amugy, eddig nem vettem észre hogy volna benne parkolószenzor
-
gergo5991
őstag
válasz gixxergabi #56783 üzenetére
ahogy nézem neked jóval extrásabb a kocsi, pld nekem a videóban látható klimakontrollom van, parkoló szenzorrol nem tudok hogy lenne benne, és start stop sincs
-
gergo5991
őstag
sziasztok, sikerult meghuznom a megant egy garazsajtoval, a sofor mogotti ajtot. sotetkek metalizalt fenyu a kocsi, mennyibe mennek alaphangon az ilyen javitasok es mennyire lehet majd eszrevenni javitas utan? gondolom minimum 30-40e hogy ne lehessen eszrevenni a nyomat. annyira szerencsetlennek erzem magam, szinte elment az egesz kedvem a vezetestol, total luzernek erzem magam, legszivesebben megszunnek letezni, total kesz vagyok meg a hangom is remeg
igazabol nem is annyira mely a karcolas inkabb csak horzsolas bar a sotetben nem lattam jol, majd mutatok kepet
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz #32577792 #57011 üzenetére
koszonom a biztato torteneteket, vilagosban megneztem sokkal durvabbra saccoltam eredetileg a serulest, amiatt is kapott el a stressz meg minden mert nem az enyem a kocsi, csak hasznalhatom
csinaltam 2 kepet:
elso[link]
[link]masodikbocs ha rosszul irja ki a linket, telefonrol vagyok.
btw lehet ezt baleseti biztositasbol, casconak hivjak azthiszem javittatni? bar gondolom nem fizeti ki az egesz javitast a biztosito
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
sziasztok, benzines turbó nélküli 1,6os meganerol van szó, reggel mikor mentem vele melóba hideg volt a motor mondhatni, 2esbol ahogy 3masba váltottam, a kocsi olyan hangot adott ki mintha egy TDI kocsi amikor váltani szokott ilyen fütyülős hangot (na ezt most szépen elmagyaráztam) hoztam hozzá egy linket
valaki tud hozzá fűzni valamit hogy ez mégis mi akart lenni? azóta nem jelentkezett ez a hang.Megjegyzem inditáskor is volt valami csikorgó vagy sipoló hang, kinyomott kuplungnál abbahagyta a csikorgást, 1-2 percig melegitettem a motort utána már abbamaradt teljesen ez a hang.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
köszi a választ, biztos ami biztos hoztam egy videót is meghallgatni
videóérdekes pedig hogy alig 1000km-t tettem a kocsiba és jelentkezett ez a hiba, nem tudom hogy most én vezetek annyira szarul hogy eltosztam valamit eh.. nem tudom. Neten próbáltam utánajárni ennek a kinyomócsapágynak, és ott irják hogy a legrosszabbat az teszi neki ha pirosnál kinyomott kuplungal várjuk a zöldet, hát én sose csináltam ilyet még. vagy a hideg tett be neki?
-
gergo5991
őstag
válasz rob210 #57115 üzenetére
bocs eleg felreertheto voltam, hasznalt a kocsi, 1evig allt a parkoloban kb, januar ota hasznalom azota tettem bele 1000km-t, 2010es megane 3 masrol van szo
gondolom a gyári kinyomocsapagy van meg benne, nincs tudomasom rola hogy az elozo tulaj cserelt volna barmit is a kocsin
-
gergo5991
őstag
válasz rob210 #57118 üzenetére
rendben, köszönöm szépen a diagnózist, ahogy nézegettem 20-30e körül van egy kinyomócsapágy, de olvastam hogy elég bonyolult munka mert a váltót is szét kell szedni, hogy akkor már érdemesebb az egész kuplungot cserélni. Nem állt sokat a kocsi, akitől vettük az minden nap használta, csak egyébb okok miatt mikor megvettük nekem még nem volt jogositványom és addig nem akarta senki használni a kocsit, 1 év alatt 3 max 4x volt menve a kocsival és ja, egyhuzamba állt vagy fél évet is. Most hogy megszereztem a jogsit aktivan próbálnám használni , csak ugyebár ilyen időjárási viszonyok miatt kb 0 rutinnal nem akarok beüllni a kocsiba.
Érdemes hivatalos renault szerviszben javittatni a dolgot? nézegettem hát elég durvának tűnik a 10e forintos órabér nálunk (felvidék)
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz molnarpeter #57121 üzenetére
köszönöm a válaszokat, neked és diablo1984-nak is, felvidéki vagyok, szóval a nógrád megye passzos, amugy ja, eredeti allkatrészt néztem, meg eredeti renault szervizt ott 10k / óra a javitás, esetleg meg tudnátok mondani műszakin igy át-e engedik a kocsit? március 30.-án jár le, de ha lehetne hagynám a javitást későbbre 2-3 hónap mulva ha megoldható.
-
gergo5991
őstag
válasz molnarpeter #57124 üzenetére
SK, de amugy nem áll széndékomban csalni, csak magammal tolok ki. meg amúgy is, be van kamerázva nálunk
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
sziasztok, mint irtam is, a kuplung kinyomocsapagy vacakol, de tegnap inditaskor teljesen uj dolgot tapasztaltam. inditaskor es utana is 10 masodpercig olyan hangot adott ki a kocsi mint egy traktor. zakatolt de rendesen. 10 masodperc utan abbahahgyta, utana semmi baja mar nem volt. Bevallaltam vele egy 90km es utat, biztos nem volt jo otlet. Ki mit tudna mondani? kesobb delutan megyek beinditom a kocsit kameraval, megnezzuk lessz-e valami zorej. Mostmar tuti szervizbe fog csak menni a kocsi addig sehova.
megane 3, 1.6 benzin[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
-
gergo5991
őstag
sziasztok, szeretném megkérdezni hogy reális ár-e amit a szervizben ajánlottak hátsó fék cserére tárcsa+fékpofa = tárcsa 100-100 euró, fékpofa 40-40 euró + munkadij, szóval 280 euró az durván 100k ft + mukadij. (megane 3 2010es 1.6os benzin)
Másik kérdés: mikor bekapcsolom a klimát megane 3masban, mintha megfékezné a jobb hátsó kereket egy pillanatra, meg utána olyan döcögősen megy az autó, 2x olyan érzékeny lesz a gázpedálra, szóval vagy valami nem stimmel vagy "skillesednem" kell. Üresben piroson a fordulat 800-850 között ugrál klimával, de amugy anélkül semmi ilyesmi dolgokat nem tapasztalok
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
városban este közlekedőket kérdeznék: nálatok este látni a sáv felfeséseket a szaggatott vonalakat vagy bármit az út felületén? 10 métert mentem üres uton duplasávosban (egyirányu) az ut közepén csak után esett le nekem hogy középen megyek mert egy rohadt szaggatott felfestést nem látni, de kb az egész város ilyen, na meg az ut menti lámpák azok is ilyen berohadt sötétsárgán világitanak, kb semmit nem segit. Nappal amúgy semmi ilyen gondom nincs, most vagy az van hogy nincs esti vezetési rutinom, vagy vak vagyok, vagy gyenge a lámpa, vagy utolsó sorban télleg kopott az a felfestés és amiatt okoz nehézséget az esti közlekedés.
A lámpa jó van beállitva szerintem mert muszakin átment, ott mérte is a szaki, lehet kellene erősebb égő?
Bárki bármilyen tippet vagy segitséget hogy hogy lehetne ezen javitani szivesen elfogadnék
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz PeterPH #58435 üzenetére
nekem egy 1.6 osom van 16V 81kw (91e km-es) és megy mint állat, 3500-4000től a székbe nyom (3masban) , igaz nem kombi, meg általában egyedül megyek, na meg a hangja az azért van rendesen. Igy első kocsinak bőven adja a vezetési élményt a megane, egyedül ami zavar az a futómű mert már kisebb kátyus utakon is ráz meg visszaüt rendesen
melóban a céges 1.6os kombi fábia 77kw, de kb abban a kocsiban nem érzek semmi nyomatékot mintha csak lebegne az úton padlógáznál is, bár abban már van 280e km, gondolom ha rendesen lenne az a kocsi használva meg karbantartva jobban menne
-
gergo5991
őstag
szerintetek használható még igy a hátsó fék? szerintem eléggé tárcsa csere gyanus a dolog
kép -
gergo5991
őstag
sziasztok, lakótelepre lehet rendőrt hivni ha egy (külföldi) jelzésü terepjáró keresztbe beparkol a parkolóba 3 helyet elfoglalva? arról nem is beszélve hogy a lakótelepre ahogy jövök be kanyar mind2 oldala végig parkolva, centizni kelett, örülök hogy eggyáltalán ki tudtam jönni meg vissza be. hangulatom most rákivánna egy 15kilós kalapácsot a szévédőjére, fél óráig kerestem parkolóhelyet miatta azt is 10 utcával odébb találtam..
-
gergo5991
őstag
sziasztok, szeretném megkérdezni lehet-e megane 3-ba utólag riasztót szerelni, esetleg valami modern cuccost ami telefonon is jelez ha meszebb parkolok és nem hallanám meg. 4 napja leraktam az autót a parkolóba (amiről ódákat zengek itt botrányos a helyzet), és ma nézem egy csavar lett bele furva a kerékbe. Tuti hogy nem én hajtottam bele, mert ha kiszállok a kocsiból mindig jól megnézek mindent hogy stimmel-e, plusz a kocsi eleje fullba tele van hugyoztatva a kutyákkal (nem tudom ez árthat-e neki a rácsos résznél a rendszámtábla alatt)
esetleg a kocsiba beszerezlni egy mozgásérzékelő kamerát?
mondanom se kell totál ideg vagyok, már sehol nincs biztonságban az ember autója baszki..
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz orosziem81 #59178 üzenetére
nem egyeznének bele, a fele céges autókkal parkol itt, le se szarják ha azokban kárt tesznek, meg van olyan aki autókereskedő és egyszerre 5 autóval parkol a ház előtt gondolom ő se akarná hogy mindez kamerán legyen, na meg kanyarban végigparkolják a sávot meg kukákat körbe parkolják szóval senki nem akarna maga ellen bizonyitékot
ma is már ugy jöttem ki a parkolóból előtte megnéztem a kerekek mögött nem-e helyeztek el további csavarokat..
ma voltam a pneuservisbe 8 euró volt a defektjavitás 5 perc alatt megcsinálták plusz még vissza is cserélték, szerintem elég korrekt ár volt ez
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
Sziasztok,
lehetséges olyan amit legutóbb tapasztaltam, hogy 90-el mentem 5ösben, és már láttam magam előtt a falut hát elengedtem a gázpedált, mondván hogy majd a motorfék lelassit, de ellenkezőleg, a kocsi még ment 90el jó ideig, kellett egy erősebb fékezés és aztán kezdett csak belassulni az autó. Városban általában 3.-ban járok, 2500-3000 fordulaton kb, mert 4 esen már jön az erölködős rezgés, mert dimbes dombos a város na de 3masban is azt veszem észre ha megyek le a dombon 2500on van a fordulat és nem hogy fékezné a kocsit a motorfék de 2500ról megy fel 3000-3500ra a fordulat és gyorsul be a kocsi.
Most akkor hogy működik ez a motorfék dolog és ha elengedem a gázpedál miért megy a kocsi úgy mintha nyomnám picit a gázpedált?
megane 3, 1.6 benzin
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
sziasztok, meg tudná valaki mondani nekem hogy mi árt jobban a kocsinak? 2 hete áll a kocsi, 2 hete nem volt menve vele sehova. Na most inkább vigyem el egy 10 perces körre botlba, vagy inkább legközelebb csak hoszabb útra menjek vele kb 50-100km-es távot ha mennék vele. Az a baj hogy eléggé kihasználatlan a kocsi, többet áll mint megy, de azért jó ha van, főleg most nyáron biztos lesz alkalom hogy elmenni kirándulni vele.
Nem szeretném hogy állás miatt tönkre menjen, de ugy igazából nincs rá szükségem a mindennapokban, mert ahova járok oda megy busz, meg általában szabad parkolóhely sincs. Az a szitu, hogy akié a kocsi az nem használja, én hébe-hóba járkálok csak vele, de eladásba meg nem egyezik bele a tulaj, szóval úgymond az én gondjaimra van bizva a kocsibenzines kocsirol van szó
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
sziasztok, 1 hónapig állt a kocsi, tegnapelőtt mentem vele egy 100as kört, mikor bekapcsoltam a klimát olyan hangot adott ki a kocsi mint amikor a busz kiengedi a levegőt egy nagy pssssssssszt pár másodpercig. Lehet a klimához tartozó forgó eszközök berozsdásodtak és mikor bekapcsolt ez adhatta ki a hangot? délután ujból mentem a kocsival akkor megint ez volt. Azóta nem jelentkezett a dolog. Ja és a klima hűt mielőtt valakiben felmerülne az ötlet hogy a gáz szivárgott volna el
Amúgy még elég fura dolgot vettem észre, éles kanyarokban pld stoptáblától mikor indulok el mintha sokkal hidegebb levegő jönne és mintha erősebben is fújna a ventillátor. Alacsony sebességnél kereszteződésekkor is igy érzem.
Másik kérdés: mennyire bonyolult egy pollenszűrő csere? milyet érdemes venni? A régi pollenszűrő miatt lehetséges hogy nem fuj annyira erősen a ventillátor? Céges skoda fabiaban olyan erősen fuj a ventillátor mintha nyitott ablaknál kereszthuzatba mennénk. Céges kocsiban mindig ázott kutya szagu a klima mikor bekapcsoljuk, emiatt is kérdem milyen pollenszűrő ajánlott ami nem büdösödik vagy lehet nem is az büdös? Totál nem értek hozzá emiatt is kérdem
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
sziasztok, mostanaban ugy erzem mintha igen puha lenne a kormany tekerese ez ugyben mit lehet tenni, vagy lehet csak en gondolom igy?
-
gergo5991
őstag
bosch féktárcsák és brombo fékbetétek mennyire jó kombó? 12e a fékbetét, 21 a tárcsa darabja, álltiólag mert csapágyas + abs senzoros vagy mi,, én is meglepodtem az árán, de a szerelő mondta, hogy másat nem tud rendelni, ha meg a régi tárcsával és az uj fékbetéttel elmegyek, akkor ha uj tárcsát veszek tegyük fel egy hónap mulva uj betét is kellessz mert a betét hozzákopik a régi rossz tárcsához, és hogy amiatt nem fog passzolni az újjal.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs