-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Smith Ügynök
tag
Üdv mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Adott egy 2003-as Clio, 1.4 16v. Pár napja volt benne olajcsere, olajszűrő, légszűrő csere + gyertyacsere.
Azóta olyan bajom van-előtte nem volt semmi ilyesmi- ,hogy erőteljes gázadásra olyan erős hangja lesz, mintha valami tuning kipufogó lenne rajta, de én úgy hallom elölről jön a hang. Pár másodperc múlva elmúlik, vagy ha egy pillanatra leveszem a gázról a lábam, majd újra rányomok akkor is elmúlik. A motor erejében nem érzek nagy változást, nem rángat.
Mi lehet ez? Esetleg valami fals levegő?Köszi előre is
[ Szerkesztve ]
-
Smith Ügynök
tag
válasz SPeti1984 #51785 üzenetére
Ha már megtaláltam ezt a topicot, és ilyen gyorsan segítettetek, akkor lesz még pár kérdésem
Pl. én is épp clio-ról nagyobbra váltásról gondolkozok, Megane II jó alternatívának tűnik, de nagyon rossz a híre. Esetleg Megane II-ből mi az ajánlott? Ha egyáltalán van belőle olyan...
-
Smith Ügynök
tag
Üdv újra!
Na nekem is előjött a Clio II-emben a légzsák + Serv hiba. Kiolvastattam, anyósülés alatti előfeszítő hiba.
Írtátok már korábban, hogy a szürke csatiból a sárga pöcköt kiemelem, akkor szétjön, utána fújok bele kis WD-40-et, összerakom, úgy jó?Köszi
-
Smith Ügynök
tag
válasz frankstork #52180 üzenetére
WD 40 van csak itthon Tudom, hogy nem igazi kontakt spray, de jó az is, nem?
Egyébként ha kontakt spray, akkor mit ajánlasz?
-
Smith Ügynök
tag
Üdv újra!
Eddig mindig tudtatok segíteni, remélem most is.
Kocsi Clio II 2003, 1.4 16v
Pár napja vettem észre, hogy alapjáraton az 1000 alatt egy csíkkal van (750?), és kicsit darálós hangja van, nem egyenletes. Néha alapjáraton leesik a csík alá, ekkor korrigálni próbál, és kis gázfröccsöt ad magának, utána megint beáll a csíkra. Erejében sok változást nem tapasztaltam, bár most csak városban használtam pár hete, előtte voltam vidéken, ment rendesen.
A gyújtótrafóim zöld kupakosak - ez Valeo? - és jobbról a legutolsón erős fehéres réteg képződött.
Mit gondoltok? Gyertacsere pár hónapja volt, esetleg trafó csinálhat ilyet? -
Smith Ügynök
tag
Üdv újra!
Az alapjárati gonddal sikerült szerelőhöz eljutnom, fojtószelepet tisztított, sokkal jobb a helyzet, egyelőre ennyi.
Na ma viszont megint új dolgot vettem észre:
Hidegen indítva enyhe fehéres füst jön a kipufogóból, pár percig járattam, addig megmaradt a füst. Meleg motoron nem vettem ezt észre, de hogy meddig jön a füst nem tudom. Azt vettem még észre, hogy kb. 5 hónap, 7000km alatt egy ujjnyi fogyott a hűtővízből. Aggódjak szerintetek, vagy ez még belefér?Köszi
-
Smith Ügynök
tag
Üdv!
Kocsi: Clio 2003 1.4 16v
Ma kíváncsiságból az autó alá néztem, és azt vetem észre, hogy elöl, a hűtőrács alatti védőlemez vagy mi eléggé olajos:Legutóbb mikor néztem, pár hónapja még nem rémlik, hogy ilyen lett volna. A kocsi alatt a garázsban néha pár csepp olaj szokott lenni, nem tűnik fel, hogy most több lenne.
Mitől lehet ez? Illetve rohanjak szerelőhöz, vagy nem nagy probléma?
A motorolaj májusban lett cserélve, olajfogyást nem tapasztaltam, a kocsi viselkedésében nem látok változást.[ Szerkesztve ]
-
Smith Ügynök
tag
Üdv!
A múltkori olajfolyásos dolgot egy szimmering cserével orvosolták, azóta túl vagyok egy fűtőradiátor cserén is.
Ma hoztam el a kocsit, de a műszerfal bal oldalán nagyon beszűrődik a motorzaj, eddig nem volt ilyen. Mitől lehet ez?Illetve amiért kicserélték a radiátort az az, hogy a vezető oldalon a váltó felőli részen nedves volt a kárpit, a gázpedál alatti szürke műanyag rögzítőtől indult a folt. A szerelő ránézett, és egyből radiátort cserélt, de mintha még mindig folyna. Nincs az a szürke rögzítővel takart rész kapcsolatban a motortérrel? És onnan folyik be valami? Nem víz, hanem olajos tapintatú.
HEEELLPPP PLSSS!!!
Köszi előre is!
-
Smith Ügynök
tag
válasz rob210 #54837 üzenetére
Clio II. a kocsi.
Nem adta oda a régi radiátort. Ott az utastérben a váltó mellett okozhat még valami ilyen olajos foltot?Motortér szigetelés ahogy látom benne van. Nem hangosabb a kocsi, az a baj, hogy a vezetőülés előtt úgy középtájról erős motorhang jön be az utastérbe, eddig ilyen nem volt, meg a kormány is balra áll kicsit.
Lehet a kormány rudat vagy mit rosszul rakta vissza, ott jön be a hang is?Valaki mondjon valami okosat! Szerelő hárít, nem nagyon mondott semmit mikor panaszkodtam, majd esetleg jövő héten ránéz.
-
Smith Ügynök
tag
válasz rob210 #54845 üzenetére
És ezt a kormányt hogy lehet orvosolni? Illetve itt a műszerfalnál van valami szigetelés, amit lehet nem rakott vissza?
Egyébként fogyogatott a hűtővíz. A padló kárpit folyamatosan nedves volt. Ma hoztam el az autót, még mindig nedves. Eddig is az volt, a vezetőoldalon, a gázpedál mellett, jobbra, a váltó felé. Lehet ott mástól is ilyen olajos-nedves?
Azt mondta lyukas volt a hűtő, de hát ezek után én már nem tudom.Tudtok esetleg valami szakit ajánlani, aki helyre tudja hozni ezeket? Esetleg ha márkaszervizbe elviszem?
Ja és elvileg francia specializált szerelő csinálta....pofám leszakad
[ Szerkesztve ]
-
Smith Ügynök
tag
Üdv!
Na egy szegről végről ismerős autószerelővel sikerült helyrehozatni a hibát, visszarakta egyenesbe a kormányt, meg a hangszigetelést is visszarakta.
Közben kiderült, hogy a duda se jó... A légzsák átvezető gyűrűn mint kiderült elszakították a duda kábelét, szépen leszigszalagozták, és ennyi. Meg se mondták... Egy új gyűrű 50 ezer Ft.
Szóval az előző helyen miközben fűtőradiátort cseréltek, rosszul rakták össze a kormányt, a hangszigetelést, miközben még a duda kábelt is elszakították. számla sajnos nincs róla, így bizonyítani nem tudom, beszo.tam rendesen....
Esetleg annyit engedjetek már meg, hogy ieírjam:
SZEGEDEN a DÉLAUTÓ 2000 KFT-t MINDENKI KERÜLJE MINT A MÉRGET!!!!!!!!!!!!!!!!!
Köszi
U.I: ROb210 neked mi a véleményed erről?
[ Szerkesztve ]
-
-
Smith Ügynök
tag
Juteszembe:
Bontott légzsák átvezető gyűrűt szerintetek szabad venni? Úgy tudom pár Renault hajlamos a szakadásra, de Clio II-ben nem nagyon hallottam, hogy baj lenne velük. Mert azt 10k-ért tudnék szerezni, mégse 50k....
-
Smith Ügynök
tag
válasz rob210 #55415 üzenetére
BUÉÉÉK!
Ugyanilyen témában a Clio-król mit gondoltok?
Nekem a 2003-as Clio II-emmel eddig 3 év 30 ezer km után nem sok bajom volt, csak legutóbb ez az olajteknő szimmering csere, meg a fűtőradiátor lyukadás. 175 ezer km-rel vettem, most 205e van benne, megjártam vele Horvátországot, Olaszországot, Ausztriát, Erdélyt, nem hagyott ott sehol.
Úgy tudom a Clio II a 2001-es facelift után lett jobb, a Clio III meg talán még jobb, szóval én Clio-t 2001 után merek ajánlani. Szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
Smith Ügynök
tag
válasz Pete55555 #56289 üzenetére
Jajj ez a szegény kis Clio. Az enyém kb. ilyen korú, kb. ennyi km-rel, de nagyon nem így néz ki. Bár én nem értek hozzá, de elsőre eléggé elhanyagolt járgánynak tűnik. Én 600-ért vettem, ráadásul az enyém 5 ajtós. Úgyhogy szerintem nézelődj még. Én szeretem a Cliot, facelift, tehát 2001 utánit nézz mindenképp. Főleg ezzel a kis 98 pacis motorral országúton lehet neki tolni rendesen, budget élményautó
[ Szerkesztve ]
-
Smith Ügynök
tag
Üdv!
Az alábbi gépről elsőre mi a véleményetek? illetve azt is kérdezném, ilyen korú dízelt szerintetek szabad-e venni?
Ingazáshoz lenne használva, havi kb 4000km.
[ Szerkesztve ]
-
-
Smith Ügynök
tag
Az előző kérdésemre megjött a válasz, köszi.
Más:
Laguna 3 benzines motorokról van valami tapasztalat?
-
Smith Ügynök
tag
Üdv!
Nézegetem a Scenic III-asokat, de egy 1.5dci és egy benzines között kb. 400 ezer ft különbség van, ezért árban hajlanék az 1.5dci-re
Ilyen felhasználási mód mellett mit gondoltok, bírná a dízel, vagy egyételműen inkább költsek a benzinesre +400 ezret?
Országút havonta 1 út, 700km, évi 8400km
Évente 1 külföldi nyaralás, 4000km
Többit városban, rövid utakra, havonta 250km, évi 3000km -
Smith Ügynök
tag
válasz forceberg #64424 üzenetére
Na most sokat segítettetek
2009-10-es évjáratokat nézem, azok azt hiszem már részecskeszűrősek.Szóval esetleg bírhatná a dízel szerinted? Az ár mellett azért is hajlanék rá, mert ezeknek az évjáratoknak már nagyon jó hírük van, nem úgy, mint a korábbiaknak.... hajtókarcsapágyakal gondolom már ezen évjáratnál nincs gond, a befecskendező meg Bosch ha jól tudom.
-
Smith Ügynök
tag
válasz rob210 #64423 üzenetére
Rob, lehet a kis Cliomban kormányművet kell cserélni. Itt a szerelőmnél van Ricambi 40-ért, meg TRW 80-ért. Tudom raktál már Ricambit másoknak, mik a visszajelzések?
A Clio 2003-as, 230 000km-rel, szóval nem kell már százezer km-eket bírnia a szerkezetnek.[ Szerkesztve ]
-
Smith Ügynök
tag
válasz Smith Ügynök #64430 üzenetére
Na ez bíztató.
Jó lenne, ha bírná, mert egy fasza kis 1.5dci Lagunát már lassan ingyé utánad dobják. Erre gondoltam pl.
[link] -
Smith Ügynök
tag
Üdv!
Voltam szerelőnél a Cliommal, kerékcsapágy csere volt. Utána kipróbálta a szerelő, és
azt mondta, hogy 4-esben és 5-ösben vagy egy kis hangja a váltónak, szerinte 1-2 év és tönkremegy.
Valaki el tudja magyarázni, ez mit jelent?
És mivan ha tönkremegy? Beragad és blokkolnak a kerekek, vagy el se tudok indulni?
A kocsi 2003-as Clio, 1.4 16v 98LE, jelenleg 230 000km. Van esetleg tapasztalat, meddig kéne bírnia a váltónak?Köszi
-
Smith Ügynök
tag
Hi mindenki!
Váltóolajat kell cserélnem, amiről már írtam.
Na most az a baj csak jövő héten tudok nekiállni, addig viszont le kell ugranom vidékre összesen 600km. Bátyámnak van itthon kimaradt Mannol 75w-80-as váltóolaja, ha addig azzal rátöltök, és jövő héten teljes csere ELF 75w-80-ra az jó úgy?
Mióta a szerelő észrevette, hogy kicsit búg a váltó, azóta parázok, nem akarok így nekiindulni hosszab útnak... -
Smith Ügynök
tag
válasz Smith Ügynök #68811 üzenetére
Ja persze azért akarok rátölteni mert csepeget rendesen a váltóból az olaj, ahogy az ezeknél a váltóknál lenni szokott, már biztos az olajszint sem ideális...
[ Szerkesztve ]
-
Smith Ügynök
tag
Üdv!
Kezd döglődni az akksim, Clio 2 1.4 98LE egy ilyen megfelelő lenne ugye?
[link] -
Smith Ügynök
tag
BUÉK mindenkinek.
Új év, új autóvásárlási álmok Kis cliom még mindig rója az utakat, egyelőre...
Erről mit gondoltok:
[link]Laguna3 -
Smith Ügynök
tag
Üdv újra!
Valaki ránézne pls ezekre:
[Laguna]
[Scenic 1.6]
[Scenic Tce]Mit néznétek meg rajta vásárlás előtt?
Ezekhez a Scenikekhez elég az 1.6? Tudom az 1.4TCE vállalható, de törődést igényel, viszont egy előzésnél mondjuk nem ártana egy kis erő...Köszi előre is
[ Szerkesztve ]
-
Smith Ügynök
tag
válasz #89309696 #73061 üzenetére
Nehéz helyzet...
Az a baj más márkánál se jobb a helyzet, szívók halottak, aztán TSI meg társai... hagyjuk
dízel nekem évi 15 000km-re talán fölösleges, úgyhogy akkor mi a manó legyen...
1.4TCE-nél a fogyaszás miatt is félek.Rob 1.4TCE karbantartása horror? Tudom azt írtad korábban vállalható, na de milyen áron?
2 millió felső plafonig mondjatok valami jót, ami megbízható is, megy is, jó is, szép is
[ Szerkesztve ]
-
Smith Ügynök
tag
Esetleg?
[M3] -
Smith Ügynök
tag
válasz rob210 #73069 üzenetére
Jobb híján akkor valszeg az lesz.
Autópálya tempót lazán értelmezve (140-150km/h) kellemesen tudja egy ilyen Megane? Vagy ahhoz már inkább Laguna kellene? Most a kis Cliommal 120 körül szoktam csordogálni, mert bár az 1.4 16v bőven bírná 150 körül, csak hát hangos mint állat...
-
Smith Ügynök
tag
válasz baluka6 #73083 üzenetére
Köszi az infókat mindenkinek!
Rob befo.atott ezzel az 1.4Tce vezérlés cserével, de ha mondjuk 150k km-rel veszek egyet, megtartom 5 évig, ami nálam olyan 75k km, akkor még a gyári 300 000km-es vezérlés cserén bőven belül vagyok...
Mi a tapasztalat, 1.4Tce rögtön vásárlás után nem kell ugye vezérlést cserélni, elég 300k környékén? -
Smith Ügynök
tag
válasz molnarpeter #73143 üzenetére
Nanananana, félreértés van. Azért ne a nyúlj vigye a vadászpuskát, meg a befőtt rakja el a nagymamát. Én mindent megadok a kis Clionak is, nem spórolok. Csak tudni szeretném mi lenne a legjobb megoldás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest