- Windows 10
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Max
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Milyen routert?
- Milyen program, ami...?
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Windows 11
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
Sziasztok,
Grand Scenic II Phase2 vásárlás előtt állunk.
Évente nem sok, 9000-12.000km km-re tervezünk.
Az utak jelentős része így alakulna: - hidegindítás -> 3km bölcsődéig -> 6km munkahelyig -> hidegindítás -> 6km haza.
Kisebb részben pedig 200km-es túra hétvégére havi kb 1 alkalommal.
Emellett nyilván becsúszik 1-2 más rövidebb út is, így jön ki a kb 10e kmVannak előítéleteim a dci-vel .. de azt is látom, hogy a tervezett 6-7 év alatt úgy +800e-vel kellene többet tankolni a benzines verziókba.
Benzin/gázzal van tapasztalat? Mennyi km után vált át gázüzemre a motor?GSII-be az alábbi dízeleket láttam:
1.5dci 106LE
1.9dci 131LE
2.0dci 150LEA fentiek ismeretében érdemes nekem dízelben gondolkodnom, ha igen, melyikben?
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz WunderKinder #44015 üzenetére
Be nem építtetnék gázt a fix. Ha majd akad a kínálatban olyan amit gázosítottak és meg is venném, amiatt volt érdekes a kérdés
Ha nem nagy a különbség árban, akkor elgondolkodtató lehet számomra a leírt paraméterekkel. Köszi a pontos választ.
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
Sziasztok ismét,
Mik a szervíztapasztalatok Megane II Phase 2-vel és Scenic/Grand Scenic II Phase 2-vel?
Minden hibára kíváncsi vagyok nem csak fék/futómű/motor jellegűekre.
Elsősorban benzines példányokra vagyok kíváncsi ha motor/erőátviteli gondról volt szó.Eléggé kiábrándultam a "hazai" kínálatból ..
A teljes benzines állomány szinte kivétel nélkül külföldi darab, ellenőrizhetetlen előélettel. Természetesen mindbe kb alig van kilométer és bagóért adták el a neppernek, mivel regadó után is olcsóbbak mint hazai társaikA hazai darab amit meg megnéztünk ... kb betegágy. Végig szakszervízben szervízelték, csak 2011 és 2015 október között nem járt szervízben és ezalatt mentek úgy 50e km-t is .. aztán 2016 legelején elvitték szervízbe és hopp 442e javítási költség, mert hengerfejes lett a motor, meg úgy általában véve látszik, hogy igénytelen gazdája volt .. szóval gyönyörű a helyzet...
-- end of transmission --
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen