- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
könnygázóra
tag
válasz fateless #8959 üzenetére
Ha változtatni akarnék, akkor vagy az említett módon máshol vásárolnék, esetleg másokat is erre buzdítanék, hogy így csökkentve az adott szolgáltató forgalmát indirekt módon hívjam fel a figyelmet a magas árakra, vagy írnék egy levelet a szolgáltatónak, hátha eljut a megfelelő személyhez és változás történi
Nézd, ha az emberek nem tudják, milyen szolgáltatóval állnak szemben,
akkor a reklámoknak fognak hinni. Ha nyilvánosságra kerül, hogy a
cukormáz alatt mi rejtőzik, akkor meg fogják fontolni, hogy aláírjanak
hűségszerződést vagy sem. De ehhez fel kell hívni a figyelmüket, hogy
ALAPOSABBAN és MIT nézzenek meg a szolgáltató háza táján.
Tudod, az a cég, amely hűségidőszak alatt:
- alapdíjat emel (nem az ÁFA változás miatt)
- percdíjat emel (nem az ÁFA változás miatt)
- egyoldalúan korlátoz szolgáltatásokat, holott nem így kötött szerződést
- nem teszi lehetővé az ő egyoldalú szerződésmódosítása miatt a szerződés
felbontását
- trükközik az elszámolással
- rendszeresen számlapanaszokat kell tenni
- a kifogások ügyintézésénél nem tartja be a vállalt határidőket
arról a cégről jót nem tudok és nem is fogok írni.Ha levelet írnál és észrevételeket tennél, akkor a leveled a DEV0-ban landolna,
esetleg kapnál egy Ctrl+C>>Ctrl+V választ, hogy köszönik az észrevételed..
Akkor meg minek?
Ezért kell nyilvánosságra hozni a turpisságokat, és tudatosítani, mire
számíthat a gyanútlan, jóhiszemű delikvens.Én mindenkinek azt tanácsolom a környezetemben:
1. semmiféle hűségszerződést nem aláírni
2. semmiféle telefont nem venni a Vodától
3. ha lehet osztrák kártyát venni
4. mobilinternetet még véletlenül sem venniA telefonárképzésnél próbáltam rámutatni arra, hogy a "támogatott ár" mese
valóban mese, és még itt is jól lehúzzák a balekokat. Kivétel az 1 Ft-os kategória,
mert itt az első számlám már behozák a telefon költségét, de sok sikert az 1 Ft-os
telefonokat vásárló réteggel szembeni behajtásoknál...Hogy mi motivál? A Vodánál mint előfizetőként eltöltött évek. Nem működő GPRS
internet - de mégis fizess,
a Jupiter számlázi rendszer bevezetésekor 6-szoros számlák,
amiket nem hajlandók sem elismerni és korrigálni, csak az HIF bejelentés után,
de addig is korlátozzák a kimenő hívásaidat,
nem létező nemzetközi hívások kiszámlázása, a fogadó oldali hívásrészletező
megemlítésére azonnal ezek törlése,
hűségszerződés alatti áremelés,
eltűnő hibabejelentések,
hibás telefon eladása, majd a szerviz és a Voda közti felelősség tologatás,
véletlenszerűen ki-bekapcsolgatott roaming,
depozit kérése a saját cégnévről saját névre íráskor készülék nélkül,
reklmaációs ügyintézés miatt felküldenek Győrből Pestre, állítólag odaszóltak,
mikor odaérsz, senki még csak nem is hallott az ügyedről
pofára osztogatott hűségkedvezmények (V525, Z600 korszak >> a munkatársamnak
harmadakkora számlára fele áron kínálták fel hűséghosszabbításra a telefont,
mint nekem.)...folytassam, vagy kezd némileg láthatóvá válni a motivációm?
Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- MSI H81M-P33 LGA 1150 alaplap
- Lenovo Thinkcentre M710s 7. gen i5-7500 CPU, 16 GB DDR4 RAM
- Gigabyte GA-Q77M-D2H LGA 1155 alaplap, + ajándék i5-3470 CPU
- DELL OPTIPLEX 3040 MICRO PC, i5-6500T CPU,8 GB DDR3 RAM, 500 GB HDD
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen