Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz yodamastah #22741 üzenetére

    Én nem tolom ilyen durván/szűken, annyira nem szoktam sietni. Igaz, nincs
    is 50L-es dobozom.:N Csak 46-os, de általában, ha neadjisten kocc van, az
    a tükör, még az elején, amikor bemegyek valami szűk helyre. Ha az elfért, a
    doboz is elfér. Lehet az X-Max kompaktabb elöl, s azért állt ki nagyon hátul?
    (Egyszer vertem oda a dobozt csúnyán, amikor kiálltam a kapun, úgy, hogy
    nem nyitottam ki az autós részt, csak gyalogjárón. Kifért. Csak ráfordultam,
    és durr. Akkor a doboz felakadt. Tényleg csúnya hangja volt - baja nem lett.)

    Ja igen a "villamos sáv", néha bevállalom, de mivel sűrűn nem járok arra...:N

    Econ + Burt: elhiszitek, hogy végigcsapatnék veletek/SH-kal a sorok közt?:D
    Burt ugye már próbálta a Madisont (igaz, akkor szar volt a szilent, most meg
    az eleje kóvályog, hiába jó - elvileg - a hátulja), de talán tanúsíthatja, hogy jól
    fordul. Biztos van az a dugó, ahova nehéz(kes), de elvagyok vele... Nekem pl.
    a Nexus volt iszonyat nehéz... Pedig kb. 1:1 súlyuk! Csak jóval magasabban
    van a súlypontja, nehezebben veszi a lapot, a nagyobb kerekének pedig jóval
    nagyobb a tehetetlensége, ha forog, cserébe stabilan tartja az ívet: szerintem
    az nagyon nem városi motor, ellenben a Madison is pont "olyan mint a bicikli".

    Természetesen fogalmam sincs a 400-as BMW milyen lehet. Szögletes.:R
    Egyszer láttam élőben, talán meg is énekeltem a topikban, hogy ezmiez volt.
    Ha olyan, mint a Madison, akkor nem baj, ha 400-as, jó a városba is. Szvsz...
    Az SH ugye könnyű, ami tök jó, de amúgy méretben egy centivel nem kisebb.
    Max. picivel vékonyabb, de a hosszuk az garantáltan ugyanaz... Lásd parkoló.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák