-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #22748 üzenetére
Xmax 400 31 kilóval nehezebb mint a 300, és ennek a súlynak nagy része az a blokk és a nagyobb kipufogó. Ami ugye rugózatlan tömeg, és mivel hátul van, a súlyelosztás még rosszabb lesz. Ráadásul a hátsó keréknek kevesebb a hely és 13 coll a hátsó, míg a 300asnak 14 coll. Azért ezeket már érezni lehet rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22748 üzenetére
Kb. 20 km/h felett már nem érződött a plusz tömeg a madison-nál, de lépésben haladásnál igen. Csak azért írtam a tdm-et példának, mert ismerem a városban és 220 kg. A tádé kormányszöge annyival kisebb, hogy nehéz vele sávot váltani két kocsisor között (láb lerak, akár még y-ozni is kell), míg az sh-val alig kell lelassítanom, mert maga alá forgatom a kormányt. Ezt nem érezhetted, amikor próbáltad, mert nem volt annyira nagy forgalom és a Rákóczi hídon simán lehet középen menni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- DIGI kábel TV
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron