Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Burt1793 #23892 üzenetére

    Egyetlen dologba kötnék bele, az a T-Max berángatása a robogók közé.:))
    Márpedig azért, mert ugye nem klasszikus robogó felépítése van...:B Az inkább
    egy CVT hajtású motorkerékpár, ahogy mondják. Robogó kinézettel, beburkolva.
    Bár én még soha nem mentem vele (és CBF250-nel is max. az oktatáson, tehát
    nincs tapasztalatom a döntögetős élvezkedés terén), szerintem a T-Max más.:D
    (Ha helyreáll a mostani vírusos mizéria, és a kolléga végre motorra ül, talán lesz
    alkalom kipróbálni: ha mást nem legyorsulni.;] Vagy beégni, hogy nem megy...)

    A többivel kb. egyetértek, mentem pl. 500-as robival, és nem estem tőle hanyatt.
    Jó, persze, jó, de valójában nem annyival jobb, mint amennyivel nehézkesebb.:D

    csongi: a hétvégi kiruccanás nem mindig Bp-Zakopane, hogy ha túra, az 500-as.
    Környező dimben-dombon igazán nem számít, hogy 30, vagy 40 LE a motorka...
    Max. nem fogsz emelkedőn sportkocsikat előzni utassal, hát istenem. Lehet, az
    utas nem is vágyik arra? Ha száguldozni akar az ember, akkor tényleg sor4 600,
    vagy fölötte, mert azokból simán kijön 100LE, ami robogónál elképzelhetetlen.:B

    Úgy tudom, főleg a CVT az oka, nem nagyon bírja az akkora terhelést. (Mondjuk
    a T-Max Turbos emberke sem nyilatkozott a teljesítményről... és a tartósságáról.
    De azt hiszem, amikor kerékre húzza azt a hosszú vasat, arra mondják: "elég".)

    Azért van miből válogatni.
    Így van, az 1 misis keret elég sok választást nyitva hagy.:DD Nekem pl. szimpi az
    X10 350 is, állítólag kezesebb, mint az 500-as nagytesó. Mondjuk kicsit fotel, na!
    Szerk: mondjuk most éppen 1 M fölött van, és a legolcsóbb is olasz import...:W
    Meg a legdrágább is. Mindegy, csak egy ötlet volt. Akkor egyelőre ez kiesik.:R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák