- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Hálózati / IP kamera
- Synology NAS
- Sweet.tv - internetes TV
- Router gondok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #5614 üzenetére
nem tudom, hogy van-e olyan, aminél megtalálom ezt a praktikusságot, mint a CVT-s társaknál
Röviden: Nincs. Fel lehet dobozolni, oldalra, hátra, tankra táska egy 'motort' (most maradjunk a motor és robogó elnevezéseknél) is, és egy robogót is. De ha kis kerekűeket nézel (12" körül) akkor ott marad hely a csomagtartónak, ennyivel többet tudsz pakolni.
A nagy kerekű robogóknál (pl Scarabeo, Liberty...) már elveszi a helyet a csomagtartótól, ott szintén a dobozolás marad.
Mindegyiknek van előnye-hátránya. Magyar utakon nagy kerék jobban bírja. 12"-lal el lehet lenni, de kényelmesebb a nagyobb.
Majából 150 vagy 250 lenne az ajánlott, de ha jó állapotú 180-as van, azt is meg szabad venni, ezt már kifejtettem privátban.Robogóval viszont ne nagyon akarj kanyarvadászni. Lehet, de farnehéz, nagy a rugózatlan tömeg, egy motorral sokkal jobb élmény. Ettől függetlenül néha én is megkergettem Maját Dobogókő felé.
www.dongosofor.hu
-
polimorf
tag
válasz 30z.Samu #5614 üzenetére
Ha a korod miatt nem gond akkor inkább korlátlan jogsit csinálj, mert rövid időn belül ki fogod nőni a 250-es kategóriát.
Én 2 éve 650-el kezdtem (előtte csak 50-es robesz volt) de már fontolgatom a nagyobb gép vásárlását (1000-es fölöttit).
Ha pakolni szeretsz akkor mindenképp valami nagyrobogó, vagy pedig valamilyen gyári dobozos vagy dobozolható túragép.
Persze múlik a stílusodon, méreteiden stb.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
kcsa
veterán
válasz 30z.Samu #5633 üzenetére
Már kifejtettem (szerintem neked is ) a véleményem: biztos rohadt jó feeling váltós motrozás, de munkábajárós, ingázós járműnek nem azt választanám, hiába állítja Csernus doktor is hogy sportmotor való városba Se csomagtartója, se minimális időjárásvédelem. Én pedig dugós részen járok (nem a szemétégetőre gondoltam ), akar a halál kuplungolgatni.
A vélemény - mint olyan - az enyém, nem kell egyezzen máséval, csak más véleményét lesz.rom
-
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #5641 üzenetére
Az "elvigyelek valameddig" kollégánál pont nem szempont a túrázás.
Én is vittem huszit a Majával, nem volt gond. Nem indulnék neki a
Dobogókői szerpentinnek így, az is ziher! De ha kell: kétszemélyes.Madisonnal is vittem. Arról egyszer majdnem ledobtam, mert ugye
a hátsó teló elég gatya volt, én meg csűrtem volna be az autók közé
megszokásból, és elkezdtünk elég szépen belengeni. Megfogtam.
Utána több ésszel közlekedve nem volt veszélyes a dolog... De az új
teló csodát tett, egészen más lett a gép. Stabilabb és "vezethetőbb".Madisonnal vittem már nővéremet is - bírta a vas. Direkt nem nagyon
hajtottam, mert akkor is sz*r volt a teló, meg nem szokott motorozni.
Ha mondjuk ki kéne menni országútra kétszeméllyel, akkor Madison.
Vagy "nagy" Maja: azon valószínűleg kényelmesebb az utasnak is.
(De ezt még nem próbáltam. A fotel viszont "királyi" rajta, az is tény.)Szerk: egyébként 250-es Majába 2 db fullface bukó ülés alá simán.
És még ott van a hátsó doboz, szóval lehet nálad tartalék bukó, LOL.
(Nővéremet sem spontán vittem: elvittem neki a régi sisakomat, mert
így nem kellett neki 1 órát buszoznia hazafelé, hanem 10 perc volt...)
Mondjuk ez az az egy alkalom volt. Örülnék azért, ha az utasom is
rendesen fel van öltözve, ha bármi van: ezért nem is viszem Barátnőm
sehova, meg ahogy írtam priviben, ő autózik. Ő visz engem, LOL.Szerk: Madisonba nem fér be az N103... Valami kisebb héjszerkezetű
talán! Szóval ott csak a doboz játszik. Mondjuk azokból is van akkora,
hogy be tud nyelni két sisakot, csak ha túl széles, városban bezavar...[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz 30z.Samu #5673 üzenetére
Mindegyiknek van/lehet, kisebb/nagyobb nyűgje. Csak nem mindegy hogy mekkora. Na meg milyen tulaja volt a gépnek az is sokat számit.
Huszi:
Minden kideríthető. Kulcsok,műszaki vizsga időpontjai,ha van szervizkönyv,stb. Kevés,szűkös anyagi keretnél a felsorolt dolgok mind mellékesek lesznek,mert az ár fog dominálni.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
SirKero
őstag
válasz 30z.Samu #5625 üzenetére
Burgman 400 de mielőtt megveszed valahonnan szerezz egyet ( ha más nincs bérelj ) és menj egy legalább 100-150 km-es kanyart. Én 193 cm vagyok és azért kellett eladnom mert nekem hosszútávon kényelmetlen volt de lehet hogy neked elég lesz a 183 cm-hez.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
üszök
őstag
válasz 30z.Samu #5692 üzenetére
Ez volt az első benyomás. Úgy szólt mint egy traktor,mondtam ne vegye meg,mégis elhoztuk. 2 szem félig el volt szakadva a vezérmű láncban,néha verte a feszítőt,néha nem. Gyári lánc 15k. Azóta át is lett festve,mert neki kék sárga Runner kell.
Mit szeretnél tudni? A Runner a robogók királya mondják sokan. (Szerintem csak volt míg meg nem jelent a NEXUS)Ha nem kifejezett típust keresel lehet jó motorokat olcsón venni,csak túrni kell a netet.
Én 200k-ért vettem 250-es Magyar papíros robogót februárban kis hibával,egész jó állapotban."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
-
-
-Mosquito-
őstag
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz 30z.Samu #5708 üzenetére
"...Azt tudtam, hogy drága hobbi a motorozás, de nem gondoltam, hogy ennyire...."
Akkor nézegesd az új gépek árait, na az a drága! Burgi 400 ABS-szel 2 miller! Egy egyhengeres robogó, vaze!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #5708 üzenetére
Igen, így csak 550 üzenetnél tartunk.
A generálról Majánál holnap tudok nyilatkozni... Ismerős ismerőse a szerelő, akihez viszem, azt mondták, korrekt, nem lehúzós...
Tömítés szett 7k (megvan)
Vezérműlánc 5k (következő rendelésnél megveszem)
Ha fúrni kell, Gergő azt mondta, hogy olyan 25K minőségi dugóval.
Emellé jönnek az apróságok, szilentek, szimeringek, csapágyak... stb
Valamint a munkadíj...Remélem azért 60k+ a tömítés szett fedezi.
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz 30z.Samu #5708 üzenetére
Ez kéne bele. (Tenyerem alatt a szíj) Nix lóvé rá gondolom. (~250eFt)
2004-ben nem volt fehér Burgi hatszáötven. Sem matyó hímzés.Kcsa:
Szíj szakad de ha már szér van borítva a cvt akkor 3db fogaskerék,2db éket is ki szokták cserélni. 150eft-ból is meg lehet úszni ha van ismeret. Ez egy összetákolt Burgi.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz 30z.Samu #5732 üzenetére
béjemvé
2006-2007 nem eszi az olajat!!!! meg!!!!
3szezon es pont olyan 10eves motor lesz mint most a 2002-2004 es vasak.
Es megint ami kintrol jott, azoknak a mostani 10 eves behozott motorok visszatekert orajahoz igazitjak. Vagyis, a 10 evesbe 25ezer az oran, valosagba 70-100k kozott. A 6evesbe 13ezer, valosagba 30k korul vannak.
Ami valos ora allasu az draga is.
Ez van.
Ha 250en erdekel tovabbra is itt all nalam egy foresight 250. Karbis nem mai darab -
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #5747 üzenetére
Ezek pont nem változóak, hanem futásteljesítményre vannak hitelesítve.
Olajcsere a Majákon 3000 km-enként, szíj 12000-ként, bár hamarabb, ha
széthajtod, vagy rosszul szereled össze. Szerelőhöz nem mennék, ezzel.Minden motorra oda kell figyelni. Ha "jelez" valamit, utánanézni. De jobb
nem megvárni, amíg jelez, hanem: szükséges karbantartásokat időben...A kopóalkatrészekre nem véletlen vannak csereperiódusok. (Elég baj az,
ha vmi 10 km múlva elszáll, te meg addig észre sem vetted...) Soha nem
hagyott cserben a Maja. Szíjszakadásnál igen, de az a legelején a tróger
kereskedők hibája volt. Akkor még szerszámom sem volt. Most már van. -
csongi
Topikgazda
válasz 30z.Samu #5744 üzenetére
Azért azzal legyél tisztába, hogy 250ccm től már annyiba van egy motor üzemeltetése mint egy 1,3-as suzuki wagonR ,vagy bármely kisebb japán ató.
250ccm szerelő bére nélkül cirka 32Ft/kmJah 2001-es karbis a kis honda, ami ugye sosem romlik el.
Ezért szereti bogyo12 is mert sosem kellett szerelnie[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #5753 üzenetére
Azt senki nem fogja megmondani, hogy TE mit szeretnél.
(Legalábbis ameddig egyedülálló vagy ugye, nyehehe.)csongi: de azzal is legyél tisztában, hogy Budapesten napi
közlekedés céljából autóba ülni halál, olyan dugók vannak.
Persze nem gond, "megoldja" a dugódíj napi 7-800 Ft-ért.
Meg ha nincs céges parkolód, akkor parkolásra is számolj:
még van, ahol ingyen meg lehet állni. De talán nem sokáig.Kérdezzük HGabor89-et: drágább-e RR-rel melóba járni?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó