Új hozzászólás Aktív témák

  • cOxeR

    Ármester

    válasz sz.zs. #35191 üzenetére

    Az a baj, hogy totál egyoldalú a helyzete a fogyasztóknak, túl nagy és túl magas érdekeltségi körben van mint szolgáltató, hogy holmi egyéni pereskedéssel lehessen győzni.
    Nekünk a 7 hónap alatt sikerült átírás után is képesek voltak olyan levelet írni, hogy mi voltunk a hibásak, miközben 3 napon belül adtunk le minden szükséges papírt...
    Semmit nem ismernek el hivatalosan… most is 1,5e kWh-val több a számla mint a valós fogyasztás, de tegnap jött az újabb számla, hiába reklamáltam meg az előzőt… és akkor itt lép be a jól kitalált rész, hogy más számláz más szolgáltat… MVM vs E.ON, MVM ügyfélszolgálaton is elkezdi csaj, hogy a számlázásban tud csak segíteni műszakiban nem, mert nincs kapcsolat az E.ON-al, de ha nem fizetek az E.ON-al kikapcsoltatja az áramot. :D Most akkor visszafelé van kapcsolat… csak ha az ügyfél érdeke akkor nincs? Van egy szolgáltató akit műszakilag felel, de nem tudod motiválni nem fizetéssel?? Világon nincs ilyen..
    Kettő ingatlannál nálam több kint 2e kWh-t becsültek el, ami nem kevés pénz, 2 hónapja a fülüket nem biccentik semerre… én meg nem fizetek… mindent is elárul, hogy kettő fogyasztási helyből kettőn gondom van.

Új hozzászólás Aktív témák