Új hozzászólás Aktív témák
-
-
cucka
addikt
Nem tudom mennyire számít olcsónak egy Tesla egy átlagos háztartásban
A többi elektromos autóhoz képest olcsó.de sokat 10 év alatt sem adtak még el,
Tavaly 1.8 millió Teslát adtak el világszerte. Az elég sok szerintem.A teslával az a baj, hogy olyan szeretne lenni mint az apple, iszonyúan lenn tartott alacsony áron kihozni
Az Apple sose szállt be az árversenybe, sőt mindig kifejezetten magas árakon árulta a termékeit.
Szóval nem, a Teslánál pont az Apple stratégiájának az ellentétét csinálják.
Ha feltétlenül kell egy párhuzam az autóiparból, akkor inkább a Mercedest mondanám, akik olyanok akarnak lenni mint az Apple - prémium jellegű tömegtermékek, kifejezetten magasan tartott árakkal.
Az más kérdés, hogy az Apple ezt úgy tudja megcsinálni, hogy a termékei minőségébe nehéz belekötni, ezt a Mercedesről nehéz elmondani.[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Az Audi kb. annyi autót adott el tavaly, mint a Tesla. Skodából elment kb. 800 ezer, Mazdából 1.2 millió.
A Mercedes minősége pedig jelenleg lejtmenetben van, kifejezetten alacsony az ügyfél elégedettségük, emellett jelentősen árat emeltek az utóbbi években. A 124-es vagy 140-es mercik kora lejárt, az 30 éve volt.
Tesla árazásban a tömegmodelleket nézd - a 3-as és az Y.
Model S-ből és X-ből elenyésző mennyiséget adnak el ezekhez képest.De igen, a föld teljes lakosságához képest 1.8 millió autó legyártása elenyésző. A teljes globális autóipar 60 millió autót gyártott le tavaly, hát hol van az a 8 milliárdhoz? Nem is értem, miért rugózik mindenki ezen az autóipar témán.
És a magyar minimálbérhez képest drága. Oké, ahhoz képest a 8 milliós Suzuki Vitara is drága.
És egy autóbuszhoz képest kevés benne a hely.
És az 1.9 tdi passat-al összevetve kevésbé jó arra, hogy hetente németországba ingázz vele.
És ha barnaszénből állítod elő az áramot, akkor nem is annyira környezetkímélő. Igaz, a mátrai erőmű kéménye nem a nagykörútra nyílik, ellentétben az autód kipufogójával.
Van még más fasság a tarsolyban?
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
De az is probléma, csak kissebb és könnyebben kezelhető.
1. felszerelni a létező legfaszább szűrőberendezést a mátrai erőmű kéményére az egy reálisan kivitelezhető projekt. Lecserélni a teljes magyar autóparkot környezetbarátra az reálisan nem kivitelezhető.
2. A 2 millió budapesti lakos rák-kockázatát nem növeli érdemben a mátrai erőmű szennyezése. A budapesti autók kipufogógáza viszont érdemben növeli a kockázatot.#47Szabi®
A Mercedes ahhoz képest képviseli a rossz minőséget, hogy 30 évvel ezelőtti autóik az autógyártás csúcsát képviselték. Ezek az autók a mai napig futnak afrikában, bőven millió kilométer feletti futással.Most magyarázd már el, mi indokolja azt, hogy egy mai Mercedes 15-20%-al drágább német prémium riválisoknál? Milyen műszaki megoldást kapsz tőlük, ami indokolná ezt a felárat egy BMW-hez képest?
A Mercedesek 30 éve is drágák voltak, csak akkor még indokolható volt a felár a többi gyártóhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
-
cucka
addikt
válasz Shadowbull #72 üzenetére
Egy jó minőségű felhasználói felületet megcsinálni egy autóban (vagy akár egy telefonon, weben, bárhol) az amúgy iszonyatosan nagy meló. Sokkal nagyobb kihívás, mint elsőre tűnik.
Ennek a műfajnak a nagymestere pont az Apple. Az, hogy valamiért jobban megcsináltnak érződik egy Apple termék felhasználói felülete, mint bármi más, az nem a véletlen műve.
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
A Nokia nem azért állt földbe, mert lassú volt a fejlesztési tempó. Azért állt földbe, mert jött az Apple az Iphone-al és újraosztotta a lapokat az iparágban.
A mobiltelefon fejlődési görbéje kilaposodott, az eszköz már lényegében "kész van". Nem csak az Iphone nem fejlődik ugrásszerűen, de az Androidos telefonok sem.
De ugyanez elmondható a tévékre, a fúrógépekre, a belsőégésű motoros autókra, stb.Szóval az a gondolat, hogy ettől csődveszély fenyegeti az Apple-t bármilyen szinten, az totál tévedés. Az LG-t se fenyegeti csődveszély azért, mert a tévéik évről évre nem fejlődnek elég gyorsan.
-
cucka
addikt
Most ez így lehetne egy vita ha 2008-ban lennénk. De hát ez 15 éve volt.
Pontosan lehet tudni, hogy az első iphone megjelenése vízválasztó volt.
A Google ezt észrevette, vissza is küldték az android-ot a tervezőasztalra.
A többiek (Nokia, Microsoft, stb) nem vették észre, ők már a mobil piacon nem léteznek.Szóval nem érdemes arról vitázni, hogy kinek lett igaza, mert hát tudjuk.
Ja, az app store-ról. App store-ja nem volt senkinek 2007-ben. Az egy új gondolat volt. És a lényegi újítása nem az, hogy a telefon képes más fejlesztőtől szoftvert futtatni, mert azt már a symbian meg a windows phone is tudta régóta.
A nagy újítás, hogy piactérként összehozza az app fejlesztőt a felhasználókkal, és ad arra eszközt, hogy a fejlesztő jelentős befektetés nélkül képes legyen pénzt keresni a termékével.
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Suzuki topik
- Háztartási gépek
- Politika
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Vírusirtó topic
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- További aktív témák...
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen