Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    Azért nagyon nem hülyék dolgoznak ennél a cégnél. Belátták. Belátták azt, amit sok mindenki látott, csak az európai politika próbálta ráerőszakolni a világra. Tegnap, vagy a napokban, a Mercedes is kimondta, nem lehet így villanyra átállni, ahogy a politika nyomta őket. Egyszerűen a vásárlókat nem érdekli. És közel se olyan kánaán az a villanyautózás. Maradványérték, fenntarthatóság...

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Shadowbull #10 üzenetére

    Az amerikai autógyártók, mint a Ford is, a Stellantis csoport egy része, elég jelentősen jelen van az európai piacon. És nem fér bele nekik sem, minden féle hajtás életben tartása. Ezért közvetve, ők is érintettek az európai regulák miatt.

    Kína helyzete kicsit komplikáltabb, mert az országukban valóban nincs kihatása a szabályozásoknak. De ők meglátták a lehetőséget, hogy az európaiak éppen lábon lövik magukat. És elkezdték elárasztani a kontinenst a saját elektromos autóikkal. Amik hosszú távon, iszonyat rosszat tehetnek az európai gyártóknak.

    Konkrétan, ha Európa nem kap észbe, az egész európai piac Kínától fog függeni. És teljesen el fogják magukat lehetetleníteni.

    Ebben az egész katyvaszban, (a nagyok közül) egyedül a Toyota volt végig észnél. Bár Toyoda menesztése szerintem, akkor is hiba volt.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák