Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
Most komolyan, hányszor írjuk le?
Nem kell program.
Nézd meg ims regisztráció állapotát. Ha ok akkor van VoLTE.
De azt miért olyan nehéz megnézni hogy hívás közben van e 4G net? Ha van akkor VoLTE aktív. 🤷 Ezer meg egyszer le lett írva hogy kijelzés az adott készülék adott szolgaltatóhoz tartozó profil beállításoktól függ.
Nálam (Samsung s21 ultra) csak Yettel és ex digi vel van kijelzés. Voda (Netfone) és Telekom nincs. Ettől még működik.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
félisten
Annyi, hogy amikor hívásban vagy, van-e 4G adatforgalom.
Ha van, akkor műxik a Volte, ha nincs, akkor nem.
Ennyi.Ha nem megy, akkor esetleg még annyit nézz meg, hogy a Volte carrier check ki/be van-e kapcsolva.
tárcsázóba ezt be: *#*#86583#*#* (disabled állapotban kell lennie), és utána a menüben lesz Volte vagy ehhez hasonló kapcsoló, és azt bekapcs.
Nekem Yettel esetén kellett az, hogy ezt kikapcsoljam, majd vissza. Hiába volt jó pozícióban a beállítás, be (azaz carrier check disabled) kellett újra kapcsolni.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Akelaus
senior tag
Az Ims regisztrációt nézd meg, miközben a telefon 4G-n van.
Nálam Telekom-Voda-Yeti mutatja, 4G kapcsolat esetén. Nem a hívás közben, hanem ha a net ezen van. H - H+ és 3g kapcsolatnál azt fogja írni, hogy nem regisztráltált.
Ha 4G kapcsolatnál ezt írja akkor két lehetőség van: a már írt kód és ott beállítani, illetve igenis nincs bekapcsolva.
Ne hagyd magad, mert nálam sem volt bekapcsolva mondhatott bármit a Netfone ügyfélszolgálat.
(Telekomnál sem, de nem is tagadták)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen