- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Netflix
- Microsoft Excel topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
- Google Drive
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
AnonymusX
senior tag
Szia!
Hol nincs opciód bekapcsolni, a készülékben? Ha igen, akkor ennek 2 oka lehet:
1) A készüléked nem ismeri jól a Netfone SIM kártyáját, azaz nem tudja róla, hogy VoLTE képesség is megvan a Netfone SIM-mel.2) A Netfone SIM esetén olyan konfigot alkalmaz, hogy a telefonban a felhasználó nem állíthatja a VoLTE állapotát.
Telefonhívás esetén megszűnik a 4G jelzés a térerő mellett?
-
AnonymusX
senior tag
válasz Matteus87 #2094 üzenetére
Nincs átjárás Netfone SIM-mel. A vodás csomaghoz olyan SIM jár, ami csak voda hálóra megy fel, Telekomos csomag esetén pedig csak Telekomos hálózatra megy fel a Netfone-os SIM.
Szóval neked utóbbi kell, de a Telekom hálózatát használó csomagok ára magasabb és külön kell ezeket kérni.
-
AnonymusX
senior tag
Szia!
Ebben a topikban kellett volna először szétnézned, első két kérdésre meg is lett volna a válasz.
Volte van akár vodás, akár T-s csomagot kérsz. Vowifi nincs, mert a Vodánál nincs, a T meg megtartja magának.
Nincs átjárás a voda és a T hálózata között. A választott csomag alapján dől el, hogy vodás vagy T-s leszel (ha pl nem megfelelő a voda neked, és mégis T-s csomagra váltanál, akkor gyanítom a csomagváltás SIM cserével is járna. Illetve én nem tudom, hogy a Netfone mennyire partner egy ilyen váltásban - főleg hűség mellett -, mert ugyan drágábbak a T-s csomagjaik, de mégis a vodásakat nyomják, szóval nekik az a megérős).
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
Nem mindegy, hogy milyen átjárást értesz ezalatt. Mert ahogy az eredeti kérdésed feltetted, abból az következne, hogy a Netfone előfizetéseddel/szerződéseddel - legyen az akármelyik csomag - a készüléked a Telekom és Voda hálózatot is képes volna használni. Na ez nincs.
Ahogy MadMancs írta, indokolt esetben mehet a váltás. Szóval esély megvan rá, nekem személy szerint nem tetszik az indokolt eset kitétel, de azt is érdemes szem előtt tartani MadMancs korábbi hozzászólása alapján, hogy a Telekomos csomagok létezése bizonytalan. Azaz korántsem biztos, hogy Voda->T váltást meg is tudsz majd ejteni, ha kiderül, hogy neked a Voda hálózata nem megfelelő.
#2236 Akelaus
Ez kicsit bonyolultabb. Nem feltétlen jelenik meg a VoLTE kapcsoló, ha a szolgáltató úgy kérte a VoLTE konfigot, hogy ez ne legyen látható és állítható.
Illetve ha a telefonod az adott hálózaton nem tudja a VoLTE-t, akkor előfordulhat, hogy nem ismeri a Netfone SIM-hez kapcsolódóan a használandó VoLTE profilt. Szóval hálózati és készülék oldaltól egyaránt függ, hogy működik-e. Nálad lehet készülék oldali támogatás hiány van.[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
Netfone-nál kopogtatnék a leírás miatt:
Ha a számhordozás elmaradt, vagy – a megállapodásban foglaltakhoz képest – késedelmesen valósult meg, illetve a szolgáltatáskiesés az egy munkanapot meghaladta, az átvevő szolgáltató kompenzációt nyújt az előfizetőnek. Ennek összegét a jogszabály az alábbiak szerint határozza meg:
- szolgáltatáskiesés esetén az egy munkanapot meghaladó minden további napra 10.000 Ft, de legfeljebb 50.000 Ft;
- késedelmes számhordozás esetén 5.000 Ft naponként, de legfeljebb 25.000 Ft.
Még szerencse, hogy maximalizálva van az összeg
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
A linkelt oldalon van további link a rendeletre, ott ki van fejtve.
Amikor szerződést kötöttél a Netfone-nal, akkor ennek része kellett legyen a számhordozási megállapodás, vagyis megegyeztetek abban, hogy mikor legyen a számhordozás. Ehhez a dátumhoz képest minden megkezdett nap beleszámít a késésbe.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz AnonymusX #2318 üzenetére
Egész pontosan a rendelet így fogalmaz:
(3) Ha az 5. § (6) bekezdése szerinti esetekben a számátadási időablak az igénybejelentéssel egyidejűleg nem állapítható meg, a szükséges egyeztetések és vizsgálatok lefolytatásával az (1) bekezdés b) pontja szerinti számhordozási megállapodást az igénybejelentéstől számított 5 munkanapon belül meg kell kötni.Tehát ha szerződéskötéskor nem volt ilyen megállapodás, akkor 5 munkanapon belül még pótolhatta a szolgáltató. Ha ilyet nem tett, akkor bizony nem szabályosan járt el a szolgáltató.
-
AnonymusX
senior tag
Nem tér ki erre, így gondolom lehet szóbeli és írásbeli is. Aminek a ténye valahol végül rögzítésre is kerül a szolgáltató rendszerében (és gondolom aztán a központi referencia adatbázisban).
A lényeg ott van, hogy miután bejelentetted az igényed mobil szolgáltatásra a Netfone-hoz, 5 munkanapon belül értesíteniük kellett volna arról, hogy legkorábban mikor lehetséges a számhordozás. Mindig a legközelebbi lehetséges dátumot kötelesek felajánlani, de te kérhetsz más időpontot is. Ha ilyen nem volt, akkor a Netfone nem szabályosan járt elSzóval mindenképp érdemes reklamálni a Netfone-nál.
-
AnonymusX
senior tag
válasz mihaczitomi #2355 üzenetére
1 év hűség.
-
AnonymusX
senior tag
válasz MadMancs #2537 üzenetére
Ennyire azért nem kell védeni a Netfone-t.
Qltsar fórumtárs késleltetett számhordozása kapcsán linkeltem neki, hogy hogyan is kéne végződnie minden ilyennek a Netfone-nál is. Aki akar, tanul belőle, aki nem, az átlépi, mert off.
Pont azért tettem offba, hogy nehogy érzékenyen érintsen bárkit, de úgy látom, ezt nem sikerült elérni.
-
AnonymusX
senior tag
Véleményem szerint ez továbbra is hibajegy, egy első körös gyakornokon vagy betanított munkáson nem nagyon juthatott túl. Ugyanis nem hivatkozhatnak arra, hogy külföldi szolgáltató, mert volna lehetőség vizsgálatra.
Egyrészt a Netfone meg kellene tudja keresni a külföldi szolgáltatót, aki meg tudja nézni mi a helyzet nálad az ő hálózatában.
Másrészt külföldről is az otthoni mobil core hálózattal tartja a kapcsolatot a mobilod, azaz az internetre a honos szolgáltatódon keresztül jut ki. Ezért van az, hogy mobillal külföldön is magyar IP címet kapsz. Ergo ha néha működnek a weboldalak, akkor az azt jelenti, hogy itthon is meg lehetne nézni mi újság. A jelzésváltásokat rögzítenie kéne a Netfone/vodadone rendszerének (szóval vissza is nézhetnék), de lehetőségük is van élőben monitorozni mi történik a mobiloddal onnantól, mikor hazáig eljut a mobilod feljelentkezési kérése.
Egyébként ha a szolgálató nem képes a hiba elhárítására, az felmondási alapot ad az előfizető kezébe. A lényeg, hogy be kell jelenteni ismét, hogy hárítsák el a hibát.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
30 napjuk van válaszolni, felesleges hetente írni, lehet emiatt visszacsúsztál a lista végére. Nyugodtan meg kellett volna várnod a 30 nap leteltét.
Vagy vársz tovább míg reagálnak, vagy már most hatósághoz fordulsz. Bízom benne, hogy nem a kivárásra játszanak, és nem a fejvakarás megy náluk, hogy mit kezdjenek a leveleddel. Viszont amilyen ÁSZF-jük van, és amennyi késedelmes/nem jogszabály szerinti számhordozás volt itt a topikban, nem lepődnék meg. Ugyanis az nem szabályos számhordozás, hogy az előfizető majd valamikor kap egy SIM-et postán és majd valamikor megtörténik a hordozás. A Netfone-nak pontosan meg kell tudni mondani a legkorábbi lehetséges időpontot az igénybejelentés után 5 munkanapon belül.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz simpley #4138 üzenetére
Kicsit fentebb E300TD fórumtárs hasonló problémát írt le. Nála kártyacserét csinálnak. Ha Te is ezt tapasztalod, akkor már nem egyedi hiba.
Amit megtehetsz, hogy hibabejelentést teszel, nem engeded lezárni a jegyet, míg meg nem oldódik. Vagy ha friss szerződés, akkor 14 napon belül elállhatsz tőle.
-
AnonymusX
senior tag
Ne védjük már a törvényszegést.
A Netfone számhordozásokat sem volt képes a jogszabályok szerint végrehajtani. Emellett emlékezzünk vissza a weboldalon a csomagoknál jelzett egykori árgaranciára. Továbbá ott van a csodás ÁSZF, ami egy ideig (míg követtem a Netfone ténykedését) erősen hiányos volt. Nem olyan rég pedig a felmondási jogot tagadták le az előfizetők előtt.
Mikor aktuális volt a váltás nálam, fogtam a fejem, és a fentiek miatt úgy döntöttem, hogy abból a cégből, ami így működhet, nem kérek. Nem lettem netfone-os.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz mihaczitomi #5007 üzenetére
Szia!
Mobil flották alatt keresd, mert a KÜF flotta és nem virtuális operátor, mint a Netfone, nem jár neki külön topik.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz enginev3.0 #5250 üzenetére
Telekom internet előfizetés mellé nem fognak bekötni még egyet Netfone alatt, ha erre gondoltál. Ugye ilyenkor a Telekom megvizsgálja, hova lenne a kötés és egyébként is az ő embere megy ki, szóval látni fogja, mi a helyzet.
Helyette lehet, de akkor sem tuti [link] vagy érdemes esetleg a távozási szándékot jelezni a Telekomnak, bízva abban, hogy megdobnak egy kis kedvezménnyel [link].
Azt hiszem a vezetékes Voda topikban olvastam, hogy valaki így akart duplázni, hogy a Voda Telekom optikán szolgáltatott netjét akarta megrendelni, de emiatt visszadobta a Telekom a létesítést.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProBook 440 G6 (FHD 14"/i5-8265U/8GB DDR4/250GB SSD) olcsón,csak a hétvégén!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- SAMSUNG ODYSSEY OLED G8 S34BG850SU
- AMD Ryzen 7 5800x3D Aqua Garancia 2026.10.16
- HP ENVY 16-h1002nl - ÚJ - 16" 2.8k TOUCH OLED notebook - Core i9-13900H, 32GB, RTX 4060 6GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs