Új hozzászólás Aktív témák

  • tag

    válasz _drk #15115 üzenetére

    Szerintem túlreagálod, hogy így fejeztem ki azt, az ehhez hasonló játékok hoznak le a fősodratról, és konkrétan a Sonyéról is. Ha a maroknyi sonys belső stúdió zászlóshajói bem jönnek nagyon be, akkor érthető, hogy nem csinálnak kedvet a konzoljukhoz. A Guerilla, mondjuk, korábban sem volt acélos, végig lehetett lőni a Killzone-okat, de műfajon belül nem meghatározók. Elnézést, ha ezt szerintem a maga sajátosságával együtt jól írja le a system anti-sellerség. Valljuk be, az Xbox-vásárlás racionalitását is csökkenti, ha valaki nem szereti se a Halót, se a Gearset, se a Forzát - ami rám szintén igaz, de más szempontok miatt lett értelme.

    Félreértés ne essék, nem érzem magam megsértve ennyitől, csak próbálom kifejteni, ha látszólag valamiért érzékenyen érintett, természetesen jogod van csacskaságnak tartani a véleményemet, de az tény, hogy én így éltem meg a játékot, és a legjobb, amit tehettem volna az a refund kérése lett volna végigjátszás helyett, ha pár óra után dobom, akkor kevésbé lett volna hangsúlyos emlék, de akkor is egy olyan játék lenne, mely azt az érzést váltaná ki, hogy miatta érdemes konzolt venni.

    A játékról más topikokban leírtam részletesebben a véleményemet, de a lényeg, hogy Aloy karaktere pszichológiai logikát tekintve szerintem mellément, a világot nem találtam eléggé a reaktívnak, a bulket sponge nem tetszett. Nekem üres és felszínes volt ahhoz, amennyi időt elvett. Nyilván ha jobban elkap a gameplay loop, a setting vagy a történet, akkor ez kevésbé lett volna probléma.

Új hozzászólás Aktív témák