Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz T.Peter #6607 üzenetére

    Ehhh, elfer ez itt, latod, a tobbieknek is jo. :DDD
    De amugy meg ha ugy vesszuk, temaban is vagyunk, mert gyakorlatilag arrol beszelgetunk, hogy konzolon milyen feny-arnyek megoldasok lesznek a generacioban, icipici kiteressel ide-oda neha.

    zozika84: Unreal Engine 5-ben bejott egy uj fajta dinamikus megvilagitasi technika, az a neve, hogy Lumen. Gyakorlatilag az RT alulfejlett uncsitesoja, aki hasonlo vegeredmenyt tud produkalni, csak kicsit ergyabban, kicsit kevesbe valosaghuen, de cserebe toredek eroforrasbol. Szoval a tema az volt, hogy megeri-e normalis RT-t hasznalni az iszonyatosa teljesitmenyert cserebe, kapunk-e annyit a penzunkert, mint amennyit elcseszunk, vagy nem. Mivel perpill nekem nincs lehetosegem ezt kiprobalni, de rohadtul erdekel, T.Peter kollega kisegitett egy kis tesztelessel. YT: Lumen vs RT
    szerk: YT videotomorites nagyon nem tesz jot a dolognak, pont az RT extra pontossaga veszik el benne, de ha a nagyobb, arnyekos (pl fal arnyeka) feluleteket nezed, latszik, hogy az RT elethubb/pontosabb/precizebb, viszont szerintem nem annyival, hogy megerje az iszonyatos extra felarat. A sima UE4-es megvilagitashoz kepest viszont azonnal latszik, hogy mindket megoldas konkretan egy generacios ugras, az UE4/5 kulonbseg nagyon latvanyos.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák