Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _drk

    őstag

    válasz Wesder #4787 üzenetére

    De pont hogy kitolják, mert nincs elég eladva az újból. Vagyis elég lenne egységes idő alatt, de annyi van piacon az előzőekből hogy kidobott pénz lenne azt nem figyelembe venni.
    A legnagyobb különbség amúgy az előző generációkkal szemben, hogy a ps4 és Xbox one bár hardveresen gyengék mégis nagyon jó trükköket dolgoztak ki a fejlesztők ennek kiküszöbölésére, amit még továbbra is nagyon szépen fent tudnak tartani és még sincs akkora elgyengülés mint előzőleg. Ps2 annyival nevetségesebb volt a 3al szemben hogy muszáj volt tovább lépni.
    Meg ne felejtsük el hogy az előző és mostani generáció már nem speckó proci meg ilyenek, hanem inkább pc alapúak.
    Tehát a csúszkákat szépen tudják húzogatni.
    Plusz itt nem egy teljesen más architerurara kell fejleszteni.

    De még arra ez is rájön hogy a legtöbb játék annyival nagyobb hogy nem 1-2 év a fejlesztés, hanem 4-5 is akár.
    Ugye Codokat is 3 évente dobnak ki a giga csapatok rövidebb sablonosabb játék menettel szemben egy Horizon vagy Elden Ringgel ahol mindent is meg kell tervezni még mindenek előtt. A HFW, hogy már kész lett ilyen állapotban az annak köszönhető, hogy a régin csak csiszolni kellett és már akkor elkezdték ennek az alapjait.
    Mire eljutnának oda hogy nextgen meg ray tracing a játék alapja már kész van mert késznek kell lennie.
    Ebbe csúszott bele a cyberpunk! Akkor változtattak hatalmas dolgokat amikor már késő volt.

    Kb azok a nagyobb játékok fognak mutatni valamit amik 2020ban kezdtek el fejleszteni és meg is adják az időt és a módját neki és már eszükbe sincs 2025re olyat prognosztizálni, hogy vesznek még az emberek ps4re játékot.

Új hozzászólás Aktív témák