- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Egyébként az első néhány komolyabb sofőr nélküli baleset véget fog vetni az egésznek, mert ha más nem, akkor az emberek fogják szabotálni ezeket az autókat.
Ez egy oltári marhaság. Az önvezető autók már akkor jobbak lesznek ha csak egy százalékkal lesznek biztonságosabbak a többinél és ezzel mondjuk éves szinten 100 000 ember életét mentik meg. Hozzáteszem már most jobban, pontosabban óvatosabban vezet egy tesla FSD mint a legtöbb emberi sofőr.
De fontos leszögezni hogy az önvezető autó is fog tudni tévedni mert nincs tökéletes sw viszont ismétlem nem is ez a cél hanem az, hogy a nagyátlagnál jobb legyen és ha ezt elérjük akkor már megérte. Persze lesznek hőbörgők de azok mindig is voltak minden változásnál. Ez a jövő tetszik nem tetszik.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz Shadowbull #64 üzenetére
Ez egy teljesen megalapozatlan kijelentés, és nem is igaz. - Miből gondolod? Merthogy a statisztika nem téged igazol az adott km-re vetített balesetek számában súlyozva természetesen az arányokkal.
De pontosan az a cél, hogy az önvezető autó biztonságosabb legyen mint a sofőrök. Soha senki nem gondolja, hogy tökéletesek lesznek, mert ennyi erővel repülők sem repülhetnének mert ott is van kockázat, hogy meghibásodik stb mégis kapnak engedélyt.
Vagy pl autonóm metrók stb.Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Az a baj, hogy ilyen döntéseknél statisztikákban kell gondolkodni amire az "átlag" ember nem képes. Minden tiszteletem Édesapádé de gondolom megérted, hogy a döntéshozóknál ez nem sokat nyom a latba. Amiket írtál az a két véglet de itt nagyságrendeket kell nézni nem a sokaságból kiragadni egy egy példát és azok alapján döntést hozni. Az viszont igen, hogy rohadt sok a baleset ami emberi mulasztásból pl sima gyorshajtásból adódik, vagy mert az adott ember fáradt, ideges, mobilozik stb.
Shadowbull: Baromira van csak kellene tudni angoldul meg leglaább a google első találatokat elolvasni:
The results showed that human ridehail drivers had a crash rate of 50.5 crashes per million miles (CPMM), while self-driving cars had a crash rate of 23 CPMM. Moreover, human drivers were the primary contributors to 69 percent of their crashes, while self-driving cars were the primary contributors to only 10 percent of their crashes.
Forrás: https://www.warpnews.org/transportation/self-driving-cars-are-safer-than-human-drivers-study-shows/
De itt egy másik is: https://www.theverge.com/2023/12/20/24006712/waymo-driverless-million-mile-safety-compare-human
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz Shadowbull #82 üzenetére
Ja ha te mondod akkor ok. Innentől kezdve én kiszálltam mert te még semmi konkrétumot nem mondtál csak anonim tagadsz objektív számokat.
Hozzáteszem még abban sincs igazad, hogy a jogsi szerzésnél nem lehet hibázni. De rohadtul lehet van is 10 pontod amit veszíthetsz. Nagy hibát valóban nem véthetsz. Na pont ez lesz az önvezető autóknál is.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Mini-ITX
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- GTA V
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen