Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezekiell
veterán
Musk mindenről is hazudik.
De a Tesla/SpaceX/stb eredményeit nem Muskhoz kell kötni - azaz nem lesznek szarok/semmisek azért, mert Msuk egy nárcisztikus pszichopata. Ez mondjuk elég sokaknak nem megy...
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz Alogonomus #41 üzenetére
Ez nem arról szól, hogy újra megvetetik valakivel aki már egyszer megvette, olvasd el azt a cikket alaposabban.
Európában meg nem lesz FSD még jó darabig (sajnos), szóval pénzt kiadni az EAPért lehet max, ami meg nettó marhaság.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz Shadowbull #44 üzenetére
Semmilyen FSD nem lesz, semmilyen cégtől, amivel szépen nő a hátrány ezen a téren is az európai autógyártóknak.
Tényleg remek. janem
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz Shadowbull #47 üzenetére
Nem csak a Tesla létezik a világon, szakadj el kicsit tőle (pedig direkt próbáltam segíteni benne a "semmilyen cégtől" résszel). Waymo mond valamit? Na ott van lemaradás.
És ha jól tudom, még nincs is piacon a BMW L3 drive.
Nincs semmilyen lemaradás, soha nem is volt.
Jót nevettem, köszi[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz Alogonomus #48 üzenetére
Itt a probléma a Tesla nem transzparens kommunikációja, mert baromira nem egyértelmű a dolog.
A kérdés ugye az, hogy customerhez köthető-e az FSD, vagy járműhöz. Én utóbbihoz kötném, és emiatt sztem maradnia kellene minden eseteben az FSDnek az autón, de az első opcióhoz is vannak valid érvek. Mondom: a probléma a transzparencia hiánya.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz Shadowbull #51 üzenetére
autógyárakhoz semmi köze
Dughatja mindenki a homokba a fejét természetesen, ahogy szeretnéAki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Magyarországon tényleg egy fityinget nem ér az EAP, ez tény. A legújabb FSD viszont már egész jó - kolléga nap mint nap azzal jár, és saját bevallása szerint vezet olyan jól az FSD, mint ő.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
háde háde héde csókolom, zavar van a fejekben!
amit Karotta tesztelt, ami Európában használható, az az EAP: enhanced autopilot. Ami az USAban van, az az FSD. A kettő között világegyetemnyi különbség van, én utóbbiról beszéltem.
Önvezetésnek meg szintjei vannak, L1től L5ig. Amit te szeretnél, az az L4/L5 - de odáig el kell jutni. Nem a Concorde volt az első repülő se
Egyébként az első néhány komolyabb sofőr nélküli baleset véget fog vetni az egésznek
Volt belőlük már jópár, mégis halad előre a dolog.Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
egy önvezető kamiont pár egyszerű bójával megállásra lehet kényszeríteni, még akár a rádió kommunikációját is el lehet nyomni, hogy ne tudjon riasztani. Aztán nyugodtan ki lehet rámolni az egész cuccot, majd felgyújtani, hogy még felvétel se maradjon az dologról.
Pontosan ugyanúgy, ahogy egy emberi sofőr vezette kamiont is megállásra lehet kényszeríteni egy kölcsönzött rendőrjelmezzel, stb. Keményen tolod ezt a képzelődés dolgotAki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Most is lehet rabolni, akkor is lehet majd, nem egy új probléma.
A GPS spoofing meg egy létező probléma, volt is rá már teszt ahol simán meg is bukott egy Model3 - de ez pár éve volt, azóta passz h mit javítottak a dolgon.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
-
Ezekiell
veterán
Azt nagyon erősen kétlem, hogy örökké vezetni fogunk, szerintem még bőven a mi életünkben lesz valódi önvezetés.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
-
Ezekiell
veterán
válasz Shadowbull #131 üzenetére
Ja, a teljes belvárosa Phoenixnek, San Francisconak és Los Angelesnek + Austin egy része. Icipici terület, tényleg
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Itt ugye a gond megint az, hogy körtét hasonlít almával a dolog, hiszen a Tesla bárhol megy (hogy hogy, az most mind1), a Waymo/többi meg nem bárhol, csak előre mappelt területeken.
Ezeknek így semmi értelme, csak hangulatkeltés.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Rakd ki a Waymot mondjuk Mountain viewba, és nézzük meg, ott mennyi a disengagement statisztika nála meg a Teslanál.
Na ezért körte-alma.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Nagyjából matstat első órán elmagyarázzák, hogy ha két adathalmazod alapvető, meghatározó tulajdonságaiban eltér, akkor értelmetlen korrelálni.
Lásd pl nem hasonlítasz össze mondjuk egy ASIC-ot egy PC-vel lebegőpontos számítási teljesítményben, csak mert "mindkettő számítógép".
Avagy: akkor lenne az összehasonlítás releváns, ha ugyanazokon az utakon néznék a két fél teljesítményét. Az, hogy egy előre feltérképezett és betanított pályán X autó milyen teljesítménnyel működik, annak 0 relevanciája van Y autóra ami egy teljesen más környezetben működik.
Nyilvánvalóan a Waymo sokkal jobban fog teljesíteni az általa ismert területen, de "egy nagyon behatárolt, kontrollált területen belül". A Teslanál meg nem egy ilyen területről vannak az adatok, így értelmetlen a hasonlítás.
Túlmagyaráztam, de szerintem érted te, csak simán nem akarod ezt elfogadni, ami szíved joga. Ettől még az FSD-t lehet szarnak tartani, sok szempontból az is (a 0 seces visszadási idő pl nonszensz és életveszélyes szerintem is).
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Annyira jól, mint a waymo, sehol, az tény.
Egyszerűen más a hozzáállás: a Waymo kis területre fókuszál, azon akarja jól betanítani az autót, ami skálázhatóság szempontjábóol nagyon nem jó (pl Kiskunlacházán mikor lesz Waymo? sose kb), a Tesla meg inkább mindenhol kicsit/nagyon (hit szerint helyettesíthető) szarul csinálja, de így könnyen terjeszkedik (Kiskunlacházán is pl)
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
-
Ezekiell
veterán
Az elektromos autó nem egy mindent megoldo dolog még mindig. Ha pályázni akarsz sokat, vagy azonnali készenlét kell, akkor ice kell.
Ha meg városban rohangalsz sokat (pl futár), ne adj isten a (lokális) környezetvédelem fontos, akkor meg az ice egy szar hozzá képest.
Ezt kéne megerteni végre.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
-
Ezekiell
veterán
válasz forumpista #167 üzenetére
Ez a lehetőség/veszély egészen konkrétan bármelyik cégnél, bármelyik technológiánál, bármelyik terméknél fenáll, szóval pont ugyanannyira érv az önvezető autók ellen, mint mondjuk a gyógyszerek ellen. Azokat is títsukbe?
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Bocs, de teljesen igazad van: a mobilitás luxus. Autótartás luxus. Vége a szép éveknek, kizsákmányoltuk a Földet, és bizony bele is döglünk mint faj, ha nem teszünk baromi fájdalmas lépéseket. Ennél SOKKAL fájdalmasabb lépések kellenek majd, csak szólok előre.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Ugye ezt magyarázod azoknak is, akiknek az FSD volt a halála, azoknak akik FSD/Autopilot mellett alszanak a kocsiban, vagy telefonoznak stb. mert a marketing azt mondta hogy önvezető?
Darwin díjasok, ennyi.
edit: félreértés ne essék, ettől még bazira félrevezető az FSD név, és rég meg kellett volna változtatni, és szarrá büntetni a Teslat miatta és a marketingjük miatt.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Ezt máshogy látjuk, szerintem igenis az emberek hibája, hogy nem néznek utána, és elhiszik Musk kamuját. Ezer meg egy helyen le van írva, hogy NEM L3 az autó, baromira nem.
Ez nem menti fel Muskot (felőlem rárohadhat a műanyag lakat).
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
-
Ezekiell
veterán
Szar példa a Boeing, ugyanis nem a tiéd, nem te vezeted, nem a te felelősséged. Ez nagyon mellé ment. És btw, jelenleg elég nagy problémája a legitarsasagoknak hogy az utasok bojkottaljak is a Boeing géppel induló útvonalakat. Mik vannak, tudatos fogyasztók....
Aki vesz egy ilyen autót, az igenis nézzen utána, igenis tudja, mit csinál. Alapvető elvaras, hogy a 2 tonnás szarjaval tudjon közlekedni, tudja mit csinál az autó.
Aki marketing bullshitek alapján akar onvezetni anélkül hogy megtanulna hogy mi is az, azt egy életre tiltani kellene a vezetestol, ahogy Musknak is rég börtönben a helye.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen