- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
krx21
nagyúr
válasz Partizan182 #14200 üzenetére
A dinamikus kontraszt, HDR estén a fényerő miatt néha kell, a részleteket nem csökkenti és alacsonyon van.
Színhőmérséklet pedig nem hideg, hanem semleges. Én egyszerűen nem szeretem, ha a fehér: az cigaretta koszos sárga. Még akkor sem, ha van olyan film studió ami ezt preferálja. Evvel sokan vagyunk szerintem így.
Amúgy nem csak 1 fajta színhőmérsékletetre lehet kalibrálni, a Technicolor sémán belül a színhőmérsékletek, mind megtartják a részleteket... -
junior19
senior tag
Te is mindent megteszel, hogy még véletlenül se tudd 100%-san kihasználni a készülékedet.
Ráadásul, még magadnak is ellentmondasz.
Megbízol a Technicolor beállításaiban, de azért a dinamikus kontrasztot bekapcsolod. Egy IPS kijelzőnél megérteném, de egy Olednél? Ha jó is volt a gamma értéke, akkor szépen tönkre is vághattad. A színhőmérsékletet közepesre állítod, ha jól be volt állítva, akkor a 6500K színhőmérsékletet megemelted olyan 8000K környékére, aminek a következménye az lesz, hogyha színhelyes volt a megjelenítő, akkor ezzel a mozdulattal meg is változtattad ezt. Kb minden szín kékbe húz. Neked ez lehet így tetszik, de akkor teljesen mindegy melyik képopciót használod, mindegyiket be lehet állítani ízlés szerint. De itt mindennek megvannak határozva a szabvány értékei, amibe az ízlés nem fér bele, mert borít mindent.
A Technicolor sem 100%-os, ezt felejtsd el, ahogy a THX sem. Csak megközelítik a szabvány értékeit a beállításokkal, jobban, mint másik üzemmód. De LG -nél az ISF is jó szokott lenni.
A kontraszttal kapcsolatban pedig csak annyit, hogy a kolléga valószínűleg arra gondolt, hogy egy megfelelően beállított fehérszint mellett, ha az oledfényt 30-40 között használják, akkor az az előírt 120 csúcsfény helyett 180-220-at fog jelenteni. Az igaz, hogy maga a kontraszt értéke ha lenne, akkor nem csökkenne, mivel a fekete értéke az 0 marad. De ha nincs jól beállítva a fehérszint, s az oledfény emelésével érik el a szabvány értékét, akkor a csúcsfény értéke megfelelő, de a szürkék szintjén nem a gamma értékének megfelelő lesz a fénysűrűség szint, ami hatással van a gammára, a kép dinamikájára és mélységére van hatással.codec project
-
Partizan182
senior tag
Alacsony dinamikus kontraszt HDR10-nél alap, de azért mert ott az nem dinamikus kontrasztot jelent, hanem az active hdrt kapcsolja be. SDRnél ugyanez már töri a fenti/lenti részleteket.
Az ÖSSZES kontentgyártó D65 fehérpontot használ (~warm 2) kb úgy 100 éve, megszokást igényel elsőre, de utána lehetetlen visszamenni a kékes / lilás takonyba (Normál színhő). De senkinél sem fog kopogtatni az ISF rendőrség a beállításai miatt
-
Partizan182
senior tag
válasz junior19 #14203 üzenetére
Low APL jeleneteknél előfordulhat, bár nem hiszem hogy Gyuri erre gondolt volna (majd megírja). Felmerül néha hogy a HDR olyan mintha egy fátylat lehúztak volna a képernyőről, ez megy le nehezen egyeseknek. A fátyol természetesen az sdr szűkös fény/színtere meg kevés graduációja miatt van, nem hibás beállítások miatt.
-
krx21
nagyúr
válasz Partizan182 #14204 üzenetére
Nézz a B7-en egy jó teszt ábrát, az alacsony dinamikus kontraszt nagyon enyhe és nem vág le semmit...
Én egyenlőre a koszos cigaretta sárgába nem mennék bele. Ha ez tetszene sok embernek, akkor minden gyári beállítás erre lenne téve, de nem... A többségnek nem tetszik. Egyszerűen hiányzik az igazi fehér, valamint a színhőmérséklet attól semleges, hogy pont nem húz el semmilyen irányba... -
Partizan182
senior tag
A dinamikus kontraszt dinamikus ám (tudom, megdöbbentő), máshogy fog viselkedni tesztábrán mint valós kontentben. Igen, a d65 fehér a napfény által megvilágított papír színére van állítva. Merthogy irl ezzel szoktunk találkozni. Sárga fénnyel úgy értem (napfény, villanykörte, olvasólámpa stb).
-
krx21
nagyúr
válasz Partizan182 #14208 üzenetére
Még jó, hogy mindenki arra állítja, amire akarja.
Bár megjegyzem, hogy valamelyik nap próbálgattam egy 4K GOPRO-t és semleges színhőmérsékletel, inkább köszönt vissza az a színvilág, amit filmeztem, mint bármelyik meleggel... Persze ennek lehet semmi jelentősége. -
Partizan182
senior tag
Ja, anyám ilyen még, hogy kifejezetten a Dinamikus képmódot szereti, nehogy már az unalmas valóságot kelljen a képernyőn nézni
Goprot elhiszem, digitális filmfelvétel esetén mindig van utólagos color-grading, ott állítják be a színeket (D65re kalibrált professzionális Sony oleden). Igazából a színhőnél nincs nagyon olyan hogy abszolútértékben helyes / helytelen, az emberi szem pár perc alatt hozzászokik (igen, a cigipapírhoz is), itt inkább arról van szó hogy azt szeretnénk látni amit a rendező megálmodott (és ő d65ön álmodik).
-
krx21
nagyúr
válasz Partizan182 #14210 üzenetére
"Ja, anyám ilyen még, hogy kifejezetten a Dinamikus képmódot szereti"
Ezt hol is írtam?
Egy Technicolor séma alacsony dinamikus kontrasztal, nem kifejezetten dinamikus típusú kép... De inkább próbáld ki...[ Szerkesztve ]
-
Partizan182
senior tag
Arra írtam hogy nem mindenki szereti a referencia képet csak ennyi.
Alacsony din kontraszttal kísérleteztem anno, de vagy nem csinált semmit (eleve kontrasztos kép esetén) vagy elbarmolta a képet (most így hirtelen az éhezok viadalának valamelyik sokadik része van előttem, azt nagyon kontraszt-szegényre masterelték, din kontraszttal tök más az összhatás).
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Ezek nem mások mint ugyan olyan profilok mint a többi, ettől függetlenül soha nem lesz tökéletes egyik sem. A Sonynál a Cinema Pro volt a leginkább közel a referencia értékekhez, de a fényerőt és úgy általában mindent csak méréssel lehet pontosan belőni. A Sony max fényereje 50-es érték a csúszkán amiből a 120cd/m2-es értéket a 14 adta ezen a fényerő skálán. Nálad az 50-es érték nagyon magasnak tűnik, szinte biztos hogy mérnél olyan 180cd/m2-t is ha nem többet. Nyilván egy világos szobában kicsit feljebb lehet emelni, de az akkor is sok. Egyébként be lehet kalibrálni egy tetszőleges profilt is, aztán a régit meghagyva lehet próbálgatni őket. Ha már ilyen jó kijelzőnk van akkor használjuk ki az adottságait, persze ha neked ez a jó akkor használd így, csak ne ajánlgasd másoknak mert nem az a jó.
-
krx21
nagyúr
Pontosan az a lényeg, hogy nem mindenkinek tetszik ugyan az. Valamint én oda is írtam, hogy a beállításaim az én mostani ízlésemet elégíti ki... Nem mindenkinek van otthoni profi műszere, profi gyakorolt tudással. Innentől kezdve csak a gyári testreszabása marad, szem és izlés szerint. Ha valaki jobban kedveli a basszust a zenében, akkor annak nem fog tetszeni egy kiegyensúlyozott fejhallgató. Szerintem sokkal fontosabb az, mind képnél és mind hangnál is, hogy az ember tudja mit keres vagyis szeret. Hangképből is létezik nagyon sok, egyik sem jobb mint a másik, hisz mások vagyunk. Láttam én már a gyakorlatban, papiron jól sikerült kalibrálást, amit nézni nem volt jó, látszott valami nem sikerült. Onnantól kezdve én abban sem bízom 100%. Eleve van rengeteg műszer és egy igazán jó az több 100.000Ft.
A fényerőt pedig semmiképpen nem papir alapon szeretném beállítani, hanem a saját szememnek, aki nem úgy tesz, az a lényeget felejti el..
Neked amúgy sikerült bekalibrálni, hogy minden tekintetében jobb képet kaptál a Te szemednek? Mert ez lenne a lényeg...[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
A tudás nincs meg de mitől is lenne meg hiszen soha nem foglalkoztam a témával. A kalibrálás még folyamatban van és junior19 a nagy segítségem amiért nagy köszönet neki.
Szerintem az érzékszervek olyan biológiai eszközök, amik nagyon gyorsan alkalmazkodnak a környezeti viszonyokhoz, különben az élet göröngyös útvesztőjében nem jutottunk volna el idáig. Hidd el hogy nem is olyan nehéz megszokni a sz@rt, de az is igaz hogy egyeseknek van érzéke a hangzáshoz és képi világokhoz is. Most biztosan nem fogalmaztam kellően szakmaian, de ez az egésznek a lényege, vagyis az alkalmazkodás. Hozzáteszem az ember érzékszervei még a hangulattól is nagyban függnek. Szóval nem egyszerű a történet. -
Bakus
tag
Azt úgye tudod, hogy nem minden tv-t egyesével kalibrálnak a Technicolornál. Amúgy meg egy olyan profilt készítettek ami nekik tetszik és ami messzebb van az általánosan elfogadott értékektől mint az ISF profilok, emiatt más mérőértékekkel az ő profiljuk lenne a pontosabb.
Amúgy személyes véleményem az, hogy lehet neked más képi illetve hang beállítások tetszenek mint ami a referencia, de kérlek akkor ezt tartsd meg magadnak mert ez ebben a formában teljesen egyéni ízlés függő.
Egyébként zenénél és házimozinál is próbálják megközelíteni azt a hangképet amit keverésnél elképzeltek, úgyan ez a helyzet a képi világgal is.[ Szerkesztve ]
"A víz örök, de a gép változik"
-
krx21
nagyúr
válasz Partizan182 #14217 üzenetére
Miért mondod, hogy elbarmoltam??? Mert nem jön be a meleg színvilág? A dinamikus kontrasztot pedig leginkább csak azért kapcsoltam be sdr-ben is, mert hdr-ben jól jön. De szinte nem is csinál semmit...
-
krx21
nagyúr
válasz Partizan182 #14222 üzenetére
Szerintem nem véletlenül választható hőmérséklet a Technicolor sémában. De nagyon szívesen megmutatnám Neked, hogy milyen élethű bőrszíneim vannak. Azt mindig figyelem...
-
krx21
nagyúr
válasz Partizan182 #14224 üzenetére
Próbálja ki minden b7 tulaj az én egyszerű beállításomat és mondjuk a rtings-ét.
Nézze, tapasztalja, kiváncsi leszek, lehet egyedül maradok, bár akinek eddig mutattam senkinek nem jött be a meleg...
Még én is adok neki egy próbát.... Nekem olyan mintha feltettem volna egy napszemüveget...[ Szerkesztve ]
-
Partizan182
senior tag
Mert a váltás mindig fura, függetlenül hogy miről mire váltasz. Amihez hozzászokik a szemed, azt fogja "helyesnek" érezni. Próbáld ki 2 óráig warm2-on aztán menj vissza Normálra. Ugyanannyira fog fájni csak a másik irányba (jujj minden sárga lett helyett jujj minden kék lett).
-
krx21
nagyúr
-
krx21
nagyúr
válasz Partizan182 #14227 üzenetére
A meleg 1 nem játszik? Az mégsem annyira meleg...
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Ne ragadj le a színhőmérséklet hideg/meleg/semleges beállításokon, ott is eltérhetsz ezektől. A Sonynál pl Profi 1 és 2 van, hogy most ez Profil vagy Profi akar lenni azt nem tudom, Sonynál nem lehet tudni.
ui.: angolul Expert szóval Szakértői mód akar lenni, de lehet magyaroknak csak profil.
[ Szerkesztve ]
-
Partizan182
senior tag
Hehe, én is azon kezdtem. Ha ez megnyugtat nekem 2 hónapnyi oda-vissza cseszegetés volt anno mire beleszoktam a Warm 2-be, elsőre lehetetlenül sárgának tűnt.
Természetfilmeken lehet jól látni a Normál képmód "áldásos" hatását, aki járt már erdőben az tudja milyen ott a napsütés, ahogy a sárga fényt szétszórják a zöld levelek. [link]
Ezt érdemes megnézni Normal/Warm2 váltással, látni fogod mire gondolok.
Egyébkén meglestem a Technicolor presetet most jobban, Oled light kicsit magas az én ízlésemnek, egyébként kb az amit én használok ISF alatt.
-
krx21
nagyúr
válasz Partizan182 #14231 üzenetére
"2 hónapnyi oda-vissza cseszegetés volt anno mire beleszoktam a Warm 2-"
Na, ott az őszinte szó! Akkor tudod miről beszélek...
Megpróbálom igérem. De ez a 6500K-ra kalibrálás, nem olyan elavult megmaradt dolog, mint a 24p?[ Szerkesztve ]
-
krx21
nagyúr
-
Joshi
titán
"De ez a 6500K-ra kalibrálás, nem olyan elavult megmaradt dolog, mint a 24p?"
De nem ám, ráadásul mindez 120cd/m2 fényerőn különben megint odavágsz az egésznek. Elég kicsit eltérni ettől és a mérés már egészen más. Én most azzal szopok, hogy mindig mást mérek, gyakorlatilag semmihez nem nyúlok és mégis mást mérek néhány órával vagy nappal később. Így elég nehéz kalibrálni.A szervizmenübe nem akarok belenyúlni mert garis a cucc, de szerintem ott lesz a 3 kulcs közül az egyik(Ready Player One).
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Gondoljunk bele egy színárnyalatba, ha megváltoztatom a fényerőt, akkor mindennek paff a picsába. Szóval a színhőmérséklet és fényerő nagyon is együtt kell hogy mozogjon, különben káosz lesz a végeredmény.
Mi a tökömért vettem kolorimétert, csak a szívás van vele. Benyomom a színt 65%-ra, fényerőt 60-70%-ra oszt jóccakát. Minden csilli-villi és nincs gond.
[ Szerkesztve ]
-
Partizan182
senior tag
Igazából mindegy hogy hol a fehérpont, a lényeg hogy közös megegyezés legyen. Ha a rendezô hûvöseb/semlegesebb fehéreket akar használni egy adott jelenethez/filmhez megteheti, egyszerûen szól a coloristnak hogy haver, vedd hûvösebbre az egészet, legyen mondjuk R-5/G0/B+10 a fehér amit használunk.
A gond az hogy ha az origód (D65) más mint neki akkor a te "fehéred" a fenti filmben jóval kékebb lesz és nem az a semleges amit szántak. Szal a D65 fehérszint nem jelenti azt hogy minden automatikusan sárga lesz (nem kötelezô a 0/0/0 fehéret használni), hanem csak azt hogy a koordináta-rendszer amiben a színeket határozzák meg ugyanott helyezkedjen el a színtérben.
-
yodamastah
őstag
Ha megváltoztatod egy képpont fényerejét, és a tv jól keveri a színeket, akkor nem megy semmi a picsába. ELvileg ilyenkor a fényessége változik és kész. Ha szín információt tartalmaz a képpont, akkor egyszerűen csak a luminanciája változik, a kolorimetriai koordinátája nem.
Persze van sok megjelenítő, amin egy-egy paramétert állítva elállít más jellemzőt. De ugye egy ilyen "olcsó" konzumer terméktől nem várható el, hogy mérnöki pontossággal reagáljon le a színkeverő rendszere minden változtatást.
Partizan182:
"Igazából mindegy hogy hol a fehérpont, a lényeg hogy közös megegyezés legyen."
Ez a lényeg. A tartalom D65 fehér ponttal lett legyártva, akkor azért kell oda rakni mert tökéletes színvisszaadás D65 fehér pont mellett érhető el. Ezen nincs mit mit variálni.
[ Szerkesztve ]
-
allein
addikt
Sziasztok. Mi az oka annak, hogy a B7 készülékem iszonyú lassú sebességet produkál wifin és lanon is? Próbáltam egy teszt mérést ugyanott ahol a TV van, telefonon- 307/181. TV-n: 14/10. Ez wifi, router AC képes.
Lanon a TV-93/93. Switch-ből (gigabites) megy a lan kábel a TV-be. Mi lehet a gond?
Beépített böngészővel végeztem a méréseket.
Szerk: C6 is lassú lanon: 80/90 wifin 191/ upload- nem történik mérés
(#14240) Ijk - akkor a lan rejtély megoldva, szánalmas a 100 Mbites hálózati kártya
Router a nappaliban van, egész lakás 35 nm2. De a hálóban nincs baj a wifivel, ahogy említettem telefonon hasít. Marad a lan.
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
zsozsa74
senior tag
Sziasztok!
Kb. egy hónapja nyúzok egy Philips 55POS9002-t. Gondoltam ide másolom, amit korábban értékelésként írtam az MM, árukereső és a Philips oldalára. Hátha valaki más is megosztja a tapasztalatait ezzel a típussal kapcsolatban.
Íme:
"Ha valaki igazán szép látványra vágyik filmezéshez, videójátékhoz, akkor ezzel a tévével nem nyúlhat mellé. Némi finomhangolásra ugyan szükség van, mert az alapbeállítások nem az igaziak, de utána garantált az ambilighttal fűszerezett vizuális gyönyör.
Azonban az android operációs rendszer meg tudja keseríteni az egyszeri felhasználó életét. A készülék alapból lassan reagál, időnként még jobban belassul (egy gombnyomásnak van, hogy 10 mp múlva érkezik meg a hatása) , gyakran bugos, a hang eltűnik, vagy éppen bekapcsolódik a szándékosan kikapcsolt tv hangszoró, stb. A user interface minden, csak nem felhasználóbarát.
Az egyik legnagyobb probléma a tévé beépített médiaplayere, amely nem képes lejátszani USB-s eszközről az UHD tartalmat, csak ugráló hanggal és képpel. Szóval jelen állapotában külső média playerre van szükség. Mielőbb szükség lenne egy teljesen újraírt firmware-re, hogy a felhasználó mindig jól érezze magát használat közben.
Sajnos a távkapcsoló egy túlsúlyos darab, amelyről lespórolták a sötétbeni illuminálást, a gombok nyomáspontja nem a legjobban érezhető és szorosan egymás mellé vannak rakva, sokszor mellényúl az ember. Viszont az aljára elhelyezett qwerty billentyűzet jelent némi gyógyirt.
DE! Ha megfelelő eszközről érkezik a 4k-s HDR-es tartalom, az szinte feledteti az összes problémát, elképesztő a látvány. És ahogy említettem az Ambilight is rettentő sokat ad hozzá. A fekete, az koromfekete, a nap kiégeti az ember szemét, a mozgás gyönyörű (jó beállításokkal nincsenek artifactek, stb. ), játékban nem érzékelhető az input lag (mondjuk erre amúgy sem vagyok érzékeny...) (Gémereknek javaslom a Gears of War 4 villámlós, tornádós pályáját, ahol katapultozni kell. Brutálisan állejtős amit a tévé kitol magából)
A tévé vételét nem bántam meg, azonban amíg nem érkezik hozzá egy minden ízében javított firmware, csak a távirányító bekapcsoló gombját és a Source gombot fogom használni, külső lejátszó és felvevő eszközökre fogok támaszkodni.
Előnyök: szenzációs képminőség, ambilight, a tévé hangját is a pozitívumokhoz sorolnám (bár nem vagyok egy vájtfülű..)
Hátrányok: lassú bugos androidos operációs rendszer, csak 2 db 4k képes hdmi csatlakozó van a négyből, nem ergonómikusan kivitelezett távkapcsoló"
Fw frissítés utoljára februárban volt, a support csak sablon hülyeségekkel ráz le. Mikor feltették rá az OS-t, senki nem próbálta ki ezt a tévét??
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz zsozsa74 #14241 üzenetére
Köszi a véleményed
'A tévé vételét nem bántam meg, azonban amíg nem érkezik hozzá egy minden ízében javított firmware, csak a távirányító bekapcsoló gombját és a Source gombot fogom használni, külső lejátszó és felvevő eszközökre fogok támaszkodni.'
Sajnos ez már csak ilyen, szinte minden tvnel ez a jelenség tapasztalható de hát vegulis mint tv helytálló, és az a lényeg, szerintem
A tv legyen tv, a' krumpli leves meg legyen krumpli leves'[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
zsozsa74
senior tag
válasz zsozsa74 #14241 üzenetére
Még annyit tennék hozzá, hogy most már nagyon jó áron ki lehet fogni (persze kinek mi a jó ár) az OLED cuccokat is, nekem most sikerült a jelenlegi árához képest 140-el olcsóbban venni az MM-ben, ami azért nem mindegy. Érdemes figyelgetni az akciókat. Most pl. együtt volt valamiért egy időszakos leárazás, meg talán Galmour napos kuponos ákcijó, így jött össze a -140 rongy.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
mike92
kezdő
nem tudom rendesen elmagyarázni, ezért csináltam egy videót arról, hogy C7-en a PS4 Proval mozgásnál elsötétülnek a világos objektumok (game üzemmódban):
https://streamable.com/tcns9
Más is tapasztalta ezt? Volt nálam Xbox One X is, és azon a gears of war 4-en semmi ilyesmit nem tapasztaltam. Eddig nem sok játékkal toltam Pro-n, de az Uncharted 4-nél és Lost Legacy-nál baromira zavaró ez a jelenség.A Másik kérdésem az, hogy köv héten fog lejárni a MM 60 napos visszavásárlási garanciája, szóval gondolom érdemes megnézni hogy van-e uniformity, banding, beégés, stb. Van valamilyen egyszerű módszer erre? Ti hogyan ellenőriztétek ezeket?
-
-
alaves
addikt
válasz Partizan182 #14231 üzenetére
Ezért mertem javasolni a flatpanelshd fehéregyensúly beállítását, mert az én szememnek ez a legsemlegesebb (nincs "piszkos cigaretta" és nem is hideg).
Amúgy ezt a vörös subpixel gyengeséget meg nem is értem, meg nem is látom még HDR demokban sem.
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
Partizan182
senior tag
válasz alaves #14249 üzenetére
Ha a 2 pontos fehéregyensúy korrekcióra gondolsz az panelrôl panelre változik, nem érdemes másolni, szabad szemmel is lehetetlen belôni (max ha van mellette egy referencia kijelzô). Enyém pl egyértelmûen zöld-többletes, ha a flatpanels beállításait másolnám csak roszabb lenne.
Lassan bejáródik, érik egy rendes kalibráció nálunk
Új hozzászólás Aktív témák
- Naim Mu-So 2 Wood Edition - Makulátlan, akár beszámítással
- Apple Homepod (2. gen) - Csomagolás bontott, makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro -Csomagolásbontott, makulátlan, jótállásal, akár beszámítással
- Apple Airpods 2 (2019) - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
- Apple Airpods Pro 2 (2023) USB-C - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs