Új hozzászólás Aktív témák

  • I.T.E.M

    senior tag

    válasz Celtis #37269 üzenetére

    Azért nem kell ám félteni a gyártót, ezt is bizony belekalkulálta mikor kitalálta a termék árát és a garanciális feltételeket. Gondolod, hogy Ők erre nem gondoltak ? Az LG sem szeretetszolgálat és az Oled szériás készülékek bizony prémium kategóriás termékek, így az ilyen jellegű csere is bele lett kalkulálva, hogy ha a kedves ügyfél bejelenti, akkor ne okozzon nekik ez problémát. Amennyiben nem így lenne, akkor nem is cserélnék, hanem simán elhajtana az ügyfélszolgálat, meg megmagyaráznák a magyarázhatatlant is, hogy ne kelljen veled foglalkozniuk. Ez a fajta lerázási technika sok gyártónál, márkánál bevett szokás. Ettől függetlenül én magam sem néznék pixelhibás készüléket, hanem egyszerre kérném a hibátlanra a cserét.

    [ Szerkesztve ]

    日本 - ダイレクトストリームデジタル

Új hozzászólás Aktív témák