- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- SUSE Linux
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Microsoft Excel topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Max
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz Celtis #37269 üzenetére
Azért nem kell ám félteni a gyártót, ezt is bizony belekalkulálta mikor kitalálta a termék árát és a garanciális feltételeket. Gondolod, hogy Ők erre nem gondoltak ? Az LG sem szeretetszolgálat és az Oled szériás készülékek bizony prémium kategóriás termékek, így az ilyen jellegű csere is bele lett kalkulálva, hogy ha a kedves ügyfél bejelenti, akkor ne okozzon nekik ez problémát. Amennyiben nem így lenne, akkor nem is cserélnék, hanem simán elhajtana az ügyfélszolgálat, meg megmagyaráznák a magyarázhatatlant is, hogy ne kelljen veled foglalkozniuk. Ez a fajta lerázási technika sok gyártónál, márkánál bevett szokás. Ettől függetlenül én magam sem néznék pixelhibás készüléket, hanem egyszerre kérném a hibátlanra a cserét.
[ Szerkesztve ]
日本 - ダイレクトストリームデジタル
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iPhone-t használók OFF topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Motoros topic
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Autós topik
- További aktív témák...