- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Opera böngésző
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Microsoft Excel topic
- Amazon Prime Video
- Total Commander
- Amazon
-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AL
addikt
válasz kets520 #46012 üzenetére
Szia. Az ügyfélszolgálaton nincs külön panaszos ügyekkel foglalkozó illető? Ha van, akkor Őt kellene Kérjed. Az "egyszerű" ügyfélszolgálatosoknak az a dolga, hogy ilyen esetekben lerázzák az embert. Így voltam régebben a Sonynál, hiába írtam le, mondtam el mi a probléma mindig csak a szoftverfrissitést mondogatta, meguntam és kértem egy hozzáértő kollégák. Akkor irányítottak a panaszkezeléshez. Ott orvosolták a problémámat, cserekészüléket kaptam. Ha az első ügyfélszolgálatosra hallgatok megbolondított volna az a TV, azóta is kínlódhatnék vele, ha még működés. Próbálkozzál! Üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen