- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Milyen routert?
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz lala666 #88685 üzenetére
Engem qrvára nem érdekel ez a téma, de ha már felhoztad, akkor én eltéréseket, de ez az én "dolgom", szakmai ártalom, viszont nem érdemes ezzel foglalkozni, jó a kijelző és ez a lényeg. Az LG-m is hasonló.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Farkassacred
őstag
Én nekem egy Sony oled tévénél van uniformity hibám és az igazán érdekes benne az, hogy a bekapcsolástól számítva csak 5-10 perc után jelenik meg a folt (gondolom amíg bemelegszik a panel), addig teljesen makulátlan a panel. De a nagyobb vicc az egészben az, hogy a Sony részéről ez még hibahatáron belül esik és nem is foglalkoznak vele.. Hogy ne csak a samsung legyen itt fikázva mindig.
Képek a hibáról:
1
2
3
4
Sajnos elég sűrűn viszontlátom ezt az "aprócska" kellemetlenséget.. -
Pro Koryak
addikt
Na majd az lesz az érdekes, amikor a Samsung LG panelt épít be az oled tévéibe.
[link] -
demmer123
őstag
65 B3 és 65 C3 között sok a különbség képminőségben? Csakis FHD, HDR, 4k filmnézéshez lenne használva.
Megéri a plusz árt a c3?
-
alaves
addikt
válasz Farkassacred #88702 üzenetére
Ezt és az egyéb kisebb hibákat kizárólag az LG fogadja el hibának. Aki háklis az ilyenekre, az csak LG-t vegyen.
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
Sasi001
aktív tag
válasz Pro Koryak #88704 üzenetére
Csak egy részletet ragadtál ki a cikkből. Samu befejezné az LCD tv gyártást és a hézagot nem tudja kiküszöbölni ezért vennének panelt az Lg-től. QD oledből nem tud annyit gyártani, hogy helyettesítsék az LCD-t és a woled előállítása olcsóbb.
-
Tikakukac
titán
válasz Sasi001 #88708 üzenetére
Helyesen: ha találkozol is ilyennel, akkor majd a support megmondja, hogy rosszul látod. Meg a fényképező is.
Az a menüpont amúgy ott van-->screenshot, hogy nincs ott-->de ott van-->de nincs, hát nyilazd már be hol van-->hát ezt nem értik.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Farkassacred
őstag
válasz alaves #88706 üzenetére
Ez sem teljesen igaz, mert 2021-ben még cseréltek nálam tv-t, hasonló hibával.
Ezzel itt. (jobb fele az az élesebb folt csak kosz)
Szerintem csak szimplán bohózat ami itt megy Magyarországon, a Media Markt visszaküldött darabjait random feladó hozzáállását is beleértve. Valszeg azért sem éri meg sony-t venni mert kevesebb fogy, hamarabb hozzád vágnak egy visszaküldöttet. Vagy csak nem szabad a novemberi-decemberi időszakban oled-et vásárolni, fene tudja.
Mindegy, megyek még pár kört, aztán hagyom a fenébe.[ Szerkesztve ]
-
Sasi001
aktív tag
válasz Farkassacred #88711 üzenetére
Emlékszem amikor panaszkodtál miatta. Szerintem ne hagyd legyél egy kicsit esélyesebb. Előbb utóbb kicserélik.
-
junkpod
nagyúr
válasz FollowTheORI #88668 üzenetére
Szer5egy ilyen teszten meg az LCD is beegne...
Box's don't touch!
-
junkpod
nagyúr
válasz Farkassacred #88702 üzenetére
A jobb felső részén a világosabb téglalap alakú folt?
Box's don't touch!
-
Farkassacred
őstag
válasz junkpod #88714 üzenetére
Igen az az. Előszőr a szervizes beégésre gyanakodott, de direkt megnéztem a szerviz menüben, hogy mennyit futott, és hát nem sokat. Kb csak annyit amennyit használtam 1-2 hét alatt. Megaztán a beégés egyből látszódna, ez meg 10 perc után mutatkozik csak.. Az előző tévémen (2021-ben amit cseréltek) egyből látszódott mindig az a két folt bekapcsoláskor, ki érti ezt.
-
Sasi001
aktív tag
válasz Farkassacred #88718 üzenetére
És elutasítják a javítást?
-
polonic
félisten
LG G3-ban már nincsen képernyővédő, mint mondjuk a B8 esetében, ha megáll egy youtube videó vagy bármilyen film, akkor elindul pár perc után automatikusan?
Beállítási opciót sem találtam erre. -
dgyuri0123
nagyúr
válasz Farkassacred #88702 üzenetére
Ez valóban eléggé ratyi. Szerintem is reklamálj, ne hagyd annyiban a dolgot. Írj a Sony M.O.-nak, hogy nem tudod elfogadni ezt a hibát és vagy panel, vagy készülékcserét kérsz.
Vicc, hogy ilyen képre azt mondják, hogy hibahatáron belül van. Eszem megáll."csak a zene van"
-
Celtis
veterán
válasz Farkassacred #88702 üzenetére
A Sony ügyfélszolgálat sem egyszerű, de ha elég kitartó vagy, akkor foglalkoznak veled.
Nem tudjuk mi volt a kommunikáció, de semmi esetre sem azt kell kérdezni, hogy ez így jó-e vagy sem. Ehelyett be kell jelenteni, hogy ez számodra elfogadhatatlan hiba és a kijavítást kérni. Elutasítás esetén nyomatékosítani a kérést, jelezni a hajlandóságot a probléma eszkalálására. Ha ezek után is leráznak akkor Békéltető testület. Minderől legyen írásos bizonyíték.
Nem kerül semmibe, csak egy kicsit a sarkadra kell állni. -
Sasi001
aktív tag
Használtam Lg-oledet amiben folyamatosan panelt cseréltek. Más szerencsésebb volt, van aki nem. A samuval semmi bajom. Ja ennek ellenére nem szidtam az Lg-t, sem a support-ot. Pedig az első csere után már nem ment könnyen. A samuval eddig semmi bajom sem a support-al. Sokan szidják, elképzelhetetlen, hogy valakinek nincs gondja vele? 49-évesen hidd el nekem is van tapasztalatom. Ezzel mi a gond? Na ez a korrekt hozzáállás.
-
Sasi001
aktív tag
válasz Tikakukac #88715 üzenetére
Nem célom vitázni de emiatt megy a folyamatos panel cserélgetés az Lg-nél is és igen ez a hiba nem igazán van jelen a samsungnál. Sőt sokkal kevesebb a Pana vagy philips esetében is ugyanazzal a panellel.
“Ezt és az egyéb kisebb hibákat kizárólag az LG fogadja el hibának. Aki háklis az ilyenekre, az csak LG-t vegyen.”Akkor ki erőlteti a dolgot? Ki az lg-munkatárs?
Akinek jó a folyamatos cserélgetés az vegyen, holott vehetsz olyat amivel nincs ilyen gond.
-
Tikakukac
titán
válasz Sasi001 #88726 üzenetére
nem igazán van jelen
vs
nincs ilyen
És ezekből tonnaszám gyártod az ellentmondásokat saját magad. Konzisztens módon tarts ki az egyik mellett, mert azt a "tüzet" amit kapsz, azt egyébként többek között emiatt kapod.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sasi001
aktív tag
válasz Tikakukac #88727 üzenetére
Unalmas ez a szőrszálhasogatás de ha neked ez jön be a te dolgod. Itt a fórumon nem volt ilyen hiba samsung esetében. Lg panelek esetében rengeteg a Tinting banding foltosodás, ( persze magas az eladási szám) hetente legalább ketten küldenek képet, ez jó vagy cseréltessem? Ezek tények. De tudjuk te support minősítés alapján vásárolsz, mindegy milyen a termék. Nem igazán értem a kötekedésed.
-
Sasi001
aktív tag
Samsung QD-oled tulajoktól kérdezném, hogy tapasztalt valaki tintinget, bandingot, vagy egyéb foltosodást? Unatkozó fórumtárs megnyugtatása miatt.
-
lala666
senior tag
válasz Sasi001 #88729 üzenetére
Nincs,de ne foglalkozz vele. Én az lg oledeimen elfogadtam, hogy kompromisszum kell a panelhez. Samsungnál a panel tök homogén, ott meg mással kell kompromisszumot kötnöm viszont jobb a képminősége...legalább a samuban nem kell rózsaszín fehéret és sárgás füvet nézni. A G3 jobb panellel rendelkezik szerintem mint a többi lg. Azt lehet vennék.
Saeco xelsis suprema 8889/00, Samsung 65S95B, Iphone 15 pro max, Apple watch9, Samsung galaxy Tab S8,. DELL Latitude 5501
-
alaves
addikt
válasz Sasi001 #88708 üzenetére
Nem csak a specifikus WOLED hibákra gondoltam, hanem egyéb kisebb hibákra, amelyek a QD-OLED-en is lehetnek (pl. pixelhiba).
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
Sasi001
aktív tag
válasz lala666 #88731 üzenetére
Ugyan ezért választottam én is amikor csereutalványt kaptam. A világból ki lehetne kergetni a tintingel, utánna olvastam a QD oled-nél nem voltak ilyen problémák, sem foltosodás. A G3-nál elvileg már nincs Tinting. De van itt egy két fórumtárs akik szerint ajnározom a samsungot. Ez vicc inkább nagyon sokan erőltetik az Lg-t. Tény, hogy eddig hibamentes. Ha valami gond lesz vele azt is megosztom tapasztalatszerzés céljából.
-
Sasi001
aktív tag
válasz alaves #88732 üzenetére
Előbb utóbb biztos előfordul majd pixel hiba, de itt egy foltosodás miatt ment a vita. Nem tudjuk hogy áll hozzá a Samsung mert bár azért egy kis idő eltelt a QD-oled megjelenése óta, Tinting banding miatt nem cseréltetett senki panelt. Talán valakinek volt pixel hiba de neki kicserélték a panelt.
-
Farkassacred
őstag
válasz Celtis #88724 üzenetére
Nem egyszerű a sztori. Először szóltam annak a hivatalos sony szerviznek, akik korrekten intézték az előző oled tévém. Ki is jött hamar, fotózott egyet aztán mondta, hogy el kell küldeni a főnöknek (állítólag Brüsszelben döntenek róla, persze a 2021-es hibás tévémnél egyből hívott az email után, hogy csereutalványt vagy egy ugyanilyen készüléket kérek, no mindegy.)
Aztán 1 hónapig semmi, nekem kellett végül utána érdeklődnöm, hogy most mi a helyzet, aztán jött a visszautasítás meg Brüsszel stb. Gondolom, ha nem hívom, sose kaptam volna választ. Aztán mondta, hogy írjak az ügyfélszolgálatnak ilyen esetben, de ők is csak annyit írtak 15 kép után, hogy ez még belefér, de azért hívjak fel egy másik sony szervizt, hogy ők vizsgálják ki jobban az esetet. Küldtem is egy email-t a másik szerviznek, azok meg másnap már hívtak, hogy hozzák az új tévét, de aztán ismét hívtak még aznap hogy mégsem hoznak újat, mert benne volt már a rendszerben a hiba visszautasítva.. Gondolom, ha először hozzájuk megyek, már lenne egy új tévém..
No mindegy, a lényeg, hogy a Sony support önmagában nem tud segíteni, még szervizest is magadnak kell keresni, semmit sem intéznek.
Most írtam egy másik szervizesnek is, majd kiderül mi lesz. -
Tikakukac
titán
válasz Sasi001 #88728 üzenetére
Alighanem a szőrszálhasogatás kifejezést nem jól használod amúgy, mert jelen eset minden, csak nem ez. Gondoltam szólok.
Következő hiba amit elkövetsz igen, az pont az, hogy eladási darabszámok nélkül próbálsz meg mindjárt statisztikát gyártani, csak, hogy igazold magad. Hiba, öreg hiba ismét.
De tudjuk te support minősítés alapján vásárolsz, mindegy milyen a termék.
Kik tudják ezt? Maximum azok, akik nem tudnak magyar nyelvet értelmezni, mert az teljes biztos, hogy ezt én így le nem írtam soha. Maximum azt, hogy ha nincs rendes support, akkor mindegy milyen a termék, nem érdekel, mert úgyis el fog romlani és akkor nem szeretnék tátott szájjal rohanni abba a bizonyosba. Vagy azt, hogy először a támogatást nézem meg és utána nézem meg mi akadt fent a szűrőn és azt specifikálom meg az ízléseim szerint. Megkérlek, hogy vagy idézz vagy pontosan fogalmazz, de olyat ne állíts ami nem igaz.
Nem igazán értem a kötekedésed.
Pedig egyszerű. Mikor kijelentesz valami nagyon-nagyon-nagyon általánosat és erőset, azt akkor támaszd meg rendesen ám érvekkel objektíven, ne szubjektíven és csapongva, mert roppant komolytalan tőle egy thread. De ezt már többen felhozták, x. alkalommal sem megy átA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sasi001
aktív tag
válasz Tikakukac #88737 üzenetére
“2023-ban ha valaminek jó a szervize az az alap. Onnan indulunk felfelé. Mivel minden hitvány, a csúcs a bármiből is, ezért én azon szoktam meglepődni pont, hogy gané supporttal is vesznek eszetlen drága elektronikai termékeket emberek “
Gondolom részedről ez nem ellentmondás. Ezek alapján meg veszed a “gané” support-os terméket. Ismerek egy két hasonló jellemű embert de szerencse, hogy a baráti körömben nincs ilyen.
-
Sasi001
aktív tag
Plussz a második.
De tudjuk te support minősítés alapján vásárolsz, mindegy milyen a termék.
Ezt te soha nem írtad le. Akkor ez mi?
“hogy ha nincs rendes support, akkor mindegy milyen a termék,nem érdekel” -
umek
tag
válasz Sasi001 #88729 üzenetére
Semmit.
Még a tavalyi nagy kuponhalmozós akció alkalmával húztam be, már több mint egy éve nyúzzuk. Jellemzően Plexről 4K tartalom, gyerekeknek erre még rájön egy jó adag XboxSeriesS, minimális TV-adással. Egy szintén samsung soundbarral használom. Egyébként fali konzolon pihen.
Imádom, elképesztő TV.Légy korrekt.
-
Tikakukac
titán
válasz Sasi001 #88738 üzenetére
Gondolom részedről ez nem ellentmondás.
Ezt igazolásnak hívják, ebben hol az ellentmondás? Most írtam le neked még 2 módon ugyanezt, kott ugyanezt
Ezek alapján meg veszed a “gané” support-os terméket.
Nope, mondom én, itt durva szövegértelmezési gondok vannak. Mondjuk legutóbb a 20k-s elemtöltő 690Ft-ra elárazva bevallom nagyon sokat nem gondolkodtam, hogy vajon milyen meglepi lehet, de ezt remélem elnézed nekem 1,5 gömb fagyi áránál
Ismerek egy két hasonló jellemű embert de szerencse, hogy a baráti körömben nincs ilyen.
Mármint olyanokat akik dolgoztak nem kevés évet értékesítésben és szervizben és a mai napig százas-ezres tételben igazgatja egy cég elektronikai és IT flottáját? Lehet kéne 1-2 ilyen haver és mesélnének akkor a helyzetről
A másodiknál tényleg ágrajzot kell csinálnom, hogy megértsd mi a kettő mondat állításában a diffi?
szerk. Úristen, most nézem, mondom tényleg lehagytam egy szóközt? Ja nem, még az idézés sem sikerült helyesen.Figy, részemről ezt én itt elvágom, nem tudok mit kezdeni a szituval, ha akarod folytatjuk angolul priviben ha az jobban megy, mert ez magyar nyelven egy katasztrófa. A további legjobbakat.
lala666: Nem kevés, de hát kinek nincsenek
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
szkutyi
őstag
Mai nap itt volt nálam Vhiktor kalibrálni.
Profi a témában prémium felszereléssel, nem találgat látszik nem ma kezdte.
SDR-EN kihozott egy black crusht, amit mutatott diagrammon, gondoltam oké én ezt úgyse veszem észre...hát nem a lóf@sztnem.... [kép]
Hdr nagyon szép lett természetes nagyon a tartalom.
Dolby vision...hát teszt videókon néztem meg a színeket valami brutál ami lett belőle....valódi tartalommal picit először sötétnek ítéltem meg, de másik kepmód meg annyi fényt tol rá ugyan azokkal a beállításokkal hogy már torzul. .
Szóval kell az a config file....
Köszi innen is ezt a profi munkát -
Sasi001
aktív tag
válasz Tikakukac #88741 üzenetére
Beszélsz fűt fát biztos én csinálok valamit rosszul, hogy 49 évesen vezetem a 23-éves cégemet 3-telephellyel. Feleslegesen próbálod kimagyarázni szerintem mindenki számára látható az ellentmondásod. Olyan homályos a fogalmazásod mint egy őszi reggel a köd ami “folytassuk angolul” társul egy nagyképűséggel. Eleve nem célom mások vásárlási szokásaival foglalkozni mindenki eldönti magának, hogy mi a jó neki.
Szintén a téma lezárása mellett szavazok, mert a semmiről vitatkozni eszmecserét folytatni elég nehéz.Üdv! További szép hétvégét.
-
szkutyi
őstag
válasz Sasi001 #88746 üzenetére
Igen!hdr-en annyira nem, sdr és dv esetén jobban...majd próbálok fotózni pár különbséget...de persze ez attól is függ hogy gyarilag épp milyen....nálam alapból sdren volt egy kisebb black crush....színekben volt ahol jó volt és volt ami meglepően rossz..lehető legjobbat hozza ki belőle
-
Celtis
veterán
válasz Farkassacred #88736 üzenetére
Nem szervizesekkel kéne próbálkozni, hanem a központi ügyfélszolgálattal.
Kizárt dolognak tartom, hogy samsung szintre süllyedjenek. Második körben szerintem érdemben fognak foglalkozni vele. Ha mégis úgy alakul, akkor a lényeg, hogy legyen írásos nyoma az elutasításnak. -
Zoli35
csendes tag
Sziasztok. Kis szobába akarok egy oledet.
Lg c3 van a nappaliban.
Gondoltam a philips 707re tetszik az ambilight.
Vélemény van valakinek erről a tipusról?
Lg c3-hoz viszonyítva.
Samsungon is gondolkodom de zavar, hogy nincs dolby vision.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Óvodások homokozója
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- galaxy55: Mi történt deviantart-on?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gyúrósok ide!
- Apple notebookok
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- További aktív témák...
- Naim Mu-So 2 Wood Edition - Makulátlan, akár beszámítással
- Apple Homepod (2. gen) - Csomagolás bontott, makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro -Csomagolásbontott, makulátlan, jótállásal, akár beszámítással
- Apple Airpods 2 (2019) - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
- Apple Airpods Pro 2 (2023) USB-C - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen