- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Vírusirtó topic
- DIGI kábel TV
- Linux kezdőknek
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Bittorrent topik
- Facebook és Messenger
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Router gondok
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ldn218
tag
válasz peet137 #103448 üzenetére
Az EGR járatot is pucoltad ? Ha igen a régi tömítést tetted vissza ? Azt hiszem abból újat nem kapni. Én miután kitakarítottam a szivósor.hu tól kölcsön kapott Loctite 510 -el tömítettem le. Ha ez nem lett volna akkor marad a piros szilo lehelet vékonyan. Az EGR szelep talp tömítésnél is nagyon betyárosak voltak a felületek. Oda az utóbbi került. Szelep fedélben a membránod rendben van ?
-
Sanki
addikt
Ha így lehet mozgatni levett kerékkel a kutyacsontot, akkor ez már cserésnek minősül?
[link] -
Sanki
addikt
Köszi srácok, akkor marad.
-
Sanki
addikt
ezek szerintetek 1 db anya vagy több darab ennyi pénzért?
Eredeti Opel/Chevr csavaranya 93168616
Eredeti Opel/Chevr csavaranya szivocso 93864678nem tetszik ez az új cromax...
-
peet137
tag
válasz Sanki #103449 üzenetére
Egy hangyaf***nyit ingadozik az alapjárat, ugyh mondhatni, igen, érezni a motoron, h falsot szív...
Ezt úgy kell elképzelni, h random fújkáltál a járó motornál a szivosor mellé, ahol épp volt hely, v lebontottad a tetejét? Motorvezerlő, miegymás, aztán csak felrehúztad? -
peet137
tag
Amennyire emlékszem, tavaly a nagyszerviznél az ki maradt, csak a szívósor csatornáit tisztítottuk. Az egr áprilisban lett cserélve, opcommal teszteltem, mielőtt felraktam, nyit-zár, ah kell. Akkor maradnak a blokk csatornái. Bár az én logikám szerint akkor dús keverék lenne, ha az egr mennyiségével is számol, és úgy adagol benzint a keverékhez.
-
diablo1984
veterán
Ma a feleségemnek néztünk egy 5 ajtós astra j 1,4 100 lovas benzin motorral szerelt autót. Astra h 1,4 benzin 90 lovat hajt ami klíma nélkül akár fickósnak is tűnik, ez a j viszont brutálpusztulatosan nem megy, a padlógázra a reakciója is kb a 0 körül van, lehet vele krúzolni, de mást sem, egyszerűen nem megy. A kuplungja 150e km után kőkemény én fent fog, a váltó erőt igényel, megvolt minden fokozat, csak erővel lehetett kapcsolni, nem egyujjas móka...
Ami furcsa, hogy 11 éves az autó, de a jobb első és bal hátsó ajtó alsó éle ragyázott, ami a mi 18 éves h esetén is ismeretlen fogalom, nem tudom, ezen mit keresett rozsda a visszaperemezés fölött a belső oldalon.....
Egyébként az autó tetszetős, a h mellette kisebbnek tűnik, de belül ugyanúgy kb azonos hely van, hátul mondhatni szűkös, kb 20 centivel hosszabb mint a h, de az a hely a motortérben vesződik el, a motort minden irányból lehet szerelni, a motortele szellős, van hely bőven.
Aki az 1,4 benzines motoron gondolkozik(van belőle 87 lovas is), azt én lebeszélném róla, sok lomha autót vezettem már életemben, magam is egy kombi focust hajtok 80 lovas 1,4 benzin motorral, de ez a j katasztrófális, még a mi 295ezret futott h astránk is jobb érzetű, az legalább megy, váltója is könnyebben kapcsolható(igaz pár ezerrel ezelőtt kapott új kuplungot és váltóolajat). -
mohabá 007
aktív tag
válasz peet137 #103465 üzenetére
Ingadozó alapjárat, sziszegő/szuszogó hang, P0171 hibakód.
Ezek a szelepfedél membrán átszakadásának tipikus tünetei. Ellenőrizd le.Ha vákuumot érzel a nyílásnál, nem kell tovább keresgélni.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
ldn218
tag
válasz diablo1984 #103469 üzenetére
A J-t a sárnehéz jelzővel is szokták illetni az önsúlya miatt
-
vzsryl
nagyúr
válasz diablo1984 #103469 üzenetére
1.4T kell bele. Azzal már arrébb lehet állni. Simán van 1.4 tonna a verda, de nagyobb motorral, jobban felszerelve a másfelet is átlépi.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
FoLey-v
addikt
válasz diablo1984 #103469 üzenetére
Az Astra J túlsúlyos így nem is csodálkozok,hogy 90 lovassal lomha. Sőt még 116 lóerővel is lomha,főleg kombival. Ide turbós benzines kell vagy 1.7 dízel.
Nekem 1.6 twinportos H Astra kombim van és egyujjal tudom lökni a váltót 187.000km-el.A h mellette kisebbnek tűnik, de belül ugyanúgy kb azonos hely van, hátul mondhatni szűkös
Lehet kerékjárat íve miatt szélesebb. Valaki írta a csoportba hogy Astra J kombi csomagtere kisebbnek tűnik mint a H-nak.[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
M0ng00se
őstag
hi,
nemsokára fogok eszközölni egy vezérléscserét, utána milyen tmk jellegű dolgot lehetne elvégezni a kocsin(g astra)?
én kerékcsapágy cseréken gondolkodtam, nem tudom hogy így 175k km után mennyire esedékesV6
-
diablo1984
veterán
válasz FoLey-v #103473 üzenetére
Szélesebb, magasabb, hosszabb, de belül nem érződik. A hosszra a motortér veszi el a difit, csomagtér papír szerint kb azonos, a h astra csomagtere hosszabb, a j-é magasabb.
A h astra sem egy könnyű teremtés, már itt is volt gond a súllyal, de a j papír szerint is nehezebb 100-150 kilóval.
Anno próbáltam 1,6 116lovas kombit évekkel ezelőtt mikor azt akartam venni(akkor még az ára kb fele volt mint most amennyiért árulják őket), na akkor az is lomha volt, viszont nem rémlik, hogy a váltó ilyen nehezen járt volna...
Még egy 1,6 benzin 5 ajtósat kipróbálunk, ha az is lomhább mint a mostani h, akkor az astra vonalat újítás terén elengedjük(turbós nem kell). -
peet137
tag
válasz mohabá 007 #103470 üzenetére
Köszi az infot, ezt fogom megnézni először, ehhez sokminden nem kell. Bár ezt tavaly néztük a szerelővel együtt, akkor még jó volt.
Lecsekkolom, ha nem itt "megy" a levegő, akkor végignézem az összes csövet először, mert ahhoz nem kell bontani elsőre, bár lehet, inkább cserélek minden vákuumcsövet és ha minden sikertelen, akkor EGR járatok pucolása. -
MaddeNNNN
őstag
válasz diablo1984 #103469 üzenetére
Nehez valtas megoldodik egy valto olajcsere utan. Csak nem masfel litert kell bele rakni hanem 2.8-3-t. Meg a valtot leg egyszerubben ugy tudjatok megnezni mennyire elhasznalodott ha minden fokozatban kiprobaljatokba motorfeket rajta2.5-3ezer fordulatrol. Ha nem berreg vagy remeg akkor olajcserevel jo lesz. Az elso ajto belso eleinek korrozioja sajnos J Astra betegseg. En minden mosas utan letakaritom, fujkalom. 1.4 turbo alatt pedig tenyleg csak varosi hasznalatra alkalmas.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
diablo1984
veterán
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #103475 üzenetére
Itt ugye azt kell eldönteni, mi a fontosabb, és az mennyit ér meg.
Mert az új autók közül már szinte nincs olyan amire azt mondaná bárki hogy problémamentes, ebből a szempontból 'előnyös' a J, nincs benne EGR, nincs benne kettőstömegű, nincs az említett 116 lovasban turbó, igaz van benne okoskerék.
Szóval a jót, megbízhatót, jó áron hármasból ön egyet választhatPostázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #103481 üzenetére
Nekem A16XER van, abban nincs...
140+ van benne (legelső széria ráadásul, 2010 január), eddig ami megadta magát az a trafósor, most cseréltem hűtővíztartályt, meg a termosztátháznál fáradt el egy cső, ennyi volt hirtelen ami nem hagyományosan elhasználódó alkatrész.
Cserébe nem megy és sokat eszik
Illetve megy ha pörgeted, a fogyasztás meg 130 környékén pályázva 7,5, Ausztria - külföld 6,5 alatt.
De kezdek rájönni, kint sok a 100-as tábla, itthon is kezd jobban enni ha nem kergetem annyira a pályán - óra szerint 132, az valós -10% és már talán 7 felé megáll.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Integrale
veterán
válasz diablo1984 #103481 üzenetére
Akkor a szelepvezérléssel oldották meg a kipufogógáz visszavezetését/visszakeverését.
"Bad reklám is reklám too"
-
dokee78
félisten
Autó vásárlás előtt állok és pár autót ki néztem.
Közöttük ezt az Astra G-t.
Mire figyeljek vásárláskor? -
csoszogi
tag
válasz diablo1984 #103486 üzenetére
Üdv Astra J tulaj A16XER, keress rá itt a nyavalyáimra, amit eddig írtam, sok minden volt cserélve. Amit gban és a többiek irtak teljesen igaz. Azért is nagy viszonylag a motortér, mert ez a motor 105 fokon üzemel, nagyon meleg. Szerintem ezért is nincs fenéklemeze, vagy mi a szösz motor alatt (látod a földet a motortérből), mint sok más autónak. Jól szerelhető az igaz, de van amihez csak úgy férsz hozzá ha sok mindent leszerelsz előtte. Lásd olajhűtő.
Én F Astrából ültem át, mit mondjak nem sokkal nagyobb a beltere, se a csomagtartója, pedig egymás mellett mikor álltak, majd dupla akkorának tűnt. Nem csak hosszban szélességben sem. Nehéz autó, a biztonságra mentek rá.
Most voltunk Ausztriában, tavaly meg Szlovéniában. Nem vékony típusok vagyunk, és ezért igaz: ha hegyre felfele mész vagy előzöl, akkor vagy klíma vagy haladás. Ha csomagok is vannak akkor meg nem kérdés.
Amúgy tudtommal van benne EGR szelep:
[link]Ajánlanám-e? Passz. Jó szívvel nem igazán. Ahhoz képest, hogy keveset futott, igazolt életúttal, sok minden tönkre ment benne, mert "elöregedett", első szériás 2009. De keveset használjuk 9000km/év. Alultervezett csövek, műanyag dolgok (termosztát, de már az utángyártott fém), PVC membrán ( szelepfedél membrán) stb. Meg ugye a fogyasztás. És az ajtónál az a rohadás nekem is megvan. Nekem 8.3 az átlagfogyasztás, már isten tudja mióta. Igaz sok város, de most sok pálya is volt, igaz most meg meg volt pakolva.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz dokee78 #103485 üzenetére
2013 és 2014 között a linkelt kocsiba motort cseréltek
Így a km óra állása semmit nem ér a motorra nézveDe ettől még ki tudja
Barátod a
Jármű Szolgáltatási Platform (JSZP)
Első körben lekérdez megnéz, adatok, képek, km állások[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
diablo1984
veterán
válasz csoszogi #103487 üzenetére
Köszi a beszámolót!
Nálunk a h-ban már kb minden IS ki lett cserélve mióta nálunk van, vízcsövek, szívósor, trafósor, kuplung, futóműalkatrészek a-z-ig, vezérlés(az megint cserés lesz, valszeg a feszítője ment tönkre pár ezer km után), vízpumpa és minden kopó fogyó alkatrészek. A feleségem szereti, fogyasztása barátibb, télen a 8 litert eléri, most pl szívósor csere után 6,2es fogyasztást produkált(22km-es ingázással minden nap). Egy baja van, hogy a jobb első sárvédőn pöttyen a rozsda, de az javíthatóbb akkor mint a j esetén a rohadó ajtóél, az egy igazi szívás(ahogy elnéztem az ajtó a két lemez között rohad kifelé, gondolom üregvédelemre nem telt opeléknál).
Sajnálom, hogy ennyire elcseszték a j-t, kívülről pofás, belülről modern, de méretileg belül nem nőtt(kívül igen), ez a rozsdásodási hajlam dühítő, hogy benne maradt, az ára most még csillagászati is(pár éve fiatalabban fele volt a mostani árának). -
gban
Közösségépítő
válasz csoszogi #103487 üzenetére
Nem azt mondtam hogy a J Astrában nincs EGR hanem hogy az A16XER-ben
Én F Astrából ültem át, mit mondjak nem sokkal nagyobb a beltere
Én is F-ről váltottam J-re, és konkrétan kisebb belül a J, elöl is és hátul is - nem vagyok kicsi, nagyon észrevehető nálam.
Cserébe kívül valóban jóval nagyobb, a megnövelt biztonság okán.Nálad sokkal több dolog ment tönkre mint nálam, pedig én 15.000-et megyek kb. évente, szokott nálad állni hosszabb ideig? Csak az okát próbálom kideríteni hogy miért mehetett több dolog tönkre nálad.
És bízok benne hogy az állás miatt mert különben jönnek nálam is ezek előbb-utóbb.Postázást nem vállalok.
-
addikt
Egy pro tipp a hozzám hasonló hobbi szerelőknek:
Mielőtt feltöltöd olajjal a váltót, dugd vissza a helyére (normálisan) a féltengelyt!Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
bul07
nagyúr
válasz dokee78 #103496 üzenetére
Műszaki állapotra vonatkozó adatok fül
MŰSZAKI VIZSGÁLAT, 2014.02.17.
VIZSGÁLAT SORÁN TETT FELJEGYZÉSEK
Záradékok
057 Új motorszám Z14XEP19PV0456 048 Egyéb záradék: Típusazonos motorcsere.És előtte utána más a motorszám
......
Kérdés az hogy miért cserélték
Mert ha elhanyagolásból eredendő hiba, akkor másra se költhettek
De az utána lévő gazdái lehet költöttek rá, így lehet mostanra egy korának megfelelő állapotba van( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
mohabá 007
aktív tag
válasz csoszogi #103487 üzenetére
Tegyük helyére a dolgokat. Így kezdődött:
"…Ma a feleségemnek néztünk egy 5 ajtós astra j 1,4 100 lovas benzin motorral szerelt autót..."
A hozzászólásokban elmondták, hogy ezen motortipusokban nincs EGR. Válaszod: "tudtommal van", és betettél egy linket, aminek egy szépséghibája van, azok az EGR-ek Astra J dízel motorokhoz valóak.
Azoknak a motortipusoknak akiknek van okoskereke, nem kell EGR, (külső kip gáz visszavezetés), mert ezt a feladatot, az okoskerekek a szelepek egybenyitásával megoldják. (belső kip gáz visszavezetés).
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
csoszogi
tag
mohabá 007: jogos, figyelmetlen voltam.
gban: nem szokott állni, heti bevásárlást intézzük, meg szaladgálunk vele néha hét közben is, de 90%-ban városi használat rövidebb utakra. Évente párszor pályázunk Pestig (130km), meg évi egy külföldi nyaralás. Csillaggarázs.
Szerelőm szerint ez van: ilyen minőségűek az alkatrészek, Opeles, előzőt is hozzá hordtam 18 éve ismerem. Amiket írtam, hogy tönkrementek, azok volt, hogy a H Astrákban is tönkre mentek (már ami ott is megvan), vagy másik J Astrában, mutatja, mikor viszem a kocsit, hogy valami tönkrement, nézzem meg, ez a másik autóban tovább/rövidebb ideig bírta ugyan, de tönkrement. Meg miért kell 17 colos kerék??
Másrészt az, hogy lehet kapni ugyanazt az alkatrészt több gyártótól, szerintem azért is lehet, mert megéri gyártani, el lehet adni van rá kereslet. Vagyis elromolhat. De ez szubjektív vélemény.
Amit nem tudom írtam-e ide:
Valaki már írta, hogy random fogyott a hűtővíz. Nálam is előjött és vettem egy új hűtőzáró fedelet és az megoldotta a problémát.
Integrale: én csak tippeltem. Vagy lehet az Insignia magasabb kategóriás autó és ott a haspajzs jár alapból?
-
gban
Közösségépítő
válasz csoszogi #103499 üzenetére
Nálam is elkezdett random fogyni a hűtővíz, én új tartályt vettem
Mondjuk nálam az egyik cső mögött néha a szerelő ujja vizes lett.
Aztán kiszedve mintha ott el is lenne repedve, olyan módon hogy szerintem csak nyomásra jön át rajta a víz, ezért is csak néha érezni ott nedvességet.Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Gaming notebook topik
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Trollok komolyan
- Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mobil flották
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs