Új hozzászólás Aktív témák
-
namenlos
tag
válasz pilóta #15978 üzenetére
Miért kell bonyolítani, nem lenne egyszerűb írni egy bővített mondatos panaszt a primevideo-nak? Olyan nincs, hogy egy ekkora cég csak úgy vonogatja a pénzedet, de nem kapsz érte szolgáltatást. Persze az is megesik, hogy más fiókjába regisztráltad a kártyádat, és kizártak a fiókból. Ebben az esetben is a prime-nak írnék, hogy töröljék a kártyádat.
A bank nem tudja lekorlátozni, hogy bizonyos elfogadóhelyek esetén visszautasítsa a trankaciót, legalábbis az OTP biztos nem, max. új kártyát kérhetsz, vagy panaszt tehetsz, ami e-mail útján a legegyszerűbb. De akkor vmi hihetőbb sztorit kell kitalálni.
-
Gallmix
aktív tag
-
#64638144
törölt tag
válasz pilóta #16142 üzenetére
És az nem lehet, hogy sokszor próbálkoztál, rosszul írtad beca jelszót és ezért zárolták? Ahogy így leírtad, semmit nem vétettél semmilyen szabály ellen. Próbáltad már elfelejtett jelszó resettel visszaszerezni a fiókot?
Mert itt legfeljebb az lehetett volna gond, ha 8 eszközről próbáljátok okosban használni az egy fiókot. De ilyenről nem tettél említést. Szóval nekem ez nem világos. -
#64638144
törölt tag
válasz pilóta #16159 üzenetére
Nem értem miért kérte újra a kártyát, hiszen már benne volt a fiókban a kártya. Különben nem láttad volna a filmeket. Ha minden így történt, ebben én nem látok semmi olyat, ami miatt tiltani kellett volna a fiókod. Mondjuk bátor vagy, hogy bárkinek első szóra befotózod a kártyádat.
Ide írtál már?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen