Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Throme

    veterán

    válasz V/ #28018 üzenetére

    Magyar oldalon egy angol tanfolyamra történő befizetéssel indult a "móka".
    Az adott magyar oldalon (nem kamu oldal) fizetési lehetőség a pp.
    Mivel páromnak nincs, illetve akkor még nem volt pp fiókja (account) így egyúttal nyitott egyet és ezt követően fizette is a tanfolyam díját.
    Vasárnap regelt be, és fizetett is.
    Semmi gond nincs eddig.

    Ma látja email-ben és a pp oldalon is, hogy kedd este - látszólag - vett egy spanyolországi vonatjegyet egy tök ismeretlen weboldalról.
    Nem történt belépés, nem történt vásárlás (nekem külön fiókom van és más laptopot is használok, 10 hónapos kislányunkra meg még nem tudok gyanakodni :) más nem járt nálunk, ugye a pp kérdezi, hogy más családtag esetleg nem vásárolt-e).
    Persze mi is gondolkodunk, hogyan lehetséges ez. Lehet vírusos a gép, valami figyelő sw küldte az infót...stb nem tudom.
    Párom kiderítette, hogy a vonatjegy mára szól.
    A vonatjegyet "árusító" cégtől jött vásárlást igazoló mail, spanyolul ráadásul.

    Kapcsolatot nem látunk a magyarországi angol tanfolyam és a spanyol vonatjegy közt.

    PP oldalon más lehetőséget nem találtunk, mint unauthorited. Ezen kívül a termék nem érkezett meg, vagy nem az érkezett , ami rendelve lett... Hát ezek nem állnak meg.

    2 pp levél közül egyik írja, hogy elutasítják, másikban meg látják , hogy történt valami nem szokványos dolog.

    PP-on kártya adatokat egyből töröltük.
    Bankkal kapcsolat fel lett véve. Bankkártya letiltásra került (legalább további sz..ás ne érjen). Zárolva van az összeg, így mi nem férünk hozzá. A másik félnek van 14 napja, hogy leemelje az összeget, ha nem teszi, felszabadul. Hiába van folyamatban az ügy vizsgálata bankos oldalon, ettől még a kifizetés nincs letiltva...tiszta vicc

    Itt az összefoglalóban olvastam, h sms visszaigazolást is be lehet állítani. Ilyet sajna nem tettünk, de én valszeg ezek után beállítom, ha az ilyen eseteket elkerülhetem...

    Ha elutasítanak, akkor lehet meghúzom azt az opciót, hogy vásároltunk?, rendben!, na de nem kaptam meg a terméket és refund. Vagy már nem tudom.

    Szerintem így lehet a pp oldalon mégis account lopás, hogy megszerzik a jelszót, vagy belépést egy vírusos gépről és hopp Karácsony!
    Kérdeztem, hogy esetleg egy reklámra klikelés történt, avgy mi, de ha így történik, akkor is pp-on kötünk ki és megkérdezik, hogy akkor ezt kérem és confirm, vagy hasonló, nem?

    Most kérdeztem, még mindig zárolva van és nem vették le a számláról...
    Nem értem, lehet ezzel a 14 napos dologgal megoldódik és akkor egy hatásos figyelmeztetés lesz, hogy jó lenne vigyázni, de nem kell tanuló pénzt megfizetni...

    Ti hogy csináljátok, számlát létrehoztok és mindig az adott összeget utaljátok, vagy mindig törlitek-beírjátok a cvc kódot, vagy az sms küldözgetés teljesen jó (bár ha hozzáférés megvan az accounthoz, akkor ez se segít), egyéb...?

    bocs a terjedelemért!

Új hozzászólás Aktív témák