Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TungurKnivur

    csendes újonc

    válasz V/ #40047 üzenetére

    Az első három mondatod nem vágom, gondolom a PP-t szapuló gondolataimra reakció.
    Én 04.04 óta levelezek a Paypallal, ez 8-9 levélváltást jelent. Ennyi idő alatt nem voltak képesek válaszolni arra hogy:
    - mi ez a díj amit levontak a vevő utalásából és miért annyi amennyi
    - miért került felfüggesztésre azonnal a beérkezett utalás, van-e ebben része az utaló félnek
    - hogyan tudom kiegészíteni a hiányzó összeggel a számlát hogy visszautalhassam a teljes összeget
    - miért nem érkezett meg a bankszámlámról 14! nap alatt a PP számlára az általam utalt összeg, hol van és mikor fogom látni. Ehhez megadtam nekik minden létező azonosítót. Az utalásnál mindent úgy csináltam ahogy kérték. Egy pici hibát találtam, a kedvezményezetthez nem Paypal-t hanem Bofa re: Paypal-t írtam, de ezt is ők írták be olyan bénán és azt kérik hogy pontosan az legyen bemásolva...

    A fenti kérdésekre kb 5-6 értelmes mondatban lehet(ne) válaszolni a hülye ügyfélnek. Nekik nem megy.
    Ha az utalásnál fel lenne tüntetve, hogy vásárlás vagy személyes, egyből leesett volna mi van.

    A válaszaidra:
    Egy csomó pontatlanság van az általuk jelzett dolgokban.
    Az összeg beérkezése után, a felfüggesztést jelző emailben 14 napos felfüggesztést írtak. Te 21 napról írsz, ha jól emlékszem a feltételekben is ez szerepel. Tehát nem stimmel.

    A díjtáblázatban ezt a mértékű díjszabást nem találtam. Picivel, de eltér tőle. (az itt elérhető kalkulátor se ezt az összeget adja ki) Nem stimmel.

    A bankszámláról PP-ra küldött pénz esetén 1-2 napot ír az oldal a megérkezésre. 2 nap után érdeklődtem, azt mondták 3 munkanap. 3 munkanap után érdeklődve 5 munkanapot írtak. 5 munkanap után érdeklődve azt mondták, max 3 nap után meg kellett volna érkeznie, ezért megbízzák a specialistájukat, hogy derítse ki, mi történt (bizonyára nagyon bonyolult lehet, mivel egy magyar bank számlájáról egy másik magyar bank számlájára utaltam arról a számlaszámról, amit alapból megadtam a PP-on és a nevemen van...). Na ez három napja volt. SEMMI SEM STIMMEL.
    Információ adás: 0
    Segítségnyújtás: 0
    Az általuk adott infók teljesülése, pontossága: értékelhetetlen
    Gyorsaság: egy csiga lekőrözi.

    A kártyát társítottam, emailben megerősítést is küldtek. Hurrá!
    Viszont próbaterhelés nem történt, így gondolom nem tudok még utalni. Banknál se kép, se hang (pénz van a számlán). Talán hétfőn. Ha mégsem, ezektől kb a büdös életben nem tudom meg, miért nem és mikor lehet...
    Mindenesetre az eddigi segítséget (összefoglaló és válaszok) nagyon köszönöm, kb 90%-át a PP-lal kapcsolatos tudásomnak innen szereztem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák