- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- SkyShowtime
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- ASUS routerek
- DIGI internet
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Videó stream letöltése
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
válasz germinator66 #43015 üzenetére
Mind1, én vagyok hülye, most jobban átnéztem a panaszolt merchant rate listát és látom hogy átvariálták és már nincs is kedvezmény, minden sávban ugyanaz az ár... Ettől még lehet rá "jelentkezni" és az le van tiltva a nyitott ügy miatt.
De most úgy felhúztam magam megint a PP témán, hogy kikapcsoltam a webshopban, pár napig megnézem mi történik nélküle.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Topikgazda
válasz germinator66 #43015 üzenetére
Semmik bénaságot nem írtam, ne forgasd ki a szavaimat, hanem azt javasoltam ha nincs reakció akkor küldje el újból, még a szófordulatokból sem lehet arra következtetni hogy hibásnak tartanám. de persze most amikor leírta az okot teljesen más a szituáció, ebben az esetben nincs mit újraküldeni. De én is így csinálom, akkor béna vagyok?
Ez nem általános és normális probléma.
A vásárlója a bankján keresztül indított pénzvisszakérést, teljesen más pénzügyi-jogi eljárási folyamat van ennél, nem csak rajtuk múlik a dolog, nézz utána. Kvázi végrehajtás indult.
De ha megnézed a rövid leírását itt akkor kiderül hogy nem olyan egyszerű a téma.
És ezzel nem a PayPal tevékenységét védem, lehet hogy jelen pillanatban nem tudnak mit lépni.
Az hogy jogtalan volt a vásárló ez a kezdeményezése és te igazolod hogy jogszerűen teljesítetted az adás-vételt az a "végrehajtást" kezdeményező bank elfogadásától is függ és tényleg sok idő lehet.De ez a legszemetebb vásárlói magatartás, nem PayPal-on jelzi a problémát mert ott elutasítanák, hanem a bankkal küldet visszavonási követelést azzal az indoklással kérelmezve hogy nem ő használta bankkártyáját, hanem egy illetéktelen, a legtöbb bank nem is vizsgálja hogy jogszerű-e ez kérelem, mert ha ugyan ellopták a kártyát akkor miért nem jelentette és miként lehetséges hogy a vásárlásnál az ő adatai szerepelnek.
Itt nincs a PayPalnak sok mérlegelési lehetősége, eleget kell tenni és azután lehet vizsgálódni, igazolgatni, rendezkedni.
Egyértelműen a vásárló a hibás és szemét. A bank és a PayPal csak benne van az ügyben.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó
- Cooler Master MasterBox NR400 Számítógépház (ODD-nélkül)
- GIGABYTE P850GM 850w 80 Plus Gold (GP-P850GM)
- AKCIÓ ! Macbook Air 13" - 2019, i5, 16/256GB, garancia, doboz, szürke (01)