- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Bittorrent topik
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- PHP programozás
- Synology NAS
- Vírusirtó topic
- VPN topic
-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz LuckyL #29129 üzenetére
Nem írok hülyeségeket. Légy szíves nem sértően fogalmazni. Köszönöm.
Ha nem világos, hogy a PayPal szabályai szerint mindig az eladóval kell elsőként rendezni a problémát és ahol van, ott az adott cég vásárlói védelmét kell igénybe venni, akkor nem igazán van értelme kritizálnod a tanácsomat.
Mivel nagy céges vásárlók esetén a pénz azonnal náluk van és automatikusan megy a bankszámlájukra így nincs a PayPal-nél.Miért hagyod figyelmen kívül a hivatalos válaszát a cégnek? According your request, we have canceled the order for you and we will refund you within 48 hours..
Miért hagyod figyelmen kívül, hogy a PayPal azt válaszolta hogy küldje vissza? Aminek ugye nincs értelme, mivel a cég elfogadta a vásárlás lemondást
a Paypaltól azt a választ kaptam, hogy jogos a visszatérítési igényem, de vissza kell küldenem a telefont és ha megérkezett és visszajelzést kapnak akkor térítenek.Innentől kezdve a hozzászólásod is értelmetlen.
A tanácsod meg még inkább az. Nincs mit keresni a PayPal-nál, nem egy átverős cégről van szó, de ők sem akarják hogy visszaadják a pénzt és a hülye vásárló meg az ellenük indított dispute-t életben tartja. A PayPal az eladó rangnál ezt is számolja.
A meg nem vásárolt dologra (cancel order miatt) nem lehet item not received dipsute-t indítani! Mivel az sohasem fog megérkezni, a vásárló törlést kért, ki az, aki szerinted ezek után elküldené a terméket?Figyelmesebb és megfelelően megfogalmazott hozzászólást ha lehet.
Nincs igazad a abban, hogy nem megfelelő tanácsot adtam. Volt már több ilyen, komolyabb vásárlói védelemmel rendelkező cégekkel szemben indított dispute-s téma, a tapasztalatok és adott cég vásárlási feltételei alapján adtam a tanácsot.[ Szerkesztve ]
-
Oroszlánom
tag
válasz LuckyL #29135 üzenetére
Szia! Jelenleg ezek olvashatók. Ez alapján mit kéne tenni? Köszönöm!
StatusWe're reviewing the shipping information you submitted.
Tracking number: 000000000
Shipping company: OtherWhat happens next
Once we confirm that the merchandise was delivered, we'll process a refund based on our protection policies.
You can cancel this case at any time.
Supporting documents
Files (0)
You haven't submitted any files.
Faxes (0)
You haven't submitted any faxes.
View dispute comments
4/5/2017 10:03 PDT - PayPal: Buyer escalated this dispute to a Claim.
4/5/2017 10:03 PDT - Buyer: I am waiting my money but GEEKBUYING did not sended to me. Please me your assistance!Best regards: Z.
4/1/2017 07:30 PDT - Buyer: Hello Crystal!Thank you the full refund! Wait for the money to my account!Customers stay!Best regards
4/1/2017 00:12 PDT - Seller: Hi i Zoltán,Thank you for your response, We have applied the full refund for you ,and the money will return to your account within 48 hours ,Please be assured .could you help me a little favor?If you are satisfy with our service, could you give us a good review about our service?This is the websiteeview site : www.resellerratings.complease follow these steps:1. Register2. Search “geekbuying”and write a review.3. Check your mail to activate the review.Thank you so much after you do, could you send us the screenshot of the good review to this email address : support_payment@geekbuying.com ? and we will send them to our manager for the 4 USD coupon to you.Thank you so much.any questions,please feel free to contact us.Best regardsCrystal
3/30/2017 10:19 PDT - Buyer: Hello ! I'm really sorry, but I want to get my money.Refund!SincerelyZoltán""Hello,Zoltán "We really apologize that the phone you ordered xxxxx (Click the item code to see the details)209596 ” is out of stock and the factory doesn't have the exact date at present.We are so sorry for the embarrassed situation.Would you mind change to this one “:362399 (Click the item code to see the details) 209163 ” that is the similar with the one you ordered?Looking forward to your earlier reply.SincerelyShamy"Hello Shamy! Refund! Sincerely Zoltán"View case history
Apr 7, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Apr 7, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Apr 5, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Apr 5, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Apr 5, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Apr 5, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Apr 5, 2017 - Buyer: Dispute escalated to claim
Apr 1, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Apr 1, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Mar 30, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Mar 30, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Apr 5, 2017 - Buyer: Dispute filed
Mar 30, 2017 - Buyer: Dispute filed -
Topikgazda
válasz LuckyL #29752 üzenetére
Sajnálatos, hogy nem hallottál, de lézótezik és a szerződési feltételekben is benne van,
Ha visszaolvasol, keresel a topikban találsz példákat, múlt héten 5 $ kaptam mert gond volt a fizetéssel.
Ha gondolod elküldöm az üzenet váltásunkat és a PayPal utalási tranzakciót privátban.
Tavaly októberben amikor tényleg rossz volt a konverzió, nem lehetett állítani, 10-20 $ kárpótlást osztottak annak aki reklamált, arról is tudok küldeni a PayPal könyvelési információkat.
Nem kitaláltam a dolgokat.
Kárpótláskánt jóváírták a vitatott pénzeket, mert nem lehetett lezárni a tévesen elindított nem engedélyezett tranzakciót tegnapelőtt.[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz LuckyL #29752 üzenetére
Nekem vagy 2 éve történt...igaz az Ebay volt a főszereplő. Rendeltem 3 üvegfóliát. A kínai rosszat küldött, és nem akarta visszafizetni. Nem is fizette vissza. Kb. 3eFt. értékű volt ez a rendelés. Igaz később megtudtam, hogy abból a típusból a különböző régiókban mást mást neveztek annak. És a két telónak más volt a kijelző mérete. Valszeg ez lehetett a félreértés oka.
Eltelt vagy 1,5-2 hónap, amikor az Ebay érdeklődött, hogy hogyan rendeződött a dolog.
Megírtam, hogy sehogy, bebuktam.
Nemsokára jött egy levél, hogy én "jó srác vagyok, jó ügyfél", ezért grátisz megtérítik a károm. És jött is az utalás.[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Topikgazda
válasz LuckyL #31297 üzenetére
Tényleg nem kellett volna ezt írnod, mert jelen esetben ez nem így van. Meg általában sem
Amikor vásárolsz és a webshopnak van saját szerződési feltételeiről szabályzata természetesen a vásárló és az eladó közt az az elsődleges. A regoisztrációval ezt fogadod el.
A fogyasztóvédelmi törvények szerint is, a fizetési lehetőséget biztosító harmadik fél (bank, PayPal) védelmei ezután következnek.
És csak emlékeztetlek arra, hogy a PayPal is azzal kezdi, hogy elsődlegesen az eladóval kell az vitát lerendezni.
És tisztában vagyok a PayPal működésével.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LuckyL #31305 üzenetére
Nem maszlagot írtam és a GB speciális ebből a szempontból, nem 100% hogy a PayPal a vevőnek fog igazat adni, de írtam azt is, hogy van amikor ők állnak jót a GB helyett. A nyomkövetési szám léte vagy nem léte nem releváns a PayPal vásárlói védelme szempontjából.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LuckyL #31311 üzenetére
"A nyomkövetési szám léte vagy nem léte nem releváns a PayPal vásárlói védelme szempontjából."
ne haragudj de ez egyszerűen nem igaz
Már miért nem? De igaz, mert akár van, akár nincs száma a megvett termék csomagjának, ettől függetlenül jár neki a vásárlói védelem, mert a vásárlás egésze van védve, nem a szállítás. -
Topikgazda
válasz LuckyL #31313 üzenetére
Én is ezt írtam: ettől függetlenül jár neki a vásárlói védelem, mert a vásárlás egésze van védve, nem a szállítás.
Persze a döntés gyorsaságára és a mértékére én nem tudok jósolni.
Oké, ez amit írsz igaz általában.
De az is igaz, hogy a Gearbest-ről van szó. Nekem már elutasította a PayPal a teljes refundot, azért mert nem volt rá kötve biztosítás. Elfogadták a cég érvelését a szerződési feltételről. Viszont amit ígértek rész refundot az elutasított PayPal dispute után is a GB Wallet-re megadta a cég. Azzal csak az volt gond, hogy náluk lehet levásárolni. No mindegy. Szerintem felesleges ragozni. De most nem fogom előszedegetni a témával kapcsolatos dolgokat, úgy mint a kártérítéses kérdésedre anno 2017-05-25-én A (#29754) hsz-ben.
És sehol nem írta hogy nem volt nyomkövetési szám, csak ennyit írt: Okos órát rendeltem GearBest-ről belga postával, biztosítás nélkül,
Előfordulhat, hogy van száma.
Még a normál küldeménynek is van nyomkövetése:[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LuckyL #31315 üzenetére
Megegyeztünk igazad van, kár is ezen vitatkozni, mert pár éve itt a topikokban én is ugyanezt írom javaslatként. De nem minden esetben van így és ez is valóság.
A vásárlási szerződések alapján vásárolunk és azok tartalma kötelező mindkét félre, de ez már nem ennek a topiknak a témája és a banki ismeretek nyújtása sem. -
Topikgazda
válasz LuckyL #31709 üzenetére
Nekem mindig válaszoltak a megkereséseimre 24-48 órán belül, azokra meg hosszab időt írnak sosem a lejárat napján kaptam választ, hanem jóval előtte.
Azt is leírtam, hogy miként működik az automata válaszoló rendszer, ami persze a szerződési feltételekben is le van írva. Megalapozatlannak tűnik a kritikád.
Mivel magyarul nem igazán beszélnek, angol nyelvtudás híján a telefonos dolog nem jön be.[ Szerkesztve ]
-
Fityusz
tag
-
Topikgazda
válasz LuckyL #35568 üzenetére
Ha te így tudod akkor oké. Csak azt az egyet magyarázd meg ha 8 bankszámla adható a fiókhoz akkor hét alkalommal kell telefonálni? Sehol nem írják ezt.
Csak annyit írnak hogy gyors és egyszerű, a felületen adjuk meg az adatokat, a bankszámla nem lehet üres, legyen rajta némi aprópénz és kész. -
Topikgazda
válasz LuckyL #35570 üzenetére
Értem.
Tehát te azt tapasztaltad, hogy ha egynél több bankszámlát akar valaki a PayPal fiókjához adni, ahhoz fel kell hívni az ügyfélszolgálatukat, lediktálni a bank nevét, a számlaszámot, a számla milyen accounthoz rendelését és azután jelenik meg a bankszámlák listájában? Vagy engedélyeznek még egy biankó számlát és nekünk kell megadni az adatokat?
Ha az elsőt a PayPal felületen meg lehet adni, akkor a többit miért nem?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LuckyL #35587 üzenetére
A magánszemélyeknél nincs számla hozzáadási védelem a cégesnél meg van, ez nem is logikátlanság, ez hülyeség. Még ha fizetésre használnák, de a céges fiókokat is lehet belépés ellen védeni, akkor miként lenne az hogy másik számlaszámot adna hozzá egy idegen kamuból? Milyen ok miatt nem lehet simán hozzáadni?
Ha leigazoltam a céges adataimat köztük a kötelező bankszámla adatait is, akkor ha új számlát teszek hozzá ami csak a bejövő pénzeket fogadja náluk aztán semmi nem változik. (Csak megkérdezem már tőlük hogy mi ez a szelektív dolog,.)Viszonyítás kérdése a lehúzás. Aki sokkalja az válthat másra. Jövőre már az eBay-en sem ez lesz fő fizetési platform.
Mivel ez egy általános devizaszámlának tekinthető havi díjak nélkül, azért nem annyira mellbevágó az a 2,5% díj. Lehet próbálkozni a banknál $ devizaszámlával és azzal fizetni a $-os dolgokat. Éves szinten van némi költsége és ott is konverziós mókák jönnek elő.Az már elég rég javaslatként benne van az Összefoglalóban, hogyha valakinek az egyenlegen van pénze akkor azt vásárlás előtt konvertálja a szükséges devizára és azt az egyenleget tegye meg elsődlegesnek és úgy fizessen.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz LuckyL #35604 üzenetére
Azért sok esetben ez az egyszerűbb. A telefonon hogy tudsz képet küldeni ha szükséges? Nem mindenre a telefon a megoldás. Nagyon ritkán kell a telefon.
Az hogy az írásos kapcsolat felvétel 2 lépcsős az nem túl bonyolítás, jön egy a legtöbb esetben használható megoldásokról egy automata üzenete, ha azok nem segítenek akkor csak válaszolni kell rá ahol bővebben is magyarázhatjuk a problémát, ez már emberekkel történő kommunikáció lesz.
Az angol tudás minden feléjük irányuló megkeresésnél szükséges, a kommunikációhivatalos nyelve a az angol.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz LuckyL #35621 üzenetére
Paypal. (Ott rögzített kártya, nem paypal egyenleg, de igen paypal). Megkértem a Zarát, de mint írtam ők elvileg nem vontak le semmit, vagy úgy érted, hogy mindegy mi van, mindegy hogy postáz a Zara, a pénz egyből levonódik, ha paypallal vásárolok? Kértem refundot, de azt kaptam, hogy nincs mit refundolni.. a bank meg megmondta, hogy levonták a pénzt, végbement a tranzakció.
Ott van + előjellel még aznap, lehet csak kell pár nap a paypalnak, mire visszaérkezik a kártyámra az összeg?!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LuckyL #35805 üzenetére
Kötekedésnek veszem a megjegyzésed. A törvényekre való hivatkozást nem kell igazolnom neked.
Lényegében két törvény vonatkozik a magyar PayPal számlatulajdonosokraEsetleg tanulmányozd a 2017. évi LIII. törvény a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról 6. § (1) d pont
6. § (1) A szolgáltató az ügyfél-átvilágítást köteles alkalmazni
d) háromszázezer forintot meghaladó összegű, a Rendelet 3. cikk 9. pontjában meghatározott pénzátutalásnak minősülő ügyleti megbízás teljesítésekor;
Az adatokat jegyezniük, őrizniük kell, központi nyilvántartás felé leadni, kockázatelemzést végezni stb. És van egy pénzügyi információs egység nevű dolog ami NAV-hoz kapcsolódik. Az hogy miként végzik a konkrét átvilágítási dolgokat a törvény alapján történt belső szabályozás.
Minek kellene jelezni ha úgyis rábólintanak? Illetve ha nem történik meg az valamelyik átvilágítás akor miért kell a pénzmozgást megtagadni? Valami engedélyezés csak van ezek szerint?34. § (1) A szolgáltató felfüggeszti az ügylet teljesítését, ha az ügylettel kapcsolatban olyan bejelentés alapjául szolgáló adat, tény, körülmény merül fel, amely ellenőrzéséhez a szolgáltató a pénzügyi információs egység azonnali intézkedését látja szükségesnek. A szolgáltató ebben az esetben haladéktalanul köteles bejelentést tenni a pénzügyi információs egységnek annak érdekében, hogy az a bejelentés megalapozottságát ellenőrizhesse.
35. § (1) A szolgáltató felfüggeszti a pénzügyi információs egység rendelkezésének megfelelően az ügyletek végrehajtását, ha a pénzügyi információs egység az ügylettel kapcsolatban vagy a szolgáltató ügyfelével összefüggésben bejelentés alapjául szolgáló adatról, tényről, körülményről írásban értesíti a szolgáltatót.
(2) A pénzügyi információs egység a 34. § (1) bekezdés szerinti bejelentés megtétele, valamint az (1) bekezdés szerinti értesítés napját követő négy munkanapon belül megvizsgálja a felfüggesztéssel kapcsolatos bejelentés alapjául szolgáló adatot, tényt, körülményt, illetve a 48. § (1) bekezdésében meghatározott információtovábbítás szükségességét.
(3) A pénzügyi információs egység jogosult a (2) bekezdésben meghatározott vizsgálatát egy alkalommal további három munkanappal meghosszabbítani, amennyiben az a 48. § (1) bekezdésében meghatározott információtovábbításhoz szükséges.
(4) A pénzügyi információs egység a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül írásban értesíti a szolgáltatót, ha
a) a (3) bekezdés alapján a vizsgálatot meghosszabbítja,
b) az ügylet a pénzügyi információs egység vizsgálata befejezése előtt is teljesíthető.A másik törvény meg az automatikus adatcsere törvény. Mivel EU-s a PayPal tőlük ide Mo-ra jelentési kötelezettségük van a számláról.
Lehet hogy rosszul értelmezem, vagy nem tartják be ezeket sem ami viszont nem az én hibám.
Nem igazán akarok vitát nyitni a dologban. Ha zavar a mondatom hagyd figyelmen kívül.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LuckyL #35808 üzenetére
Én máshogy olvasom az átvilágítási mechanizmus működését, van egy folyamat, a 34. § és a 35. § nem tudom máshogy olvasni, csak valami engedélyezésről írnak, de mondom nem vita téma itt. De akkor rossz az értelmezésem, de maradok annál.
Az automatikus adatcsere törvény az összes EU-ban bejegyzett pénzügyi tevékenységet folytatókra vonatkozik, így a PayPal-ra is.
Nem tőlem az idézet:
A virtuális számlák, pénztárcák és más pénzügyi szolgáltatók sem kivételek – írja a Crystal Worldwide az elemzésében. Ha a pénzügyi szolgáltató olyan országban van bejegyezve, amelyik tagja az automatikus adatcseréről szóló egyezménynek, akkor jelentenie kell.
A Paypal európai központja Luxemburgban van, amely már az első körben csatlakozik az adatküldő országokhoz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LuckyL #35812 üzenetére
Tehát szerinted nincs semmi 300000 Ft-hoz köthető szabályozás?
Az, hogy igazolni kell magad ilyen összegnél, amelynél még fel is jegyzik a megbízás adatait, az nem olvasható a 2017. évi LIII. törvényben?
Az sem, ha valami nem stimmel az ilyen összegű pénzmozgásnál akkor nem kell az ezzel foglalkozó felügyeletnek bejelenteni, aki megakadályozhatja ezt a pénz mozgást?
Ha nem akadályozza meg, az pedig nem azt jelenti, hogy jóváhagyja?Én ezeket olvasom a leírt betűkből, a törvényből vettem az információkat, mert ugye ezt kérdezted eredetileg.
De akkor pontosítom a mondatomat:
Itt jön még képbe az, hogy magyar-e a fiók, mivel a pénzmosási törvény nem csak az ügyfél azonosítást, de a 300000 Ft összegű pénzmozgást is feljegyzik és ha valami problémát látnak, akkor a Nemzeti Adó- és Vámhivatal jogszabályban meghatározott szervezeti egysége felé ezt jelzik és az ő döntésük alapján teljesítik vagy megtagadják az utalást.[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz LuckyL #35906 üzenetére
Megfordítanám: eddig ebből dőlt nekik a pénz, a szaporodó alternatívák miatt azonban valószínűleg egyre kevesebben használták pénzküldésre a szolgáltatásukat, így kénytelenek voltak engedni. A piaci verseny szépségei.
V/: Ma jött a hivatalos sajtóközlemény.
Megköszönném, ha a szorosan témába vágó hozzászólást nem tennéd OFF-ba.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Topikgazda
válasz LuckyL #35906 üzenetére
Készülnek az eBay nélküli piacra.
De valójában én is inkább feltöltöttem az egyenleget ingyenesen és így ingyen küldtem a pénzt, tehát akkora veszteségük nem lesz, mert inkább így használtuk a PayPal-t a barátoknak, családtagoknak való küldéshez. Aki meg véletlenül kártyát használt hát az meg így járt.
Egyébként rosszul kalkulálsz, nem olyan jelentős volt ez a bevétel mert más országokban a bankszámla is fizetőeszköz és arról sem került pénzbe a pénzküldés.
Aki kártyát használt annak lett volna lehetősége megspórolni ezeket a pénzeket.
Már akkor sokat vesztettek amikor az eBay bejelentette hogy nem hosszabbítják meg szerződést velük.
Majd itt is lesz PayPal hitelkártya meg egyéb szolgáltatás ami kompenzálja ezt a bankkártyáról való ingyenes küldést. Akinek te PayPal-on keresztül fizetsz a megvásárolt dolgokért, azok meg nem ingyen kapják a lehetőséget. Ott a bevétel egy része.[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz LuckyL #35909 üzenetére
A vásárlási tranzakciók sápjából (~2-3% per tranzakció) egyelőre dől a pénz, bár ugye az eBay picsázta őket, ami szerintem fájdalmasabb kiesét eredményez majd mint a pénzküldés díjának eltörlése. Még van 1-1,5 évük a kopasztásra, elvileg valamikor a jövő év közepén jön a csere Adyenre.
Ha pedig a jövőben visszahozzák a díjat, akkor az emberek más, olcsóbb szolgáltatással (TW, Revolut, stb.) fognak pénzt küldeni, ahogy egyébként sokan eddig is tették. Mondjuk én nem siratnám őket, mert alapvetően elég pofátlan cégről van, amitől nem áll messze a felhasználók szándékos félrevezetése.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Topikgazda
válasz LuckyL #35985 üzenetére
Ne javítgassál már állandóan jó ember!
Ha nem érted az olyan lenne szókapcsolatot akkor azt sajnálom, az nem azt jelenti hogy ugyanaz.Mi a f....ért kell amikor a szolgáltatói számlákat fizetem mindenhol megadni ha nincs szükség rá?
Ha nem kéne, akkor minek az a rubrika a fizetési felületen? Akkor nem úgy működik mint egy pin kód, az is kell a fizetéshez?
Fárasztó vagy már. Kb olyan hogy akkor is belém kötsz ha van rajtam sapka és akkor is ha nincs.
Szoktál fizetni Interneten? Mert úgy néz ki hogy nem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LuckyL #35990 üzenetére
Kösz. De amit írtál az nem releváns információ, mert azt látom hogy a legtöbb helyen kérik, az hogy nem muszáj kérni az lényegtelen információ ezért.
Amazon nem kéri, na bumm, egy. Amit "életvitelszerűen" használok azoknál meg kell.Fizetek a neten különböző fizetési kliensekkel és kéri a CVC kódot, a PayPal ha kártyás fizetési kliensként használom, a bankok fizetési kliensei, OTP, CIB, Unicredit, a PayU és a többi amelynél a szolgáltatói számlákat fizetem és a webshopok.
Szóval azzal az információval hogy nem kellene kérni nem vagyok előrébb.
Mert folyamatosan meg kell adnom, tehát szükséges a fizetéshez, mert egyébként nem fog teljesülni.Így számonra ez nem világos: tehát sehonnan sem kell lekérni a kódot, arra nincs is szükség a tranzakcióhoz
Ha kérik, akkor szükséges.
De lapozhatunk.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LuckyL #35993 üzenetére
Rendben. Itt az hogy kell cvc kód vagy nem kell, nem tartozik a PayPal fals infók közé.
Te az állítod nem kell, úgy van, nem szállok vitába a kijelentéseddel.
Én azt tapasztalom hogy mindig be kell írnom, ebből azt a következtetés tudom levonni sajnos hogy a vásárláshoz szüksége.
Minek szívatna vele egy csomó cég? Teljesen értelmetlen akkor a dolog.én erre válaszoltam hogy nem kell lekérnie, mert nem szükséges a tranzakcióhoz
nyílvánvalóan azért nem kéri, mert már előtte benne volt a rendszerben uyganaz a kártya,
A kártyaszám az azonos, de lejárati hó és év, valamint a CVC kód más, így nem lehet ugyanaz kártya, ez egy másik kártya, gondolom ebben egyetértünk.Akkor csak egy kérdés, itt akkor a kért adatokat hogy kell értelmezni? Nekem úgy tűnik ha nem adom meg a CVC kódot a Security code mezőbe, akkor nem lesz sikeres a fizetés. De legközelebb nem írom be, mert nem kellene kérnie.
Egy PayPal fizetési kliens:
[ Szerkesztve ]
-
espi38
őstag
válasz LuckyL #36080 üzenetére
Sok éves vagyok de nem vagyok járatos ebben a paypalos dologban.
A paypalos fiokomba ha belépek valóban látszik, hogy jött nekem az összeg csak az volt fura nekem, hogy miért adjam előre fel a csomagot és adjam meg a nyomkovetesi számot majd ezután jovairjak az összeget, gondolom a paypal nem igy csinálja? -
Topikgazda
válasz LuckyL #36371 üzenetére
A Gearbest szerződési feltétel, amely szerint nem jár refund ha nincs szállítási biztosítás. A PayPal vizsgálja azt is, hogy az adott kereskedőnél milyen szabályozás van a refundra.
Volt aki nem kapott semmit emiatt.
Jelen esetben van nyomkövetés, csak az elvesztés miatt nem lett kézbesítve.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LuckyL #36374 üzenetére
Rendben, miután az első ilyen problémánál egy fillért sem kaptam vissza, azután mindig kifizettem a szállítási biztosítást. Az elmélet az amit te írsz és legtöbb esetben úgy is van.
A Gearbest esetén ennek az értelmezése a gond:
13.6/d: A PayPal többek között a következőket kérheti és írhatja elő:hogy a fizetést fogadó fél a PayPal számára időben nyújtson be bizonyítékot arra vonatkozóan, hogy kiszállította a vásárlónak a vásárlás tárgyát képező terméket/elvégezte a vásárlónál a vásárlás tárgyát képező szolgáltatást, még abban az esetben is, ha a vásárlásra a 13.4.a. szakasz értelmében nem érvényes a PayPal-vásárlói védelem. Ha a fizetést fogadó fél nem nyújtja be időben az ilyen bizonyítékokat, a PayPal jogosult a vásárló javára dönteni. Ha a fizetést fogadó fél időben benyújtja az erre vonatkozó bizonyítékát, a PayPal jogosult akkor is a fizetést fogadó fél javára dönteni, ha a vásárló azt állítja, hogy nem kapta meg a vásárlás tárgyát képező terméket/szolgáltatást.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs