Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cadgers

    aktív tag

    Sziasztok!

    Lehet, hogy én voltam a figyelmetlen, ezért kérdésem lenne felétek.
    Októberben rendeltem a dealextreme-ről, összesen kb 20 ezer Ft értékben. Mielőtt kiszállították volna, lemondtam a rendelést, kezdeményeztem a refundot.
    Mivel a pénz 2 hét után se érkezett meg, úgy döntöttem mégegyszer megcsinálom a cancel folyamatot, kaptam is egy választ az üzenetemre, hogy 7 munkanapon belül jóváírják, és elnézésemet kérik. Vártam-vártam, semmi.
    Chateltem velük összesen 3 alkalommal, hónapok teltek el, mindig csak azt kaptam, hogy 1 munkanap, 5 munkanap, 7 munkanap, de a mai napig nem érkezett meg a pénz. Paypallal fizettem. Dispute is megvolt már, de amikor felvettem ismét a dealextreme-mel a kapcsolatot, kérték a tranzakció azonosítóját, de addig nem tudták leellenőrizni, amig nem zártam le a dispute-t (szép magyarosan).

    És a lényeg: pár perce vettem észre, hogy a paypalomhoz csak a bankkártyám volt hozzárendelve, a számlaszámom nem. Ennek hiányában tudnak egyáltalán pénzt visszafizetni a paypalomra? Mert ugye ott van a Balance, az végig 0 volt, csak szeretnék meggyőződni arról hogy okozhatott-e ilyen jellegű problémát.

  • cadgers

    aktív tag

    Sziasztok! Egy kis tanácsot szeretnék kérni!

    Gyakorlatilag ugyanaz a problémám, mint C.E.-nek, hogy az eladó teljesen más terméket küldött, mint amit kellett volna, a Paypal meg azt kéri, hogy SAJÁT KÖLTSÉGRE küldjem vissza az eladónak bontatlanul eredeti csomagolásban a terméket, és ha az eladó visszajelez, hogy megkapta, akkor esetleg visszakapom az árát. Rendkívül méltánytalannak tartom ezt a magatartást a Paypal részéről, hogy a szándékosan megkárosító eladó ha vissza is adja a pénzt, akkor neki csak azt kell visszaadnia, amit tőlem kapott, így 0-ban lesz, nekem viszont egyértelműen többezer Ft bukó mindenképp a postaköltség miatt.

    Mit javasoltok?

Új hozzászólás Aktív témák