Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dolfi007

    újonc

    Üdv!
    Lenne egy kérdésem, annak aki segíteni tud benne előre is nagyon szépen köszönöm!
    Az a helyzet, hogy volt néhány külföldi eladásom a saját webshopomon keresztül, és valamilyen oknál fogva a PP üzenetben értesített arról, hogy egyik vásárlóm fake-nek jelentette a webshopot, ezért befagyasztották a PP számlámat és minden pénz rajta maradt.
    A kérdésem az volna, hogy hogyan tudhatnám meg, hogy ki élt a panasszal a PP felé, valamint hogyan tudom igazolni a dolog jogtalanságát a PP-nek és milyen úton-módon tudom elérni a tiltás feloldását.
    Valamint a jövőre nézve az volna még a kérdésem, hogy ha bármelyik vásárló szívatásból fake-t jelez a PP-nek akkor mindig be fogják fagyasztani a számlámat???
    És még annyi lenne a kérdésem, hogy a jövőben lekerülhet e a webshop minősítéséről az hogy "Nem biztonságos" mert szerintem az, hogy bárki heccből egyetlen jelzésre tönkre teheti más üzletét és anyagi kárt tud ilyen módon okozni, az nem fair...

Új hozzászólás Aktív témák