- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
menledge
senior tag
Sziasztok!
Az normális, ha a paypalon lévő összegnél kicsit többért vásároltam, és azt a bankkártyáról emelte le ami meg rajta van ahhoz nem nyúlt? Azt az összeget egy az egyben át lehet rakni a bankkártyára vagy von le belőle?
Előre is köszi a segítséget!
Üdv!
-
menledge
senior tag
Sziasztok!
Most van valami érdekes, legalábbis számomra a konverziónál...
Múltkorában érdeklődtem is emiatt, és most másképp működik...Kaptam refundot és gondoltam veszek valamit(kicsit több volt mint a refund összege) és levonja a paypalon lévő összeget a maradékot meg a számláról.. de mondtátok, hogy mivel dollárban vettem a paypalon meg forint van ezért nem nyúlt hozzá.
Ma ismét vásároltam szintén dollárba(most kisebb összeg mint a refund), és átváltotta és abból emelt le.
Nem értem miért? Próbáltam megnézni a konverzió beállítást, kicsit feljebb volt is róla szó.. de nem bírtam eligazodni rajta
Eredetileg be volt állítva, hogy ne a paypal váltson. Nem tudom most, hogy történt, de 301 huf volt 1 $. Se az OTP árfolyamában, se a paypalnál nem láttam ilyen árfolyamot.
[ Szerkesztve ]
-
menledge
senior tag
Sziasztok!
Kaphatnék egy megerősítést arról, hogy a rossz névsorrend ellenére lehet számlára küldeni pénzt a paypal egyenlegedről?
Felvettem velük a kapcsolatot, de egyszerűen nem akarják dokumentumok beküldése nélkül megváltoztatni, hiába csak a sorrenden kéne.
De nem akarok beküldeni nekik papírokat, ha nem muszáj, sőt még akkor se.
Üdv!
-
menledge
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek!
Rendeltünk páromnak egy ruhát egy oldalról. A ruha, hát nem egészen olyan, mint ami a hirdetésben. Persze tudtuk, hogy benne van a pakliban, nem volt olyan vészesen drága.
Persze azért szerettük volna vissza a pénzt a ruhát meg visszaküldenénk, de az oldal, többszöri megkeresésre sem reagál egyáltalán! Kérlek segítsetek már, hogy mit is kell most tennem a paypal oldalán?
Ebayes ügyem már volt, de azt ott kellett intézni.
Előre is köszönöm a választ!
Üdv:
menledge -
menledge
senior tag
Először is köszönöm a választ!
Nyitottam egy dispute-ot a paypal-on. Kicsit másképp van már mint az útmutatóban. Első lépésként csak üzenetet lehet küldeni a másik félnek.
Ez meg is történt, a kérdésem, meddig lehet várni a válaszra?
Ugye ezt is azért kellett, mert egyszerűen nem válaszolnak az embernek. Itt mennyit várjak? 1 hét elég, vagy kevesebb is elég?A dispute vége júli 1.-je, de azért nem akarok olyan sokáig várni ha nem muszáj! (tudom, hogy akkor zárul, addig kell intézni valamit)
[ Szerkesztve ]
-
menledge
senior tag
Hmm, ez érdekes...
Most rápróbálva egy másik tranzakcióra, azt hozza ki ami a leírásban van.
A fene se érti...De tényleg nem sok különbség volt, annyi, hogy az is ilyen modernizált felület volt. Ez a BETA felirat ragadt meg főleg a fejemben, és tuti nem valami átverős oldalon, mert most belépve ott van a dispute.
Lehet csak valami aznapi próbálkozás, vagy csak bizonyos felhasználóknál, nem tudom.
-
menledge
senior tag
Sziasztok!
Nemrég kérdeztem paypal duspute-al kapcsolatban. Mondtam, hogy nálam egy BETA felületen van. ahol először csak üzenetet lehet írni az eladónak.
Na most a problémám, hogy én írtam neki, ahol szépen leírtam mi a probléma. Erre jó pár nap múlva jött egy pár szavas válasz, hogy küld vissza és visszaadom a pénzt. Eddig oké, de nem tudom hova küldjem vissza. Válaszoltam is neki, hogy rendben, de hova küldjem, de semmi válasz. Eltelt megint jó pár nap.
Lehetséges, hogy arra játszik, hogy lejárjon a dispute? Ilyen esetben mit lehet tenni?
-
menledge
senior tag
Ez a link:
https://www.paypal.com/resolutioncenter/messages/7TD31752XN1520728/PP-004-895-625-834
Szóval itt sem vehető észre semmi különös. Igen, ezért is írtam korábban, hogy a leírás alapján simán meg tudtam csinálni, csak kis különbségek vannak. Kicsit modernizált felület.
Sajnos nincs megadva cím. Annyi van, hogy aki USÁ-ból rendelt, annak oda kell küldenie, aki EU-ból, annak EU-ba kell küldeni, de pontos cím nincs megadva, és ugye supportra meg nem válaszolnak, ezért is fordultam a paypalhoz.
Mi van akkor, ha visszaír egy címet, én elküldöm, és nem kapok semmi refundot? Ugye akkor ez már zárul...
Pofáraesés?Köszönöm a segítséged!
-
menledge
senior tag
Üdv!
Újra kérnék egy kis segítséget.
Van egy dispute, ahol üzentem az eladónak, hogy kérném vissza a pénzt. Visszaírta, hogy ha visszaküldöm, akkor full refund. De nem írta, hova is kellene küldeni... amire rákérdeztem, de semmi válasz már majdnem két hete.
Viszont mindjárt lejár, és szeretném tovább vinni a dolgot. De nekem ez a hülye BETA oldal van, és semmit nem tudok kezdeni vele. Az üzenetek alatt csak egy go to resolution center gomb van. Ott pedig a case mellet a respond gomb, ami csak az üzenetes részhez visz. Hogy a fenébe tudom ezt claimre emelni?
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
-
menledge
senior tag
11.-én
Igen tudom, most akartam, de egyszerűen nem tudom, mert ezen a hülye béta felületen nincs olyan more options ahol a close vagy a claim van.
Csak az vissza a resolution center-be gomb van... ez így nagyon nem frankó.
Próbáltam alul a classic site-ot behozni, de amint ráklikkerek a case sorszámára újfent a béta oldal fogad.[ Szerkesztve ]
-
menledge
senior tag
Pár hsz.-el feljebb szúrtam be képet, hogy nálam mi van. Ugyan azt csinálom, mint amit írsz is.
Egyre tudok még gondolni. Amikor visszaírtak, akkor volt egy olyan, hogy elfogadom vagy sem, és ott elfogadtam.
De ez így nagyon nem jó... Hova lehet ezzel kapcsolatban írni a paypalnak? Mert így könnyen az eladó is megúszhatja a dolgot. Annyi csak, hogy nem írja le hova kell küldened vissza a terméket, de mivel elfogadtad nem tudsz claimet indítani. Lásd az esetem....
[ Szerkesztve ]
-
menledge
senior tag
Igen, ez is megvolt, akkor felhozza az alatta látható dolgokat, a korábbi levelezést alul a go to resolution center gombbal. Semmi más.
szerk.: Hogy érted ezt a nem lép máshová-t?
szerk.2: Ha megnézed a második képet, ott van egy ilyen sor: XY will send you a refund after the returned item is received. Thank you for your patience.
Szerintem tényleg az van, hogy ezt lezártnak tekinti, mivel elfogadtam, a felajánlását, miszerint ha visszaküldöm refundol. De a bökkenő, hogy cím meg sehol.. így elég nehéz visszaküldeni. Se az oldalukon, sehol. Email-re nem reagálnak, ugye ez volt az oka, hogy dispute-ot indítottam.
Ha ez mostantól így van, viszont akkor tényleg könnyedén vissza lehet élni vele, mert csak a cím hiánya kell, és máris nem tudsz mit kezdeni. Ezért is kérdeztem, hogy hol lehet írni a paypalnak ezzel kapcsolatban, hogy ez így nem frankó!
[ Szerkesztve ]
-
menledge
senior tag
válasz Lacinet #24288 üzenetére
Nem érzem jogosnak a felvetésed. Legalább is egy részét. Igen ismeretlen hely volt, de szerencsére azért nem nagy összeg, másrészt meg a paypal védelemre is számítottam.
Az, hogy most ilyen helyzetbe kerültem, ez az új rendszernek köszönhető, régen nem így volt.
Pont ezért lett dispute, mert nem lehetett felvenni a kapcsolatot az eladóval, mindent szépen leírtam a paypalnak. De mivel elfogadtam a visszaküldés utáni refundot, gyanítom az új rendszerben akkor ezt már lezártnak vagy elintézettnek tekintik. Vagy csak szimplán sz@rul csinálták meg.
-
menledge
senior tag
Sziasztok!
Egy olyan problémánk lenne, hogy fizettünk egy utazási szolgáltatásért, ami a mostani helyzetben meghiúsult. A fizetés paypal rendszerén keresztül történt, normál bankkártyás fizetéssel, tehát nem fiókon keresztül. Na most "viszakaptuk" a pénzt, jött a paypaltól email, hogy fogadjuk el.
Amint ráléptünk, be kell jelentkezni a fiókba, ami nem volt...
Ezért létrehoztunk arra az emailre gyorsan egyet, és elvileg meg is jött a pénz, de visszatartják.
Úgy kaptuk vissza, mintha mi adtunk volna el terméket/szolgáltatás.
Egyrészt nem értem miért írja, hogy nincs paypal számlához társítva az email, hiszen létrehoztuk. Másrészt, ezt hogy tudjuk megkapni, hiszen tényleg nem adtunk el semmit, nem értem mért így küldték vissza, miért nem csak sztornózták a dolgot.Csak menjek rá, hogy szolgáltatást adtunk el?
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.