Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • D.Orion

    veterán

    válasz tresh #1006 üzenetére

    Köszi az infókat szóban és írásban is. Autós topikban is futottam a témával, mert több szem többet lát. Ott azért voltak akiknek nem vagy nagyon nehezen tudtam elmagyarázni a problémát.

    Nos elvileg némi melegítéssel és erőszakkal le lehet venni a csapágyról a tárcsát és az ABS gyűrűt, ahogy te is mondtad. De ezt érthető okokból én sem vállalom be. 5000km múlva csapágycsere meg ABS hiba üzik, nem hiányoznak, egyetértünk.
    Így megfogadtam tanácsod és a bolttal egyeztetve kicseréltettem egy integrált kerékcsapágy+ABS gyűrűs verzióra, Brembo. Pénteken hozza a futár, ezt a Ferodo-t pedig visszaviszik, teljes áron beszámolják.

    HA bevállaltam volna ezt a leszedést, akkor fel tudtam volna rakni a tárcsát, mert a két rögzítő csavarnak a furat megvan. DE kérdés, hogy mire és hogyan ült volna fel a tárcsa, mivel a belső átmérő nem stimmel, centiméteres különbségek vannak.

    A bal hátsó kerékben kicseréltem a betétet, mert holnap muszáj menni az autóval munkába (2x15km).
    Ezt szedtem ki(jesszus):

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák