- Aliexpress tapasztalatok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Mikrotik routerek
- Linux kezdőknek
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Vírusirtó topic
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Videó stream letöltése
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz molnarpeter #2567 üzenetére
Hali,
pont ez az egyik autó ami miatt idejöttem ebbe a topikba érdeklődni, úgyhogy most már nem linkelem.
Hasonló ár, hasonló felszereltség, hasonló kg/LE, ugyanaz az évjárat.
Melyik felé érdemes húzni és miért?
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz molnarpeter #2570 üzenetére
C4 Hungary csoportba beléptem (2-be is), és még a tulajt is megtaláltam!
De azért tisztítani lehet rendesen ezt az ülést is, ha elviszi mosós tisztíttatásra az ember?
Doki42: 2009-es évjáratig valóban ez a legdrágább C4 a benzinesek közül, a felszereltség és a 2 literes motor miatt.
-
proof88
addikt
Sziasztok,
Komáromban tudtok jó helyet, ahol Citroen C4-et át lehetne nézetni megvásárlás előtt?
-
proof88
addikt
Sziasztok, használt C4-et vinnék átvizsgálásra, Budapesten tudtok ajánlani jó szervizt? Nem tudom, hogy inkább márkaszerviz legyen vagy független ?
-
proof88
addikt
Sziasztok,
2006-os C4-nél, mi az a búgó hang amit hátulról hallok akkor, amikor bedugom a slusszkulcsot a zárba? Nem forgatom el, nem adok rá gyújtást, csupán bedugom, és néhány másodpercig hallok valamit, mintha valamilyen mechanika mozogna. Mindig ez van. Kicsit hasonlít arra a hangra, amit a xenon lámpák automata mozgása okoz néhány másodpercig miután ráadom a gyújtást, de azok értelemszerűen elölről jönnek, ez viszont hátulról.
-
proof88
addikt
válasz molnarpeter #2720 üzenetére
Hát ehhez nem értek, de van racionalitás amögött hogy a pumpa elkezdjen bármit is csinálni ennyitől? Ha lesz időm akkor egy csöndes helyen kipróbálom, hogy ahogy berakom a kulcsot, hátraszaladok a kocsihoz hogy legalább azt meg tudjam mondani hogy balról vagy jobbról jön-e a hang.
Más: EW10A RFJ motor van a kocsiban, okoskerékkel van a változó szelepvezérlés megvalósítva. Olvastam hogy bizonyos autóknál adott fordulatszámtartományban kell maradni a kocsival hogy a sportosabb szelepvezérlés legyen érvényben, gondolom okoskeréknél ez nem a fordulatszámtartománytól függ, vagy igen?
-
proof88
addikt
Hali,
nem ereszt valahol a rendszer? Nem láttok valahol a motortérben folyadéknyomot? Esetleg kocsi alatt nem gyulik némi folyadék?
Hasonló problémám van nekem is 2006-os C4-gyel. Az történt, hogy augusztusban semmi gondom nem volt vele a nagy melegben, pedig ugye kánikula volt rendesen.
Szeptember elején mikor kicsit hűvösebb, esősebb idő lett, a reggeli lassú forgalomban egyszer csak bejelzett, hogy STOP!, állítsam le az autót mert a motornak extrém hőmérséklete van. Ekkor a vízhőmérsékletet mutató skála a kijelzőn villogott üres rublikákkal. Gondoltam valahogy kimegyek külső sávba és bekanyarodok mellékutcára ahol meg tudok állni, de fél perc múlva eltunt a hibajelzés, visszajött normálisan a hőmérsékleti skála ami 1-gyel mutatott többet a középállás felett csak, aztán visszament középállásba és leállt a venti is. Nem tudtam, hogy a jelzés előtt mit mutatott a skála. Mivel fél perc után elmúlt a jelzés, nem is álltam meg, mert úgy gondoltam hogy nem is biztos hogy valós volt a jelzés. Az út további részén nem is volt gond.
Megnéztük később a folyadékszinteket, olaj is és hűtővíz is rendben volt (hidegen néztük).
Na, utána visszajöttek a melegebb idők, 1 hónapig használtam ismét gond nélkül a kocsit, sosem jött elő ez a probléma, pedig próbáltam előhozni dugóban araszolással is, de nem jött elő. Gondoltam arra hogy nem kapcsol rendesen a hűtőventi időben, de mindig rendesen kapcsolt amikor én tesztelgettem. Azt is csináltam hogy direkt teligázasabb gyorsítgatások után megálltam, hogy kapcsolnia kelljen a ventinek, de mindig kapcsolás után kb fél-1 perccel már le is vitte a hőmérsékletet normál szintre ahogy kell.
Aztán most hogy szept végén vagy október elején megint lehűlt az ido kicsit, megint elojott a probléma. De úgy, hogy mindig olyankor jelezte a problémát, amikor reggel araszoltam a forgalom közepén és nem tudtam gyorsan félreállni, és mindig fél perc alatt el is múlt!
A problémára jellemző, hogy egy nap kb egyszer jön elő, reggel, ha egész éjszaka kint állt. Ha viszont egyszer előjön a probléma, akkor aznap már nem lehet újra előhozni, hiába szánom rá az időt. HIába hagyom állni órákig, ha délután elindítom, nem tudom előhozni a problémát megint.
Arra közben rájöttem, hogy a lassú fokozata is kapcsol a ventilátornak időben, majd ha kell a magas fokozat is, mégis hajlamos megtörténni az eset. Ezért gondoltam hogy nem ventilátor probléma.Múlt héten szomorúan vettem észre, hogy kb üres volt a hűtőfolyadék tartályom! Ez azért érdekes, mert amikor először előjött a probléma, akkor tökéletes szinten volt, hiszen direkt megnéztük! Ezért nem is gondoltam hogy ereszt valahol. Még augusztusban volt hogy némi folyadék volt a kocsi alatt, de azt hittem hogy az a klímahasználat utáni normális. Meg ugye, akkor nem is volt problémám.
De most hogy észrevettem hogy üres a tartály, féltem, hogy a motor eszi meg a vizet, elsétáltam kútra, vettem ioncserélt vizet meg fagyálló koncentrátumot, 1:1 arányban utántöltöttem, amig jó nem lett a szint a tartályban. Ez összesen kb 8 decit jelentett.
Kis kutakodással rájöttünk, hogy valóban ereszt az egyik cső, csak álló helyzetben nem tűnik fel, csak azt látod a motortérben, hogy néhol mintha vizes lenne. Sajnos olyan helyen ereszt, hogy felülről nézve nem látszik rendesen. Azonban magas fordulaton járatva tolja ki magából a vizet, ehhez persze meg kell kérned egy embert, hogy figyelje a motorteret miközben üres fokozatban nyomod a gázt, emeled a fordulatszámot, persze csak bemelegedett állapotban.
Infrás hőmérővel mérve a raditátort, 90 °C-os amikor a skála középállásban van, innen gondolom hogy még jó a hőelvezetése a rendszernek, nem sül meg a motor ... attól féltem, hogy túl sok levegő kerülhetett a rendszerbe, nem vezeti el a hőt a radiátorig, de ha a radiátor meleg, akkor sztem még nincs nagy gond.
Viszont mivel a túlmelegedés probléma először olyankor jött elő amikor a folyadékszint még jó volt, nem biztos hogy ez a probléma valódi oka. Egyelőre bejelentkeztem szervizbe hogy a szivárgást elháritsuk, addig pedig minden nap indulás előtt ránézek a tartályra és ha kell, utántöltök. A kocsit úgy használom, hogy kb 2500-ig pörgetem, hogy ne szórja el a vizet nagyon, nincs teligáz csak óvatos gyorsitás, hogy minél kevésbé melegedjen, és sokkal többet próbálok motorfékezni is.
Mostanában megint nem jön elő a STOP! felirat, a ventit kapcsolja néha kb 1 percre aztán visszaáll a hőmérséklet, nem kúszik fel a skála maxra. Félek csak azért nem jön elő a probléma, mert ismét enyhébb idő van.
Aztán lehet hogy tényleg összefügg a víz eresztésével a probléma ... ha valahol tud ereszteni, még az akár rendben lévő folyadékszint ellenére, a felforrósodó víz hatására emelkedő nyomás sosem lesz megfelelő, hiszen szivárog a rendszer ... tehát előbb fel tud forrni a víz, a belső kisebb nyomás hatására, mintha nem eresztene, nagy lenne a nyomás, később kezdene forrni a víz. Lehet már szeptember elején is ezért volt a probléma, hiába volt jó a folyadékszint.
Nálad nem ereszt sehol?
-
proof88
addikt
Egy jó kis első gen. 180 lovas szívóbenzin VTS-t kéne venni.
Néha szoktak árulni, de mivel már lálocsoltam sok pénzt a sima 140 lovas C4-emre, ezért marad ez ameddig marad, hogy kivegyem belőle a km-eket.
Vagy egy 3 literes C6-ot -
proof88
addikt
Facebookon valamelyik csoportban láttam a hétvégén, hogy tett valaki ilyen jégtől is óvó ponyvát az autóra.
Valami ilyesmi volt
Így keress rá gugliban hogy autóra ponyva jégeső ellen.
Viszont neki szakadt is a viharban, sőt a nagy jégdaraboktól ugyanúgy keletkeztek horpadások. Sejtésem, hogy kevesebb sérülése lett, mintha nem tette volna rá, viszont a csoportban megállapították hogy ez önmagában nem elég, úgyhogy már van aki inkább a ponyva alá néhány centi vastag szivacsot is rak hogy biztosan felfogja a jég becsapódását.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz maximilian4 #4648 üzenetére
Én nem venném meg. Pont azért amit előbb írtak neked. Meg szoktam nyitni a hahu-t néha, be szoktam írni a keresőbe ilyen varázsszavakat hogy VTS, meg OPC, folyatom a nyálamat aztán inkább bezárom. Illetve még a C6-okra szoktam rászűrni. Szerintem irdatlan pénzköltés lenne, és félek hogy sosem lenne tökéletes. Ha gazdag lennék, lehet hogy vennék egy V6-os C6-ot 3-4 millióért hogy aztán ráborítsak 2-3 milliót még, aztán évente pár százezret a karbantartásra, de sajnos nem vagyok gazdag.
-
proof88
addikt
válasz slett27 #4955 üzenetére
Ez egy facelift-es 1. gen C4, nekem facelift előtti van, 2006-os.
De ahogy látom ebben is ugyanazok az ablakemelő kapcsolók vannak, azok szoktak szarakodni, egyszer szétszedtem, kontakt sprayjel az elektronikát megfújkodtam, visszaszereltem, de nem lett sokkal jobb, inkább rendeltem utángyártottat AliExpressről, na azokkal nincs gond, leszámítva azt, hogy mikor beülök az autóba, rutinból felhúzom a felfele emelő gombot, mert azt vettem észre hogy ha felfelé húzom a gombot, mintha emelni akarnám az ablakot, onnantól kezdve működik minden állása a gombnak.
Egyébként a beázás okozhat elektronikai gondot, a hátsó ajtó kábel átvezető gumi harang vagy micsoda szokott elengedni, ha az nincs a helyén, befolyhat a víz olyan helyekre ahova nem kéne, arra kell figyelni.
Szerintem nem olyan kényes ez a jármű elektronikai szempontból mint amilyen híre van a francia autóknak.
Viszont az én autómon hót ziher, hogy időjárástól függő problémák szoktak előjönni. Pl most melegben kánikulában a jobb oldali tükröt nem bírja kihajtani, ami nem elektronika probléma, hanem valamiért szorul kicsit, csak nem volt kedvem vele foglalkozni (még).A hátsó ajtó nyitógomb meghibásodása okozhatja azt, hogy nem tudod elsőre zárni a hátsó ajtót. Mármint a csomagtér ajtót, mert visszanyílhat. Van benne egy rugó ami elfárad idővel, így nagyon könnyűvé válik a gombnyomás, és ha le akarod csukni az ajtót, az erőhatás miatt érzékelhet gombnyomás amivel egyből vissza is nyitja. Egyszer szétszedtem és a rugó mellé beraktam ilyen plusz puha anyagot h nagyobb legyen az ellenállás, így már sokkal könnyebb lezárnom a csomagtér ajtót, mert nem nyitja vissza a gomb mikor lecsapódik az ajtó. Viszont ez is pl télen volt nagyobb probléma, 10 fok felett általában másodjára sikerült lecsukni
A te általad kinézett példány nem xenonos, az enyém az, sajnos nálam a fényszóró mosó pumpa ami kötelező a xenonhoz, jó ha kibír másfél évet, már a 3. pumpa van bent, megint elromlott, nem tudom miért. Feladtam, leszarom, már nem cseréltetem ki, nem szükséges most annyira a xenon mosó, ha ritkán dzsuvás lesz a lámpa, akkor lemosom és kész.
Illetve nálam néha volt olyan, hogy lemostam az autót, utána volt hogy a motor vészüzembe állt, szerintem beázott valahol valami, de az a baj hogy mindig olyankor mikor nincs nyitva autószervíz, mert utólag csak eltárolt hibakódokat tudtak kiolvasni mindig, de olyan dolgokat hogy azt mondták nem létezik, hogy pl szívócső nyomás menet közben 0 barnak érzékelte az autó, meg ilyenek, azt mondták hogy reprodukálni kéne a hibát és egyből bevinni hozzájuk hogy élőadatokat tudjanak nézni amikor vészüzembe rakta magát az autó. Na és az az érdekes hogy ezt csinálta néha, főleg téli lemosásnál, aztán spontán elmúlt és MÁSFÉL évig nem csinálta, akárhogy mostam le. Aztán volt hogy megint előjött, stb. Na mindegy. Sok szerelő látta már a motorteret, semmi rendellenesség nincs benne. Szóval passz. (leszámítva hogy tudom kicsit csöpög az olaj)
Szóval vannak problémák a kocsimmal, de már feladtam h minden tiptop legyen rajta, 2 évig törekedtem rá de mindig előjött valami, most már csak arra figyelek hogy olaj meg víz legyen benne elég, gumikra fékekre mindig költök, futómű ha elkezd kopogni akkor megjavíttatom aztán ennyi. Már elismerem, sosem lesz patika ez az autó.
Viszont eddig még nem hagyott ott sehol. Mikor vészüzembe állt a motor, akkor is ment, csak lekorlátozott teljesítménnyel. Másnapra elmúlt.
szerk.: szóval szerintem nincsenekd komoly elektronikai nyűgök. Az enyém is inkább mechanikusan szar, pl a beázás a kábelátvezető csatorna hibája, azt javítani kellett, meg pl nagyon kerepel már a váltó is, az is olyan hogy mikor megvettem semmi baja nem volt, rá fél évre kezdtem el kicsit hallani csöndes helyen mélygarázsban h mintha kerepelne, aztán most már nagyon csinálja, fel kéne újíttatni a váltót, nyelestengely csapágy problémája van. Volt hogy termosztátház eresztette a vizet, aztán az olaj is sok helyről kezdett jönni, mindegyiket megcsináltattam, most megint máshonnan jön az olaj pfff elegem van már.
Egyébként ezek nem citroen specifikus problémák. Más márkáknál is megvannak ezek a problémák. Végül is 16 éves az autó. Csak nagy a kontraszt az előző autómhoz képest, ami 22 éves B Corsa volt és mindig porszáraz volt a motortere ...[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Hauptmann #4961 üzenetére
Arra mindig figyelek hogy legyen ablakmosó folyadékom, illetve időben átállok télire, sőt az első fagyok előtt inkább ki szoktam spriccelni a nyárit ha túl sok maradt volna.
Ez a megdagad a dugattyú téma érdekes. Viszont nem tudom, milyen a minőségi ablakmosó folyadék. Nyáron olcsó auchanosat szoktam venni 5 literes kiszerelésben, télen hol auchanosat, hol prelixet, mert nem értek hozzá. -
proof88
addikt
válasz Hauptmann #4961 üzenetére
Hali! Van tipped nem gagyi folyadékra, amivel nem lesz problémája a dugattyúnak?
Másik kérdés, ami mindenkihez szól: szerintetek 2006-os Citroen C4-nél, aminek a gyári 5 sebességes váltója felújításra szorul, érdemes lenne inkább keresni egy 6 sebességes váltót, hogy az autópályán alacsonyabb fogyasztás legyen és ne pörögjön annyira a motor?
Mivel egy váltó felújításra alsó hangon is több hónapot saccolok, gondoltam egyszerűbb lenne keresni egy használt váltót és azt elküldeni felújíttatni, és addig is használható marad a kocsi az eredeti váltóval, amíg el nem készül az új. -
proof88
addikt
Lehet nincs rendesen rögzítve a xenon szintezője.
Vagyis nálam megint előjött az, ami 2 éve, hogy nem igazán tudja hova szintezzen, és mondták hogy a szintező rögzítése elengedett és a futóműhöz képest nem igazán tudta hol van, vagy vmi ilyesmi. Csak most lusta vagyok megcsináltatni, mert a szembejövőket nem vakítja így sem, csak tény hogy általában akkor is lefelé lövi amikor feljebb is lőhetné. -
proof88
addikt
Egyébként nem tudom mit szívnak az ilyen nevesebb szervizesek.
Haverom autója szintén lényegesen több időre volt beragadva egy szintén ismert szervizesnél.
Az én autóm szintén sokkal több időre volt beragadva egy szintén saját műhellyel és helyszíni átvizsgálást reklámozó szervizesnél.
Olyan szintű time managementjük van, mint nekem 14 évesen. -
proof88
addikt
válasz Steve_Brown #6067 üzenetére
Jó sokat eszik az EW10A motor, és sajnos az sem segít a helyzeten hogy nincs 6. fokozat, a C4-em motorja ezért 140-nél 4000-rel pörög. Haverom szintén 2 literes Mazda 3-ában kicsit takarékosabb a benzinmotor, VAGY mert nála van 6. fokozat és azért 1-2 liter minusz.
-
proof88
addikt
válasz Steve_Brown #6070 üzenetére
Nekem 11.41 literre jön ki az átlagfogyasztásom 5 év alatt, autópályán 9.2 körül van.
Országúton 90 körül valóban 6 liter körül fogyaszt.Mai fejjel nem vennék 5 sebességes autót, mert igaz hogy az átlagfogyasztásomban nagy hangsúly van a városi fogyasztásnak, de legalább +1 fokozattal le lehetne vinni a fogyasztást 140-nél 8.5 körülre.
Ezek a méréseim vannak autópályán:
Sebesség (km/h) Fogyasztás (L/100 km)
100 6,875
(3000 rpm) 110 7,75
120 8,6
130 9,2
(4000 rpm) 140 10,367
150 10,6[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Akkor 2007-es gondolom az autó?
Nekem 2006-os C4-em van, nekem a rezonancia/vibráció kicsavarja a gyújtótrafó rögzítő csavarjait a motorból, ezért rendszeresen visszacsavarom őket, már egy ideje tervezem hogy beugrok obiba vagy praktikerbe venni csavarrögzítő cuccot.
Amióta ezt észrevettem és odafigyelek rá, azóta nincsenek rejtélyes menet közbeni gyújtáskimaradások, valszeg mert a lecsapódott víz nem folyik oda a gyertyákhoz. -
proof88
addikt
Nekem 2018 óta van meg ez az autó, és főleg változékony időben dobta be az égéskimaradást (mindig más hengerben), aminek következtében jöttek az egyéb hibák is pl abs, esp, ezek mindig pillanatnyi problémák voltak, az égéskimaradás okozta depollution system faulty hibaüzenet is mindig eltűnt a 3. indításra (3-ig szól, akkor is ha már nincs jelen a hiba), de többnyire nem volt észrevehető jele. Mindig kiolvastattam a szervizben a hibákat, ezért tudom hogy mindig milyen dolgokat mentett el. Mindig az égéskimaradással indult a buli, a többi hiba csak következmény volt nálam. Volt hogy fél évig nem jött a hiba, de amikor jött akkor hétvégén, hogy ne tudjunk élőadatokat nézni a szervizben. Azt mondták élőadatokat kellene nézniük amikor a hiba jelen van, mert mire odaviszem már egyáltalán nincs jele semmilyen hibának, csak az utólag kiolvasható tárolt hibákat látták.
Időközben cserélve lettek a gyertyák, mert az egyik menet közben megtört , ezért az összes cserélve lett, de később az égéskimaradás problémát megint elő tudtam idézni. Általában autómosással lehetett előidézni a hibát, de csak hétvégén!
Többször is direkt munkaidőben lemostam, hogy egyből vigyem a szervizbe, de olyankor nem jött elő a hiba!Ez ment néhány évig. Ez alatt a néhány év alatt kb 10x jött elő a hiba, ebből 2 alkalom volt olyan, hogy vészüzembe rakta az autó a motort, szóval max 3 ezres fordulatot engedett és nagyon gyenge teljesítménnyel, de ekkor hang alapján nem is ment mind a 4 henger. Ezek is hétvégékre estek, másnapra elmúltak.
Trafóra gyanakodtak, de találomra nem akartak velem cseréltetni, azt mondták akkor vigyem oda amikor jelen van a probléma.
Na úgy sikerült odavinnem egyszer a jelen problémával, hogy volt 2022 szeptemberében az a rettenetes nagy vihar Bp-n, én pont akkortájt jöttem haza kiküldetésből, másnap néztem rá az autóra, és akkor már vészüzemben, 3-hengerezve indult. Na ez most nem múlt el 2 nap alatt sem, vittem is a szervizbe.
Kicserélték a trafót, jó volt.
Fél évre rá vittem vissza megint egy random hibával, akkor ők vették észre hogy a trafó lötyög, nincs a helyén, azóta tudom hogy magától jönnek ki a csavarok, 2-3 hetente szoktam visszacsavarni őket.Mai napig nem tudom, hogy volt-e érdemi baja az előző trafónak, de lehet ott is csak annyi volt a gond, hogy a csavar nem fogta mindig rendesen és befolyhatott oda víz (nekem meg el lehetett adni egy új trafót).
Az a baj, nem triviális észrevenni, mert ez a motor eléggé be van döntve, csak úgy lehet rálátni a trafóra felülről, ha tükröt tartasz vagy a telód kamerájával videofelvételt készítve szétnézel, majd visszanézed a felvételt.
A trafót rögzítő csavarokat is vakon szoktam visszacsavarni a helyükre, ki lehet őket tapogatni.
A megfelelő méretű dugókulcs ott van fixen a kocsiban, hogy ha nem rohanok akkor indulás előtt 2-3 hetente ráhúzok a csavarokra.
Na ezért kéne már csavarrögzítőt vennem.
Amióta erre figyelek, már sokszor lemostam a kocsit, nem volt gond, sőt akkor sem amikor mentem vele 12 fokban délután 6-kor, leraktam, majd beindítottam iszonyat párában 9 körül, olyankor a kihűlő motorra még gyorsabban lecsapódik a párás levegőből a víz, akkor sem volt gond. Meg akkor sem, amikor egy nap alatt 3x mentem ki-be a hidegből a fűtött mélygarázsba és vissza, az is elő tudta régen hozni ezt a problémát. -
proof88
addikt
Mondjuk ahogy elnézem, az 1.4-esnél legalább elég egyszerű hozzáférni, miután az ember lepattintotta a műanyag fedelet.
-
proof88
addikt
Ezt utálom, kicserélik a trafót + gyertyákat nem kis pénzért, aztán persze a probléma megmarad, mert "nem egyszerű megtalálni a hibát".
Elhiszem hogy nem egyszerű, csak ilyenkor kicsit ideges lesz az ember, hogy mire is fizetem ki akkor a pénzt. Persze megértem az ő oldalukról is. Csak hát na.
Illetve akkor legalább adnák oda a kiszerelt régi trafót, mert akkor ezek szerint még lehet működne 100 ezer km-t. -
proof88
addikt
válasz Steve_Brown #6723 üzenetére
Hogy fordulhatna elő egy szívó motornál a légköri nyomásnál magasabb szívócsőnyomás?
nem értek a témához és nem tudom hol mér a szenzor, de szerintem amikor szívja a levegőt a motor, ott valahol lehet simán 1 bar felett a nyomás, hiszen gyorsan kell beszívnia a hengerbe a levegőt, illetve azt tudom hogy vannak olyan kialakítású légszűrő házak és/vagy csövek, amiknek direkt szűkül a keresztmetszete és/vagy trükkös a belső kialakítása, hogy amikor beszívja, akkor felgyorsuljon az áramlása
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen