Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bandit21

    addikt

    válasz rasotamas #200003 üzenetére

    A 0-100 szerintem nem mond olyan sokat egy autóról mint amit sokat gondolnak illetve ahogy írod a vezetési stílus vagy inkább annak hiánya is sokat számít. A kocsi annyit tud amennyit a sofőr kihoz belőle.
    Az a wagonR valószínűleg 1 be úgy lone ki a pirosnal mint kevés autó a 800 kg val csak aztán elfogy. Volt 1.3 16v 85 le régi Swift em is akkor még a fejem lágya se nőtt be -20 éve - hát sok erősebb sokkal jobb 0-100 autót meg lehetett vele lepni és le lépni 2 be 6500 felett ment 105 el. Aztán persze ha a másik komolyan gondolta és tovább tolta 3 ba elfogyott a lendület a swiftbe és az is számított hányan ülnek benne.. A komolyabb autók lassabban indulnak a tapadás is később jön meg, stb.
    Egy barátomnak 2/3 éves 5 l Mustang ja van. Kb 6 sec a 0-100 az id3 al az első métereken ott hagyom. Aztán kb amikor 50 körül járok neki be tapad a segge és mire én 100 ra érek O iszonyat horgesek mellett már 150+van.
    Az id 3 papíron 8.9 0-100 ra az első 2-3 mp ben mégis nagyobb élményt ad mint a legtöbb hétköznapi erős autó.
    És még csak nem is egy Tesla
    Minden relatív.
    At 1.5 os kodiaq hiába csak 9.8 0-100 ra nem tre. A legtöbb gyorsítas vagy városban van 2 fokozatban 70 ig vagy 4-5 országut vagy 5-6 fokozat pálya. Az számít ott mit lép és az elég e.
    A 0-100 ba fontos hogy kézi vagy automata mit enged az elektronika milyen a gumi, a fokozat kiosztás szerencsés és stb.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz rasotamas #200003 üzenetére

    Turbos auto kene ott van nyomatek. Nem kene felnie porgetni mert ezzel az erolkodessel tobbet art a technikanak mint hasznal. :(

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák