- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen program, ami...?
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Proxmox VE
- ASUS routerek
- Milyen routert?
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaconda
tag
válasz dellfanboy #207049 üzenetére
Köszönöm az ötletet, kezdjük sorban:
- keréknyomás oké
- fék nincs beragadva, gumicseréknél ellenőrzöm
- kézifék detto
- lambda szonda: hogyan kellene pontosan ellenőriznem?
Csatolok néhány fotót.
[kép] [kép] [kép] [kép]
- gyújtást hogyan tudom ellenőrizni? VCDS-el lehet esetleg?
- gyertya kb egy éve lett ellenőrive, olyan volt mint egy 2T motoré, mert a gyújtótrafó tönkrement és 3 henger ment csak. Ekkor gyertyacsere volt. Kb fél évvel később újra ellenőriztem, szinte csak városban használtam, 2-8km-es tavokat, ennek megfelelően kormos volt a gyertya, de nem vészesen.
- kompresszió: szerelőm nem mérte. Én érzésre azt mondom, hogy megvan a 102LE, volt már sok autóm, a dízelből átülve is van viszonyítási alap.Ami tippem volt, hogy benéztem a benzinszűrő cserét. Bele van integrálva a nyomásszabályozó, ebbe 4 BAR-os kell, de 6 BAR-osat is árulnak, asszem az 1.6 FSI-be mennek, de sajna nem ilyen egyszerű, a 4 BAR-osat raktam bele.
Ha van ötletetek, ne tartsátok magatokban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen